институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Автоматизоване робоче місце менеджера

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2005 | Размер: 177 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Автоматизоване робоче місце менеджера

1.Охарактеризуйте експертні системи 2
2. Опишіть основні функції корпоративної системи „Галактика” 4
3. Опишіть основні функції прогнозування в Excel і наведіть приклади їх використання 7
4. Поясніть, для чого використовуються звіти в Access і як вони створюються 10
5. Опишіть, як знайти потрібну інформацію в Інтернет 12
6. Опишіть, як керувати показом слайдів у програмі Power Point. 14
7. Опишіть, як створити графік проекту і його основні форми подання у програмі Microsoft Project 16
Література 18
Cмотрите также:
Автоматизоване робоче місце менеджера

Вступ 2 1.Склад та структура АРМ менеджера 3 2. Розподілена обробка інформації. Бази даних(БД) та автоматизовані банки даних(АБД). 7 3. Приклади АРМ менеджера 13 Висновок 17 Список використаної літератури 19

Автоматизоване робоче місце менеджера

1. Інформаційні пошукові системи в діяльності менеджера 3 2. Програмне забезпечення автоматизованого робочого місця менеджера 5 3. Автоматизована система управління: призначення особливості функціонування та структура. Система Project Expert Smarket 16 Використана література 20

Автоматизоване робоче місце менеджера

Загальні особливості автоматизованих інформаційних систем 2 Основні функціональні можливості SACE-засобів. 5 Автоматизована система управління підприємством 10 Література 18

Автоматизоване робоче місце менеджера

Вступ 3 Призначення спеціалізованого програмного забезпечення для автоматизації офісної діяльності 4 Принципи користування електронним секретарем 10 Основні технологічні операції документообігу під час бартерних угод та їх організація за допомогою АРМ 12 Література 16

Автоматизоване робоче місце менеджера

ВСТУП 3 1. Прикладні програми АРМ офісу 4 2. Склад і призначення режимів роботи АРМ 7 3. Основні технологічні операції документообігу під час продажу готової продукції та їх організація за допомогою АРМ. 14 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

Функція та структура АРМ менеджера

1. Автоматизоване робоче місце менеджера 3 2. Призначення автоматизованих робочих місць 3 3. Переваги застосування автоматизованих робочих місць 5 4. Напрямки розвитку автоматизованих робочих місць 7 Література 8

Автоматизоване робоче місце менеджера

Вступ 4 1. Автоматизовані робочі місця сучасного офісу як складові частини вдосконалення управління підприємством 5 2. Поняття інтерфейсу прикладної програми 9 3. Основні технологічні операції документообігу під час надання послуг та їх організація за допомогою АРМ 10 Список використаної літератури 15

Автоматизоване робоче місце менеджера аптеки

Список використаної літератури 1. В. Матвеева. Автоматизация аптек: как вібрать программное обеспечение // Еженедельник “Аптека” № 47 (418) от 8.12.2003 г. 2. Проект нової редакції Закону України “Про лікарські засоби” № 317 від 26.11.2001 р. 3. Виханский О.С. Стратегическое управление. - М.: Издательство МГУ 4. В. Горшков, В. Маркова. Стратегия диверсификации завода // Из архивов журнала "Проблемы теории и практики управления". 5. Научно-техническое объединение “Юнико” http://www.uniko.ru/

Автоматизоване робоче місце фінансиста

Вступ 2 Основні принципи автоматизації економічних процесів 3 Призначення та характеристика автоматизованого робочого місця «квитування» 8 Особливост формування модулю «акціонерний капітал» в середовищі підтримки прийняття рішень Рroject Expert 10 Висновки 16 Література 17

Управлніські інформаційні системи в аналізі і аудиті

1. Структура проектної документації. 3 2. Автоматизоване робоче місце (АРМ) бухгалтера: призначення, функції та його рівні 6 3. Поняття і класифікація АБД 9 4. Організація діяльності облікового апарату в умовах функціонування автоматизованого оброблення даних 11 Список використаної літератури 15