институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Театралізовані ігри дошкільників

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Театралізовані ігри дошкільників

ВСТУП 1
1. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ. УКРАЇНСЬКІ ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ 2
2. ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ ВИДИ ТА ВИМОГИ 6
2.1. Режисерські ігри 8
2.2. Ігри-драматизації 11
3. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ІГОР 18
4. ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП ВИКОНАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ІГОР 26
ВИСНОВКИ 29
ЛІТЕРАТУРА: 31

Cмотрите также:
Театралізовані ігри та керівництво ними

ВСТУП 1 1. ГРА – ПРОВІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2 2. ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ ТА ВИДИ 6 2.1. Режисерські ігри 8 2.2. Ігри-драматизації 11 3. КЕРІВНИЦТВО ТЕАТРАЛІЗОВАНИМИ ІГРАМИ 18 4. РОБОТА З БАТЬКАМИ ДО ВИКОНАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ІГОР 26 ВИСНОВКИ 29 ЛІТЕРАТУРА: 31

Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор

Вступ 3 1. Дидактичні ігри, як засіб систематизації знань. 6 1.1 Дидактичні ігри в педагогіці. 6 1. 2 Особливості впливу дидактичних ігор на дошкільників. 11 2. Особисте дослідження в сфері впливу дидактичних ігор на дітей старшого дошкільного віку. 20 2.1. Практичнее дослідження впливу дидактичних ігор на старших дошкільників. 20 2.2. Висновки дослідження. 26 Висновок 29 Перелік використаної літератури 31

Навчання вимови і підготовка до навчання грамоті дітей з порушенням мовлення

Вступ 2 1. Логопедичні ігри для дошкільників 4 2. Логопедична ритміка 12 Висновки 14 Використана література 15

МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ

ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26

МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ

ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26

Формування рідного мовлення у молодших дошкільників

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 6 1.2 Характеристика мовного розвитку молодших дошкільників 9 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА З ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 15 2.1 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших дошкільників 15 2. 2 Результати дослідження та висновки 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Ігрові форми роботи на уроці + резюме (англ.)

Вступ 3 Розділ І. Особливості навчання молодших школярів іноземній мові 5 1.1 Проблема лінгвістичних здібностей дитини 5 1.2 Гра як провідний спосіб навчання молодших школярів іноземній мові 8 Розділ ІІ. Гра в навчанні іноземної мови 12 2.1 Гра на початковому етапі навчання іноземної мови 12 2.2 Класифікація ігор 13 2.2.1 Фонетичні ігри 14 2.2.2 Орфографічні ігри 15 2.2.3 Лексичні ігри 16 2.2.4 Граматичні ігри 17 2.3 Рольові ігри в навчанні іноземним мовам 18 Розділ ІІІ. Ігрові форми роботи в 3-му класі. Тема „Одяг” 22 Висновки 26 Література 28

РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Зміст ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛ 4 2. СУТЬ І ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 16 3. РОЛЬ І МІСЦЕ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В РОЗУМОВОМУ РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6 1.1 Визначення термінів. Історія питання 6 1.2 Зміст дидактичних ігор 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17 2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26 3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35

Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6 1.1 Визначення термінів. Історія питання 6 1.2 Зміст дидактичних ігор 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17 2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26 3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35