институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Становлення емоційно-вольової сфери в підлітковому віці

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 23 | Год: 2010 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Становлення емоційно-вольової сфери в підлітковому віці

Вступ 2

Розділ І. Становлення емоційної сфери підлітків як психологічна проблема 5

Розділ ІІ. Дослідження емоційної зрілості у підлітковому віці 11

Висновки 19

Список використаних джерел 22

Cмотрите также:
Психокорекція емоційно-вольової сфери наркозалежної особистості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Фізична звичка і психологічна залежність особистості 5 1.2. Психосоматичний стан наркозалежної особистості 7 1.3. Особливості наркоманій в підлітковому віці 8 1.4. Психологічні методи корекції та реабілітації наркозалежних осіб 13 РОЗДІЛ 2. РОБОТА ПСИХОЛОГА З ДІАГНОСТУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 17 2.1. Організація та методи дослідження 17 2.2. Результати первинного діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ КОРРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 32 3.1. Особливості корекції наркозалежних підлітків 32 3.2. Зміст занять групової психологічної корекції 35 ВИСНОВОК 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48 ДОДАТКИ 51

ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУ РОЗЕНЦВЕЙГА

ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 8 1.2. Розвиток пізнавальної та емоційно-вольової сфери підлітка 35 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці 76 2.1. Характеристика методики Розенцвейга 76 2.2. Аналіз результатів дослідження 79 ВИСНОВКИ 87 Список використаної літератури 90

Емоційно-вольові особливості психології пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози

Вступ 3 I. Загальні медико-психологічні аспекти захворювань щитовидної залози 5 1.1. Анатомія і фізіологія щитовидної залози 5 1.2. Роль психічних факторів в етіології і патогенезі захворювань щитовидної залози 7 II. Зміна емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 14 2.1. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпертиреозу 14 2.2. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпотиреозу 18 III. Експериментальне дослідження емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 23 Висновки 32 Література 35 Додатки 37

Формування особистості “я” у підлітковому віці

Вступ 3 1. Специфіка розвитку особистості в підлітковому віці 4 2. Процес формування особистості в підлітковому віці 7 3. Уявлення підлітків про власне “я” 10 4. Становлення образу “я” у підлітків 12 Висновки 20 Література 21

Особливості мотиваційної сфери в підлітковому віці

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1 Мотиваційна сфера особистості і її особливості в підлітковому віці 5 1.2 Теорії мотивації 14 1.3 Мотивація учбової діяльності та її формування у підлітків 18 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 2.1 Методика дослідження мотиваційної сфери особистості 25 2.2 Проведення, аналіз і обговорення результатів дослідження мотиваційної сфери підлітків 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 33

Психологія підлітка

Вступ 3 1. Розвиток особистості в підлітковому віці 4 2. Формування особистості в підлітковому віці 7 3. Особистісні кризи підліткового віку 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16

"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6 1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6 1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12 1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29 Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній літературі 31 2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові даного поняття 37 2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і юнацькому віці 39 Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 48 3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48 3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57 Висновки 79 Список літератури 84 Додатки 88

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Діагностика суїцидальних тенденцій в підлітковому віці

План Вступ Розділ І. Теоретичні концепції виникнення суїцидальних форм поведінки. 1.1. Проблема суїциду як соціально-педагогічного явища. 1.1.1. Історичний зміст поняття суїциду. 1.1.2. Теорії виникнення аутоагресивних форм поведінки. 1.2.Особливості суїцидальних тенденцій в підлітковому віці. 1.2.1.Мотиви суїцидальної поведінки. 1.2.2. Фактори суїцидальної поведінки в підлітковому віці. Розділ ІІ. Діагностика причин і мотивів суїцидальної поведінки в підлітковому віці. 2.1. Методи дослідження. 2.2. Аналіз результатів. Розділ ІІІ. Профілактика суїцидальної поведінки серед учнівської молоді. 3.1. Система соціально-психологічних інститутів і її вплив на психологічну просвіту. 3.2. Комплекс заходів профілактики небезпечних станів. Висновок