институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Визначення маркетингової стратегії банку

Каталог пособий и учебных материалов | Астрономия | Курсовая | Страниц: 29 | Год: 2010 | Размер: 78 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Визначення маркетингової стратегії банку

Вступ 3
1.Маркетингові характеристики господарської діяльності та визначення маркетингової стратегії 4
2.Діагностика аналітичної системи маркетингу на підприємстві 17
Висновки 28
Список літератури 29

Cмотрите также:
ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ (на прикладі банку)

Предмет: Маркетинг в банку, практична курсова Зміст Вступ 3 1. Необхідність маркетингової стратегії банку і її сутність 4 2. Особливості маркетингової стратегії банку 8 3. Реалізація маркетингової стратегії АКБ для забезпечення ефективності банківського бізнесу 11 4. Основні напрямки вдосконалення маркетингу банківських послуг 18 Висновок 22 Список використаної літератури 25

ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК”

Зміст Стор. ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 6 1. 1. Необхідність маркетингу в діяльності комерційного банку 6 1.2. Стратегічне планування в комерційному банку 15 1.3. Основні методи та стратегії банківського маркетингу 21 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК” 40 2.1. Роль маркетингу в діяльності банків України 40 2.2. Фінансово-економічна характеристика АКБ СОЦКОМБАНКу 46 2.3. Оцінка маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 58 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 78 АКБ „СОЦКОМБАНК” 78 3.1 Напрямки вдосконалення маркетингової стратегії 78 АКБ „СОЦКОМБАНКу” 78 3.2. Розробка нової маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 83 ВИСНОВОК 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96 ДОДАТКИ 99

Банківський маркетинг

ВСТУП 3 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 4 1.1.Суть, принципи, завдання і функції маркетингу банку 4 1.2. Основні концепції маркетингу 15 2.ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ 17 2.1. Поняття маркетингової стратегії 17 2.2. Основні стадії розробки маркетингових стратегій 18 2.3. Стратегія комерційного банку та складові його діяльності 21 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 23 3.1. Удосконалення комплексу банківського маркетингу 23 3.2. Пропозиції щодо цілей та стратегій маркетингу 25 ВИСНОВОК 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Розробка маркетингової стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5 1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5 1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13 Класифікація маркетингових стратегій 33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40 2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46 2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54 2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71 3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71 3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84 3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95 3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96 ВИСНОВКИ 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105

Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи побудови маркетингової і цінової стратегії підприємства 4 1.1. Сутність і роль маркетингу в ринковій економіці 4 1.2. Стратегії маркетингу і умови їх застосування 8 1.3. Цінова політика підприємства 15 2. Аналіз маркетингової і цінової стратегії підприємства 2.1. Аналіз традиційних ринкових методів ціноутворення 21 2.2. Порядок розробки маркетингової стратегії 28 3. Формування маркетингової політики підприємства 3.1. Аналіз споживача 38 3.2. Товарний рух 46 3.3. Збутова політика підприємства 50 3.4. Стимулювання збуту 52 3.5. Показники ефективності маркетингової політики 62 Висновки 66 Список літератури 68

Аналіз діяльності ТОВ "Полікомп"

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Маркетингова стратегія в системі управління підприємством 1.1 Суть маркетингової стратегії планування 1.2 Елементи та види маркетингових стратегій 1.3 Фактори які впливають на формування маркетингової стратегії Розділ 2. Аналіз діяльності ТОВ "Полікомп" 2.1 Визначення основних видів діяльності та майнового стану товариства 2.2 Визначення стратегічних напрямів діяльності ТОВ "Полікомп" 2.3 Аналіз фінансової стратегії ТОВ "Полікомп" 2.4 Аналіз маркетингової стратегії ТОВ "Полікомп" 2.5 Аналіз галузі та дослідження основних конкурентів Розділ 3. Перспективний розвиток підприємства та використання ефективно розробленої стратегії ТОВ "Полікомп" 3.1 Маркетингове дослідження ринку 3.2 Економічне обґрунтування проекту Висновки Список використаної літератури Додатки стр. 2 4 7 12 15 17 20 25 26 37 44 48 49

Стратегічний аналіз підприємства на прикладі ТНК (практична курсова на прикладі нафтової компанії)

Вступ. 1. Стратегічний аналіз ТНК в визначенні ключових компетенцій компанії. 1.1. Визначення маркетингової стратегії. 1.2. Зовнішнє середовище як детермінанта обрання маркетингової стратегії. 1.3. Конкурентний аналіз зовнішнього середовиша. 2. Формування стратегії компанії ТНК. 2.1. ТНК в Україні: історія успіху 2.2. Визначення головних приорітетів компанії в ринкових умовах. Висновки. Використана література

Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник”

Зміст: Вступ ................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингу ................................................4 1.1. Сутність маркетингу ...............................................................................4 1.2. Інструментарій маркетингу ................................................................8 1.3. Технологія маркетингової діяльності ..............................................14 Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник” ...19 2.1. Загальна характеристика діяльності .............................................19 2.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві .............27 2.3. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища .....................32 Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії ВАТ „Молочник”............41 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ........................................41 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегії підприємства ........................................................................................................42 Висновки та пропозиції............................................................................48 Список використаної літератури .............................................................50 Додатки

Системи управління підприємством на основі впровадження обгрунтованої маркетингової стратегії

РЕЗЮМЕ 2 1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПП «СОТЛАЙН» 4 2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПП «СОТЛАЙН» 8 2.1. Тенденції розвитку ринку Інтернет-послуг в м.Києві 8 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ПП «Сотлайн» 10 2.3. Аналіз конкурентоспроможності ПП «Сотлайн» 16 2.4. SWOT – аналіз ПП «Сотлайн» 21 2.5. Формування маркетингової стратегії розвитку ПП «Сотлайн» 25 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПП «СОТЛАЙН» 34 3.1. Оцінювання ефективності реалізації запропонованих маркетингових стратегій ПП «Сотлайн» 34 3.2. Оцінювання чинників ризику при впровадженні маркетингової стратегії ПП «Сотлайн» 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 48

Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36