институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Педагогіка і психологія

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Курсовая | Страниц: 44 | Год: 2010 | Размер: 46 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Педагогіка і психологія

СРТМ. 1 2
1. Охарактеризуйте перший предмет психології (донауковий) 2
2. Назвіть особливості становлення психології як самостійної науки 3
3. Є думка що поява нового напрямку чи школи в психології багато в чому є відповіддю на недосконалість попереднього. Обґрунтуйте це. Наведіть приклади 4
4. Викладіть власне бачення предмету психології 5
5. Опишіть та наведіть приклади функцій психіки 6
6. Поясність чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології 7
СРТМ. 2 9
1. Поясніть у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви 9
2. Поясніть як впливає функціональна асиметрія головного мозку на різні прояви поведінки людини 10
3. Поясніть як порушення в психіці можуть вплинути на здоров’я людини 11
4. Порівняйте психологічний зміст понять «спадкове» та «вроджене» 13
5. Види психосоматичних захворювань 14
СРТМ. 10 16
1. Вкажіть які складові частини входять до загальної педагогіки визначіть що вона досліджує 16
2. Поясніть на які напрямки розгалужується дефектологія 17
3. Обґрунтуйте з якими суспільними і природничими науками тісно пов’язана педагогіка 18
4. Обґрунтуйте яку роль відіграє особистість та авторитет вчителя в подоланні труднощів у педагогічній роботі 20
5. Проаналізуйте що вивчає дошкільна педагогіка та педагогіка загальноосвітньої школи 21
6. Проаналізуйте що досліджує педагогіка професійно-технічної освіти і вищої школи. У чому відмінність предмета дослідження? 22
СРТМ. 12 24
1. Поясніть що таке виховання у широкому розумінні і у вузькому розумінні 24
2. Поясніть що означає цілеспрямоване виховання 25
3. Визначіть у чому полягає комплексний підхід у вихованні 27
4. Визначте чи є різниця: 28
а) в принципах навчання і виховання 28
б) в методах навчання і виховання 30
в) в засобах навчання і виховання 33
5. Назвіть охарактеризуйте та проаналізуйте форми виховання 34
СРТМ. 6 36
1. Охарактеризуйте поняття «Я концепція» 36
2. Проаналізуйте роль сім’ї на перших ІІІ етапах формування «Я-концепції» 37
3. Проаналізуйте чи може людина в процесі створення «Я-концепції» орієнтуватися лише на свої суб’єктивні враження 38
4. Розкрийте смисл фрази «Полюби ближнього свого як себе» 39
5. Визначте ознаки які характеризують «кризу ідентичності» 40
Література 44

Cмотрите также:
Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна

Вступ 3 1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4 2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8 3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11 4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18 Висновок 23 Література 24

Психологія і педагогіка як навчальна дисципліна

Вступ 2 1. Психологія як навчальна дисципліна 5 2. Педагогіка як навчальна дисципліна 9 Висновки 13 Список використаної літератури: 14

ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА

Зміст 1. Мова і мовлення……………………………………………………………3 2. Специфічні психічні стани людини: пильнування, медитація, гіпноз, віра, біль, ейфорія…………………………………………………10 3. Гештальт-психологія………………………………………………………17 Використана література……………………………………………………….22

Педагогіка і психологія

План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16

Контрольна робота психологія і педагогіка

1. Назвіть і охарактеризуйте основні наукові течії в психології ХХ ст. 3 2. Психологія як наука та її предмет 7 4. Психіка. Свідомість. Інстинкт 9 23. Предмет педагогіки 11 27. Педагогічний менеджмент: сутність і зміст 13 Список літератури 16

Основні етапи розвитку педагогіки та освіти

Вступ 3 1. Народна педагогіка 4 2. Духовна педагогіка 5 3. Світська педагогіка 6 4. Розвиток педагогіки і освіти в Україні 8 Висновок 11 Список використаної література 12

Психология и педагогіка. Варіант 13. Педагогіка 18. Форми організації навчального процесу. Психологія 13. Фізіологічні основи й психологічні теорії емоцій. Практичне завдання: психологічна характеристика особистості дорослої людини.

1. ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ Й ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ ЕМОЦІЙ 3 2. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 10 3. ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 17 Список використаної літератури 21 .

Педагогіка та психологія

1. Основні галузі психології. Структура загальної психології 3 2. Мета та завдання, основні складові виховання 6 Список використаної літератури 10

Психологія і педагогіка. Відповіді на питання варіанта 7

1. Кризові періоди та рушійні сили психічного розвитку людини. 3 2. Пороги чутливості – абсолютні та відносні. 7 3. Психолого-педагогічні теорії оволодіння знаннями, навичками та вміннями. 9 Література 15

Філософська основа педагогіки

1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с. 2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с. 3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с. 4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993. 5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997. 6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с. 7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с. 8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с. 9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с.