институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка бізнес плану і розрахунки фінансовий трудових і матеріальних ресурсів на проект „Ковбасний цех”

Каталог пособий и учебных материалов | Банкротство, санация | Диплом | Страниц: 97 | Год: 2010 | Размер: 113 кб. | Стоимость: 400 грн. | Смотреть | Купить

Розробка бізнес плану і розрахунки фінансовий трудових і матеріальних ресурсів на проект „Ковбасний цех”


ВСТУП 4
1 ХАРАКТЕРИСТИКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1 Сутність бізнес-планування та призначення бізнес-плану 7
1.2 Технологія розробки бізнес-плану 10
1.3 Зміст основних розділів бізнес-плану 14
2 ПЕРЕДІНВЕСТИЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ 33
2.1 Стисла економічна характеристика досліджуваного підприємства 33
2.2 Оцінка ефективності реальних інвестицій об’єкта дослідження сучасними методами 42
2.3 Оцінка фінансового забезпечення інвестиційного проекту 52
3 РОЗРОБКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 62
3.1 Стисла характеристика інвестиційного проекту 62
3.2 Планування обсягу і структури виробництва продукції і їх ресурсне забезпечення 71
3.3 Управління реалізацією інвестиційного проекту 79
3.4 Фінансування інвестиційного проекту 87
ВИСНОВКИ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95

Cмотрите также:
РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43

Проект бізнес-плану розвитку підприємства

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та функції бізнес-планування 5 1.2. Методологія розробки бізнес-плану 14 1.3. Досвід розробки бізнес-плану 21 ІІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1. Загальна характеристика підприємства 24 2.2. Аналіз організаційно-технічного рівня підприємства 26 ІІІ. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1. Вступна частина 32 3.2. Аналіз положення справ у галузі 34 3.3. Істота запропонованого проекту 37 3.4. Виробничий план 38 3.5. Організаційний план 40 3.6. План маркетингу 41 3.6. Фінансовий план 45 3.7. Оцінка ризику 53 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТОК А 64 ДОДАТОК Б 65

Розробка бізнес-плану відкриття ресторану

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади бізнес-планування 5 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-планування та цілі розробки бізнес-плану 5 1.2. Загальна методологія розробки бізнес-плану 9 1.3. Зміст і структура бізнес-плану 13 Висновки до розділу 1 29 Розділ 2. Розробка бізнес-плану з відкриття ресторану «Шинок» мережі «Мирова карта» 32 2.2. Опис підприємства та продукції 32 2.3. Аналіз ринку 40 2.4. Маркетинг-план 48 2.5. Організаційний план 50 2.6. Виробничий план 56 2.7. Фінансовий план 64 2.8. Оцінка ризиків і страхування 76 2.9. Оцінка ефективності проекту 78 Висновки до розділу 2 81 Висновки 83 Список використаної літератури 85

Бізнес-план (ассистанс)

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи написання роботи (до 15ти сторінок) 6 1.1. Бізнес-план як запорука ефективного управління бізнесом в сфері Асистансу 6 1.1. Загальні підходи до бізнес-планування, які можуть бути застосовані в сфері Асистансу 9 1.3. Фінансові аспекти та оцінка ефективності бізнес-плану 14 РОЗДІЛ 2. Розробка бізнес-плану 19 2.1. Бізнес-ідея інвестиційного проекту та визначення основних пріоритетів діяльності бізнесу 19 2.2. Розробка продуктів і послуг 27 2.3. Визначення цільових значень основних показників діяльності Асистансу 29 РОЗДІЛ 3. Розрахунки фінансового плану (обґрунтування окупності) 34 3.1. Розробка фінансового плану 34 3.2. Аналіз ефективності розробленого проекту 41 Висновки 47 Список літератури 49 ДОДАТКИ 52

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Розробка бізнес-плану новоствореного

ВСТУП 3 Розділ і. Теоретичні засади бізнес-планування 7 1.1. Поняття, завдання та принципи фінансового планування на підприємстві 7 1.2. Поняття бізнес-плану, як складової фінансового планування на підприємстві. 10 1.3. Сутність, мета та функції бізнес-плану. 12 1.4. Зміст бізнес-плану. 18 1.4.1. Розділ “можливості фірми”. 19 1.4.2. Розділ “види товарів (послуг)”. 20 1.4.3. Розділ “ринки збуту товарів (послуг)”. 21 1.4.4. Розділ “конкуренція на ринках збуту”. 22 1.4.5. Розділ “план маркетингу”. 22 1.4.6. Розділ “план виробництва”. 26 1.4.7. Розділ “фінансовий план”. 27 1.6. Фінансовий план, порядок його розробки. 29 розділ іі. Розробка бізнес-плану підприємства 33 2.1. Загальна характеристика туристичної компанії „bytsko” 33 2.2. Резюме 35 2.3. Товарна політика фірми 38 2.4. Характеристика конкурентного середовища 43 2.5. План маркетингу 46 2.6. Виробничий план 51 2.7. Організаційний план 56 2.8. Фінансовий план 58 розділ ііі. Аналіз ефективності впровадження бізнес-плану підприємства 68 3.1. Аналіз макро- та мікро- середовища тов „exra-pro” 68 3.2. Аналіз показників та ефективності господарської діяльності туристичного підприємства „extra-pro” 73 3.3. Оцінка ризиків та їх страхування 92 висновки 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101 ДОДАТКИ 104

Значення бізнес-плану в комерційному підприємстві

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ВИМОГИ ДО СТИЛЮ НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4 2. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7 3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 10 4. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14 5. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 21

Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44


Бізнес-план

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану 2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок” Висновки Список використаної літератури

Бізнес-план

Вступ 4 1. Значення розробки бізнес-плану для організації бізнесу 6 2. Зміст бізнес-плану 9 2. 1. Розділ “Можливості фірми” 9 2.2. Розділ “Види товарів (послуг)” 10 2. 3.Розділ “Ринки збуту товарів (послуг)” 11 2.4. Розділ “Конкуренція на ринках збуту” 11 2.5. Розділ “План маркетингу” 12 2.6.Розділ “План виробництва” 16 2.7. Розділ “Фінансовий план”. 17 3. Розробка бізнес плану 20 3.1.Резюме проекту 20 3.2.Опис продукту 21 3.3. Аналіз ринку збуту 22 3.3.1 Сегментація й оцінка місткості ринку збуту. 22 3.3.2 Конкурентне оточення 24 3.4. План маркетингу 25 3.5. Виробничий план 27 3.6.Організаційний план 29 3.7. Юридичний план. 30 3.8. Фінансовий план. 31 Висновки 33 Список літератури 35