институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка плану праці на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 41 | Год: 2005 | Размер: 106 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Розробка плану праці на підприємстві

Вступ 3
1. Теоретичні аспекти планування праці на підприємстві 5
2. Процес дослідження економічних показників праці на підприємстві 9
2.1 Дослідження потреби в персоналі 11
2.2 Продуктивність праці 18
2.3 Фонд оплати праці 21
3. Аналіз та планування показників праці на підприємстві 26
3.1 Потреба в персоналі та продуктивність праці 26
3.2 Аналіз та планування фонду оплати праці підприємства 29
4. Шляхи покращення соціально-трудових показників на підприємстві 31
Висновок 34
Список літератури: 36
Додаток А 38
Cмотрите также:
Розробка плану праці підприємства

Вступ. 3 Розділ1 Теоретичні основи планування праці на підприємстві 6 1.1. Сутність планування та його значення 6 1.2. Планування чисельності працівників 10 1. 3.Планування продуктивності та ефективності праці 19 1.3. Нормативно-правова база планування праці на підприємстві 24 Розділ 2 Аналіз стану та ефективності використання трудових ресурсів на підприємстві 30 2.1 Аналіз виробничо-господарчої діяльності підприємства 36 2.2 Аналіз персоналу підприємства 42 2.3 Аналіз ефективності використання працівників підприємства 47 Розділ 3 Розробка плану з праці на приватне підприємство «Даль» 60 3.1 Планування чисельності персоналу 60 3.2 Визначення планової ефективності використання персоналу приватного підприємства «Даль» 63 Висновки. 70 Список літератури 75 Додаток 1 79 Додаток 2. 81-82 Метою дипломної роботи є теоретично обґрунтоване складання плану з праці на ЧП. Предметом дипломної роботи є визначення етапів та методів складання плану підприємства з праці.

Оцінка ефективності впровадження фінансового планування на підприємстві

Зміст Стор. Вступ 3 1 Теоретичні засади фінансового планування 5 1.1 Роль фінансового плану в управлінні підприємством 5 1.2 Структура фінансового плану підприємств 8 2 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21 3 Розробка фінансового плану підприємства 30 3.1 Розробка фінансового плану 30 3.2 Оперативний фінансовий план 39 4 Оцінка ефективності впровадження фінансового планування на підприємстві 44 Висновок 52 Література 55

Оцінка ефективності впровадження фінансового планування на підприємстві

Зміст Стор. Вступ 3 1 Теоретичні засади фінансового планування 5 1.1 Роль фінансового плану в управлінні підприємством 5 1.2 Структура фінансового плану підприємств 8 2 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21 3 Розробка фінансового плану підприємства 30 3.1 Розробка фінансового плану 30 3.2 Оперативний фінансовий план 39 4 Оцінка ефективності впровадження фінансового планування на підприємстві 44 Висновок 52 Література 55

Охорона праці на підприємстві

Вступ 3 1. Система управління охороною праці на підприємстві (тов. «Спец торг») 4 1.1 Правове забезпечення системи охорони праці 4 1.2 Організація служби охорони праці на підприємстві 6 2. Охорона праці у відділі 9 2.1 Характеристика робочого місця відділу 9 2.2 Шкідливі умови праці 10 3. Розробка рекомендацій по покращенню умов праці відділу 14 Висновки 16 Список використаної літератури 17

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43

Розробка і впровадження заходів щодо підвищення продуктивності праці персоналу

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................... 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ....................................................................................... 1.1 Поняття продуктивності праці........................................................... 1.2 Значення продуктивності.................................................................... 1.3 Фактори підвищення продуктивності праці..................................... 1.4 Показники та методи вимірювання продуктивності праці.............. 1.5 Резерви підвищення продуктивності праці....................................... 2 АНАЛІЗ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ТОВ «ПРИДЕСЕННЯ»..... 2.1 Загальна характеристика підприємства............................................. 2.2 Рівень забезпеченості трудовими ресурсами на підприємстві........ 2.3 Віддача трудових ресурсів.................................................................. 2.4 Рівень та динаміка показників продуктивності праці на підприємстві.......................................................................................... 3 ЗАХОДИ ПО ПІДВИЩЕННЮ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ТОВ «ПРИДЕСЕННЯ» ............................................................................. 4 ОЦІНКА РІВНЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРОГРАМИ ПРОДЖЕКТ.. ВИСНОВКИ.................................................................................................. ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................... ДОДАТОК.....................................................................................................

Організація праці менеджерів в організації

Зміст Вступ 3 1. Маркетингові дослідження ринку 4 2.Обгрунтування виду діяльності та форми власності, розробка принципових положень і статуту 4 3. Розробка внутрішнього середовища підприємства 5 3.1 Розробка місії, цілей, задач та технології 5 3.2 Розробка організаційної та функціональної структури. 6 3.3 Розробка кадрової системи 7 3.4 Розробка виробничої системи 9 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень. 14 5 Формування механізмів управління групами працівників на підприємстві та розробка пропозицій в організації та вдосконалення керівництва 16 6. Організація праці менеджерів в організації. 18 Висновки 19 Література 20

Організація праці менеджерів в організації

Зміст Вступ 3 1. Маркетингові дослідження ринку 4 2.Обгрунтування виду діяльності та форми власності, розробка принципових положень і статуту 4 3. Розробка внутрішнього середовища підприємства 5 3.1 Розробка місії, цілей, задач та технології 5 3.2 Розробка організаційної та функціональної структури. 6 3.3 Розробка кадрової системи 7 3.4 Розробка виробничої системи 9 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень. 14 5 Формування механізмів управління групами працівників на підприємстві та розробка пропозицій в організації та вдосконалення керівництва 16 6. Організація праці менеджерів в організації. 18 Висновки 19 Література 20

Аналіз та розробка заходів з охорони праці для конкретного робочого місця на підприємстві

ВСТУП 3 1. Вибір робочого місця спеціаліста 5 2. Аналіз розумів праці на обраному робочому місці 5 3. Розробка конкретних заходів з охорони праці що покращують умови праці на даному робочому місці 7 4. Заходи з пожежної безпеки в приміщені 8 5. Відображення питань з охорони праці в колективному договорі підприємства 11 6. Планування робіт з охорони праці на даному підприємстві 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14

Розробка стратегічного плану маркетингу компанії

ВСТУП4 Розділ 1. Розробка стратегічного плану маркетингу компанії6 1.1. Обґрунтування стратегічних орієнтирів6 1.2. Аналіз маркетингових можливостей компанії7 1.2.1 Тенденції розвитку ринку7 1.2.2. Споживачі12 1.2.3 Чинники зовнішнього середовища14 1.2.4 Swot – аналіз16 1.2.5 Конкурентоспроможність компанії19 1.3. Формулювання стратегії25 Розділ 2. Розробка операційного плану маркетингу для товару компанії30 Висновки44 Перелік посилань47 ДОДАТКИ48