институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Еластичність. Її практичне застосування

Каталог пособий и учебных материалов | Криминалистика | Реферат | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 51 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Еластичність. Її практичне застосування

Зміст
Вступ 3

Розділ І. Теоретичні основи концепції еластичності 5
1.1 Економічний зміст поняття еластичності 5
Відсоткова зміна ціни 5
1.2 Концепція еластичності та державне реголювання цін 6

Розділ ІІ. Сутність еластичності пропозиції 10
2.1 Ринкова сутність пропозиції 10
2.2 Еластичність пропозиції: її економічний зміст та види 12
2.3 Фактори які визначають еластичність пропозиції 15

Розділ ІІІ. Еластичність попиту 18
3.1 Цінова еластичність попиту 18
3.2. Перехресна еластичність попиту 22

Висновки та пропозиції 25

Список використаних джерел 27

Cмотрите также:
Еластичність попиту

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ринковий попит: економічна суть 4 1.1. Ринок і закон попиту 4 1.2. Зміна попиту 7 1.3. Попит на ресурси 10 Розділ 2. Еластичність попиту, поняття й види еластичності 13 2.1. Поняття еластичності. Еластичність попиту за ціною. Фактори, які впливають на еластичність 13 2.2. Еластичність попиту за доходом 19 2.3. Перехресна еластичність попиту 21 2.4. Еластичність пропозиції 22 2.5. Практичне застосування еластичності в економічному аналізі 23 Розділ 3. Вплив попиту на економічну стратегію підприємства 28 Висновок 33 Список використаної літератури 34

Зміст та застосування теорії попиту

Вступ 3 1. Поняття і закон попиту 4 1.1. Теорія попиту 4 1.2. Способи зображення попиту (графіки) 5 1.3. Закон попиту 6 1.4. Зміна попиту і його величини 8 2. Ринковий попит і еластичність 13 2.1. Поняття ринкового попиту 13 2.2. Цінова еластичність попиту і її графічна інтерпретація 14 2.3. Властивості і види еластичності попиту 18 2.4. Концепція дугової еластичності 20 2.5. Еластичність попиту за доходами 21 2.6. Перехресна еластичність 24 Висновок 27 Використана література. 28

ПОВЕДІНКА ФІРМИ В УМОВАХ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ

ВСТУП 3 1. ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ ТА ПРОПОЗЦІЇ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 4 1.1. Аналіз попиту 4 1.2. Аналіз пропозиції 9 1.3. Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та її роль. Зміни в стані рівноваги 13 2. ТЕОРІЯ ЕЛАСТИЧНОСТІ 17 2.1. Еластичність попиту та її види 17 2.2. Еластичність пропозиції 20 2.3. Часові періоди і пристосування ринку 21 2.4. Практичне застосування теорії еластичності 24 3. ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ В МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ 27 ВИСНОВОК 36 ЛІТЕРАТУРА 38

еластичність

Вступ (поняття еластичності)..................................................................1-3 Оцінка еластичності..................................................................................3-4 Свойства еластичності..............................................................................4 Змінні і постійні еластичні криві.............................................................4 Формула цінової еластичності.................................................................4-5 Фактори цінової еластичності..................................................................5 Перехресна еластичність...........................................................................6 Еластичність по прибутку.........................................................................6-8 Взаємозв’язок попиту і пропозиції.......................................................8 - 10 Змінні впливу(таблиця)..............................................................................10 Парадокс Гіффена..................................................................................10-11 Список .........................................................................................................11 Зміст..............................................................................................................

Еластичність пропозиції: зміст та особливості розрахунку показників

Вступ 3 1. Еластичність пропозиції: зміст, чинники, способи вимірювання 5 1.1. Економічна природа пропозиції 5 1.2. Еластичність пропозиції, її економічний зміст та види. 15 1.3. Чннники еластичності пропозиції 19 2. Цінність інформації про еластичність пропозиції для різних економічних суб’єктів 24 2.1. Основи формування ринку сої та продуктів її переробки в Україні 24 2.2. Сучасний стан і тенденції розвитку ринку сої та продуктів її переробки 27 2.3. Напрями удосконалення формування і функціонування ринку сої та продуктів її переробки 30 Висновок 34 Література 38-40

Практичне застосування маркетингу як категорія ринку

1. Практичне застосування маркетингу як категорія ринку 2. Стратегічне планування 3. Основні моделі прийняття рішень про покупку. 4. Конкуренти як фактор мікро середовища підприємства. 5. Характеристика товарно-диференційованого маркетингу. ЛІТЕРАТУРА

ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ТА ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО АНАЛІЗУ НА Ф’ЮЧЕРСНИХ РИНКАХ

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ТЕХНІЧНОГО ТА ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО АНАЛІЗУ Ф’ЮЧЕРСНИХ РИНКІВ 1.1. Поняття технічного та фундаментального аналізу…………………………...7 1.2. Фундаментальні фактори, що впливають на ф’ючерсний ринок…………..10 1.3. Зарубіжний досвід впровадження технічного та фундаментального аналізу ф’ючерсних ринків…………………………………………………………………14 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ТА ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО АНАЛІЗУ НА Ф’ЮЧЕРСНИХ РИНКАХ 2.1. Загальні принципи технічного аналізу та основні види графіків…………..16 2.2. Практичне застосування фундаментального аналізу………………………..22 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………………...26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………...28

Цена

ПЛАН 1. Вступ 2. Цінова еластичність попиту 3. Цінова еластичність пропозиції 4. Державне регулювання цін 5. Висновки 6. Список використаної літератури

Модель Кейнсіанського хреста та її практичне застосування

Вступ 3 Розділ 1. Основні положення Кейнсіанської моделі Розділ2. Ефект мультиплікатора в Кейнсіанській моделі 29 Розділ 3. Практичне застосування моделі „Кейнсіанського хреста ” в економіці України Висновки 50 Список використаної літератури 53

Сутність ринкового попиту

Зміст: Вступ …………………………………………………………………….…3 1. Сутність ринкового попиту 1.1. Ринок і закон попиту…………………………………………..…..4 1.2. Крива ринкового попиту………………………………………..…..7 1.3. Фактори ринкового попиту …………………………………..…...10 1.4. Механізм ринкового саморегулювання……………………………15 2. Еластичність ринкового попиту 2.1. Поняття еластичності попиту…………………………………..… 18 2.2. Цінова еластичність попиту……………………………………......18 2.3. Нецінова еластичність попиту…………………………………..…22 3. Дослідження ринкового попиту в сучасних умовах : практичний аспект 3.1. Визначення завдання……………………………………………….. 26 3.2. Результати дослідження ………………………………………...….27 Висновок ……………………………………………………………..…...29 Список використаної літератури ………………………………….…...30