институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія підприємства

Вступ 3
1. Стратегія слабких підприємств та підприємств що знаходяться в кризовому стані 5
2. Розробка фінансової стратегії 12
3. Практична частина 18
Висновки 30
Перелік літератури 33

Cмотрите также:
Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11 3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25 4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29 5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34 6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44 7 Розробка стратегії підприємства 53 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56 Висновки 59 Література 61

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11 3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25 4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29 5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34 6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44 7 Розробка стратегії підприємства 53 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56 Висновки 59 Література 61

стратегія підприємства

1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 3 1. Еволюція розуміння поняття стратегія 3 2. Формування загальнокорпоративних стратегій 6 3. Основні напрями досягнення конкурентних переваг 8 4. Прогнозування та його методи в стратегічному аналізі 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 Скласти термінологічний словник по наступним позиціям : стратегія підприємства, політика підприємства, тактика, стратегічне управління, стратегічне планування, стратегічний аналіз, стратегічний план, стратегічна зона господарювання, стратегічні бізнес-одиниці, стратегічні господарюючі центри, загально корпоративна стратегія, ділова стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія, стратегія диверсифікації, стратегія диференціації, стратегія вертикальної інтеграції, стратегія горизонтальної інтеграції, синергетичний ефект, стратегічні управлінські рішення, місія, цілі підприємства. Визначення оформлені у вигляді наступної таблиці. ЛІТЕРАТУРА 21

Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

Вступ 3 1. Стратегія розвитку цільового ринку 4 2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10 3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10 4. Маркетингова стратегія 11 5. Товарна стратегія 12 6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14 7. Цінова стратегія 15 8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17 9. Бюджет маркетингу 19 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Контрольна з менеджменту

1. Ієрархія стратегії підприємства: генеральна загально-корпоративна), стратегія бізнесу конкурентна), функціональна стратегія 4 2. Стратегія оптимальних витрат 10 3. Бенчмаркінг, як метод визначення напрямків зміцнення стратегічного потенціалу підприємства 12 Список використаних джерел 15

Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Вступ 3 1. Цінові стратегії 4 1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4 1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5 2. Маркетингові стратегії цін 7 2.1. Стратегія високих цін 7 2.2. Стратегія середніх цін 9 2.3. Стратегія низьких цін 9 2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10 2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11 2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12 2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13 2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15 2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Стратегія інвестиційної діяльності фірми

Вступ 2 1. Поняття інвестиції. 4 2. Стратегії управління інвестиціями. 6 2.1. Загальна стратегія компанії. 6 2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9 2.3. Стратегія ефективного власника. 11 2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13 2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14 2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17 2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18 3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21 Висновок. 26 Список використаної літератури: 27

Стратегії конкуренції в міжнародному бізнесі

Предмет: міжнародний менеджмент Зміст Вступ 3 Визначення стратегії підприємства. 4 Фактори, що впливають на визначення загальної стратегії 5 Загальні конкурентні стратегії (за М. Портером) 8 Стратегія «лідирування на основі зниження витрат цін» 9 Стратегія диференціації 11 Стратегія фокусування 13 Стратегія концентрації 17 Висновок 18