институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 37 | Год: 2010 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі


Вступ 2

Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4

1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4

1.2. Методика М.Монтессорі 12

1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19

Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21

2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21

2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28

Висновки 34

Список використаних джерел 36

Cмотрите также:
Педагогіка Марії Монтессорі та її значення у виховному процесі дітей-сиріт

Зміст 1. Провідні положення теорії М.Монтессорі. 2. Дидактичний матеріал М.Монтессорі. 3. Практика дитячих будинків М.Монтессорі. 4. Підготовка вчителя до роботи у будинках М.Монтессорі. 5. Застосування Марією Монтессорі методу “педагогічного лікування”. 6. Будинки дитини М.Монтессорі. 7. Методи, які застосовуються у будинках дитини: а/ уроки: - стислість; - простота; - об”єктивність; б/ харчування; в/ гімнастика і мускульне виховання. 8. Виховання відчуттів. 9. Оцінка педагогічної системи Марії Монтессорі. Список використаних джерел

Особливості розвитку дітей за методикою М. Монтессорі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розвиток особистості і освіта: історичний вимір 6 Розділ 2. Особливості розвитку дітей за методикою М. Монтессорі 19 2.1. Концепція Марії Монтессорі 19 2.2. Особливості монтессорі-розвитку 21 2.3. Характеристика монтессорі-терапії 23 Розділ 3. Розвиток рухових дій дітей дошкільного віку ігровими засобами художнього спрямування за методикою М. Монтессорі 25 Висновок 31 Список використаної літератури 32

Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1Головні особливості реформаторської педагогіки 5 1.2 Головні течії реформаторської педагогіки 8 РОЗДІЛ ІІ. МАРІЯ МОНТЕССОРІ – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК ГУМАНІСТИЧНОГО НАПРЯМКУ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 11 2.1 Загальні засади педагогіки М. Монтесорі 11 2.2 Педагогічні методи, що застосовуються для дитячого виховання у педагогіці М. Монтесорі 13 2.3 Особливості проведення уроків 16 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІКА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ М. МОНТЕСОРІ 19 3.1Виховання загальної чуттєвості 19 3.2 Виховання відчуття зору 23 3.3.Виховання слухового відчуття та розумове виховання 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

М. МОНТЕССОРІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ М. МОНТЕССОРІ 6 1.1 Саморозвиток дитини - головний принцип Монтессорі 6 1.2 Специфіка технології саморозвитку в Україні 13 РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ САМОРОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА НА ОСНОВІ МЕТОДУ М. МОНТЕССОРІ 21 2.1 Система саморозвитку в певних педагогічних умовах 21 2.2 Результати дослідження 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

М. МОНТЕССОРІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ М. МОНТЕССОРІ 6 1.1 Саморозвиток дитини - головний принцип Монтессорі 6 1.2 Специфіка технології саморозвитку в Україні 13 РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ САМОРОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА НА ОСНОВІ МЕТОДУ М. МОНТЕССОРІ 21 2.1 Система саморозвитку в певних педагогічних умовах 21 2.2 Результати дослідження 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

ІДЕЇ М. МОНТЕСОРІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ

План. Вступ. 3 1. Теоретична спадщина Марії Монтесорі. 7 1.1.Виховання за системою Монтесорі: загальна характеристика. 7 1.2. Методика Монтесорі. 10 1.3. Роль вчителя в системі Монтесорі. 13 2. Впровадження ідей М. Монтесорі в практику школи. 15 2.1.Система Монтесорі в школах. 15 2.2. Монтесорі матеріали та вправи. 18 Висновки. 23 Література. 25

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗА М. МОНТЕСОРІ

1 ВСТУП 2 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ) 4 ІІ. РОЗВИТОК МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СПЕЦІАЛЬНО РОЗРОБЛЕНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЕКОЛОГІЧНОГО ХАРАКТЕРУ 8 ІІ.1. Констатуючий експеримент 9 ІІ.2. Формуючий експеримент 15 ІІ.3. Контрольний експеримент 2 ВИСНОВКИ 7 ДОДАТОК 1 10

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 ІІ. ЗАВДАННЯ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ 9 ІІІ. РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ У ДІТЕЙ СЕНСОРНИХ СПРИЙМАНЬ, ДІЙ, УЯВЛЕНЬ (КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 13 IV. ШЛЯХИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ПЕРЦЕПТИВНИМ ДІЯМ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ 19 ПРО ЯКОСТІ ПРЕДМЕТІВ (ФОРМУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 19 V. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕНОЇ РОБОТИ 25 ВИСНОВКИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 34 ЛІТЕРАТУРА 36

Роль старшого покоління в патріотичному вихованні дітей в сім’ї

ВСТУП 3-4 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ …..5-14 1.1. Патріотичне виховання: зміст та принципи 5 1.2. Методи патріотичного виховання 9 РОЗДІЛ 2. СІМ'Я ТА ПАТРІОТИЧНОНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ …14-26 2.1. Реалізація патріотичного виховання у сім'ї, 14 як педагогічній системі 14-17 2.2. Умови успішної реалізації патріотичного виховання засобами старшого покоління 18-21 2.3. Загальна характеристика чинників успішного виховання у родині 22-26 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28-30

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41