институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингові дослідження при розробці нових товарів

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Реферат | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 2362 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингові дослідження при розробці нових товарів

Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади маркетингових досліджень 5
1.1. Маркетингові дослідження як фундамент маркетингової діяльності 5
1.2. Процес маркетингових досліджень 9
1.3. Основні етапи маркетингових досліджень при розробці та впровадженню нових товарів 11
Розділ 2. Проведення маркетингового дослідження ринку при розробці нового товару на прикладі косметичного підприємства «Актавіс» 18
2.1. Загальна характеристика виробництва косметичного підприємства «Актавіс» та створення нової серії косметики 18
2.2. Особливості методів маркетингових досліджень косметичного ринку та підприємства «Актавіс» 21
2.3. Аналіз продукції косметичного ринку його проблеми та перспективи 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення проведення маркетингових досліджень при розробці нових товарів 31
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39


Cмотрите также:
Контрольна з маркетингу

1. Маркетингові дослідження, функції проблеми 3 2. Програма розробки нових товарів 10

Маркетингові проблеми створення нового товару (з практичною

Вступ 3 1. Стратегія розробки нових товарів 5 1.1. Напрями створення нових товарів 5 1.2. Основні етапи розробки нового товару 7 1.3. Підхід до етапів життєвого циклу товару 12 2. Створення нових товарів як засіб зростання фірми на конкурентних ринках 21 2.1. Історія зростання Samsung 21 2.2. «Назва» - продукт маркетингового комплексу ЗАТ «Назва» 28 2.3. Нові товари як засіб відродження ВАТ «Назва» 30 2.4. Виробництво нових товарів як засіб відродження ВАТ «Назва» 33 Висновки 36 Список літератури 38

Формування цін на принципово нові товари та аналоги

Вступ 2 1. Поняття нового товару. Впровадження на ринок нових товарів 4 2. Особливості встановлення цін на нові товари 11 3. Маркетингові стратегії встановлення ціни на новий товар 16 Висновок 20 Список використаної літератури 23-24

Сутність і значення маркетингових досліджень

ВСТУП І. Сутність і значення маркетингових досліджень 1.1. Маркетинг і маркетингові дослідження 1.2. Маркетингові дослідження як різновид емпіричних соціологічних досліджень і найважливіша складова маркетингової інформаційної системи 1.3. Маркетингові дослідження і маркетингова розвідка 1.4. Проблеми використання інформації маркетингового дослідження в маркетингу 1.5. Основні напрямки маркетингових досліджень 2. Розробка плану маркетингового дослідження 2.1. Визначення проблеми 2.2. Визначення потреби в проведенні дослідження 2.3. Визначення типу необхідної інформації і джерел її одержання 2.4. Визначення методів збору даних 2.5. Визначення обсягу вибірки 2.6. Основні напрямки маркетингових досліджень 3. Маркетингове дослідження підприємства 3.1. Вибір і опис підприємства 3.2. Аналіз ринку 3.2. Сегментування ринку. 3.4. Маркетингові стратегічні цілі 3.5. Стратегічні рішення 3.5. Позиціонування ВИСНОВОК Література

Маркетингові дослідження характеристик та рівня попиту

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ТА РІВНЯ ПОПИТУ (на прикладі ринку компакт-дисків) 14 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Контрольна з маркетингу

І. Теоретична частина. 3 Основні ринкові характеристики товару. 3 Поняття цінової еластичності, його використання в товарній політиці та визначення показника еластичності попиту за ціною. 5 Імідж товару та чинники, що його визнають. 7 Класифікаційні ознаки й різновиди ринку товарів та послуг. 8 Теорія пізнання. 10 Маркетингові дослідження товарів. 11 Матриця І. Ансофа та її зміст. 12 Модифікація товару на етапі зрілості товару. 13 Попередній аналіз можливостей виробництва і збуту нових товарів. 15 Головні функції упаковки. 17 Скласти ринкову характеристику товару фірми та товарів конкурентів. Визначити позицію товару на ринку. Охарактеризувати сучасний стан товарного ринку (обраного за варіантом роботи). 18 Проаналізувати еластичність попиту за ціною. 22 Оцінити якість та конкурентоспроможність товару. 23 Визначити особливості формування попиту на товар на основі мікроекономічних, психологічних, соціологічних та культурологічних теорій поведінки споживачів. 24 Просегментувати ринок, визначити та обґрунтувати вибір цільового ринку (за критеріями вибору цільового ринку). 25 Визначити зміст товарної політики підприємства. 27 Побудувати графік життєвого циклу товару (торгової марки), та запропонувати стратегію фірми відповідно до етапу життєвого циклу, на якому знаходиться товар. 30 Проаналізувати нововведення (частка нових товариств в асортименті продукції, динаміка збуту) та визначити доцільність створення нового товару. Запропонувати концепцію нового товару. 31 Принципи створення нових товаров в ЗАТ «Солодощі». 31 Підготувати пропозиції щодо упаковки і товарної марки. 32 Список використаної літератури: 33

Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства

Вступ 3 І. Теоретичні аспекти маркетингу як фактору підвищення ефективності діяльності підприємства 1.1. Сутність та визначення, види маркетингу. 5 1.2. Маркетингові дослідження. 9 1.3. Основні характеристики і класифікація товарів. Планування просування товарів. 19 1.4. Мета, типи, методи маркетингового контролю. 35 ІІ. Аналіз господарської діяльності готельного комплексу «Дніпро». 2.1. Основна характеристика готельного комплексу «Дніпро». Організаційна структура, склад та головні цілі відділу маркетингу. 41 2.2. Аналіз прибутку та рентабельності готельного комплексу «Дніпро». 52 2.3. Маркетингові дослідження механізму формування доходів ГК “Дніпро” за окремими сегментами туристичного ринку. 59 ІІІ. Вдосконалення роботи служби маркетингу для підвищення ефективності діяльності підприємства. 3.1. Рекламна діяльність служби маркетингу на підприємстві та її ефективність. 66 3.2. Економічне зростання за допомогою розвитку маркетингу. 90 Висновки та пропозиції 95 Список літератури 99

Виробнича практика з маркетингу

1. Ознайомлення з торговельним підприємством 3 2. Економічна характеристика господарської діяльності підприємства 6 3. Дослідження товарної політики 12 4. Цінова політика 18 5.Дослідження політики розповсюдження 19 6. Комунікаційна політика 21 7. Логістичні системи 26 8. Технологія прийомки, зберігання та продажу товарів 33 9.Матеріальна відповідальність за товарно-матеріальні цінності та звітність магазину 35 10. Маркетингові дослідження 40 Використана література 52 (робота насичена графічним і практичним матеріалом 7 діаграм, 13 таблиць)

Маркетингові дослідження внутрішнього ринку та імпорту продовольчих товарів

ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ 9 1.1 Маркетингова інформаційна система і маркетингові дослідження 9 1.2 Методика збору інформації 16 1.3 Оцінка сукупного ринкового попиту і його прогнозування 21 1.4 Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ "Елітасервис" і визначення проблем які будуть досліджуватись 28 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯКІ БУДУТЬ ВИКОРИСТАНІ В РОБОТІ 37 2.1 Методи маркетингових досліджень ринку продовольчих товарів в Сумській області, де працює ТОВ "Елітасервіс" 37 2.2 Конкурентне середовище на ринку, переваги і недоліки 44 2.3 Логістична система фірми 51 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ З ПОКРАЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТОВ "ЕЛІТАСЕРВІС" 63 3.1 Імпорт продовольчих товарів 63 3.2 Розширення асортименту товарів та диверсифікація діяльності фірми 65 3.3 Удосконалення логістичної системи ТОВ "Елітасервіс" 74 ВИСНОВКИ 78 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТОК 1. Методи обчислювання споживчих оцінок ринку продуктів харчування, які використовувались в роботі 87 ДОДАТОК 2. Обсяг роздрібного товарообороту підприємств, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі за січень–листопад 2003 року 89 ДОДАТОК 3. Обсяги експорту-імпорту товарів по регіонах України за січень-жовтень 2003 року 91 ДОДАТОК 4. Показники Балансу та Звіту про фінансові результати ТОВ „Елітасервіс” за 2001-2003 рік 94

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6 1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6 1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетингових досліджень 12 1.3. Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень 16 2. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 20 2.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 20 2.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 25 2.3. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 33 3. Організація та проведення маркетингових досліджень напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства 35 3.1. Маркетингові дослідження туристичного продукту в АР Крим 35 3.2. Шляхи вдосконалювання системи маркетингових досліджень туристсько-рекреаційного продукту в А.Р. Крим 42 Висновки 45 Література 47