институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Етапи розробки цінової стратегії підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Курсовая | Страниц: 24 | Год: 2010 | Размер: 26 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Етапи розробки цінової стратегії підприємства

ВСТУП 3
1. Сутність послідовність розробки та основні види цінових стратегій підприємства 5
2. Розробка цінової стратегії на підприємстві 14
ВИСНОВОК 21
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23

Cмотрите также:
Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи побудови маркетингової і цінової стратегії підприємства 4 1.1. Сутність і роль маркетингу в ринковій економіці 4 1.2. Стратегії маркетингу і умови їх застосування 8 1.3. Цінова політика підприємства 15 2. Аналіз маркетингової і цінової стратегії підприємства 2.1. Аналіз традиційних ринкових методів ціноутворення 21 2.2. Порядок розробки маркетингової стратегії 28 3. Формування маркетингової політики підприємства 3.1. Аналіз споживача 38 3.2. Товарний рух 46 3.3. Збутова політика підприємства 50 3.4. Стимулювання збуту 52 3.5. Показники ефективності маркетингової політики 62 Висновки 66 Список літератури 68

Цінові стратегії фірми

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ 4 2. ВИДИ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ 5 2.1 ПІОНЕРНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 5 2.2 СТАНДАРТНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 7 2.3 АДАПТАЦІQНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 10 3. ЗАЛЕЖНІСТЬ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВІД КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА 10 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРУТ 15 4.1 КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ПРУТ”. 15 4.2 ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЦІН, ЗАСТОСОВУВАНИХ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ПРУТ” ТА ОЦІНКА ВПЛИВУ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА РЕЗУЛЬТАТИ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ. 17 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 23

Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування проведення маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність, значення та система показників маркетингових досліджень цінової стратегії промислового підприємства 5 1.2. Особливості збору інформації та формування бази даних в процесі проведення маркетингових досліджень 7 1.3. Обробка інформації та прийняття рішень за результатами проведених маркетингових досліджень з приводу цінової стратегії 12 Розділ 2. Організація проведення маркетингових досліджень для розробки та обґрунтування цінової стратегії ЗАТ «Чернігівський пивзавод «Десна» 15 2.1. Організація проведення маркетингових досліджень цінової стратегії ЗАТ «Десна», формування системи показників. 15 2.2. Діагностика сприятливості маркетингового середовища ЗАТ «Десна». 22 2.3. Розробка стратегії ціноутворення ЗАТ «Десна» на основі формування системи знижок та спеціальних пропозицій. 27 Висновки 34 Перелік літератури 36 Додаток А. 37 Додаток Б 38

Основні стадії виконання стратегії

Вступ 3 1 Сутність стратегії підприємства та її види 4 2 Стратегічний набір підприємства 9 3 Етапи розробки стратегії 16 4 Етапи виконання стратегії на прикладірегулювання товарообігу 19 Висновки 25 Список літератури 26

Цінові стратегії фірми

Вступ 4 1. Поняття цінової стратегії фірми 6 1.1 Фундаментальна цінова стратегія 6 1.2 Сегментація ринку і цінова еластичність 10 1.3 Параметри цінових тактик 12 2. Аналіз застосування політики ціноутворення на приватному підприємстві „Славія” 19 2.1 Дерево цілей ціноутворення підприємства 19 2.2 Принципи розробки цінової стратегії ПП “Славія” 24 2.3. Аналіз забезпечення підприємства різними групами товарів 26 Висновки 31 Список використаної літератури 33 Додаток 35

Суть, особливості та шляхи забезпечення ефективної цінової стратегії підприємства підприємства готельного господарства (готель "__") в умовах його реформування

Вступ 3 1. Стратегії ціноутворення в умовах готельного господарства 6 1.1. Маркетингова філософія бізнесу як передумова забезпечення конкурентоспроможності підприємств 6 1.2. Цінова політика та цінові стратегії виробника готельних послуг 13 1.3. Механізми ціноутворення на підприємствах Укоопспілки 24 2. Аналіз цінової політики готелю "__" 34 2.1. Загальні відомості про підприємство 34 2.2. Аналіз фінансового стану 41 2.3. Цілі цінової політики підприємства 50 3. Напрямки розробки та вдосконалення цінової стратегії підприємств Укркоопспілки 56 3.1. Інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємств 56 3.2. Вдосконалення стратегічних засобів конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації 69 3.3. Напрями вдосконалення цінової політики готелю "__" 78 4. Охорона праці 89 4.1. Юридично-правові аспекти 89 4.2. Санітарно-гігієнічні вимоги 93 4.3. Електробезпека 96 4.4. Пожежна безпека 99 Висновки 107 Література 111 Додаток. Фінансова звітність готелю «Кооператор» за 2006 р. 115

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6 1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11 1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30 2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30 2.2 Аналіз системи цін та цінової стратегії підприємства 35 2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39 2.4 Аналіз цінової стратегії підприємства 45 2.5 Аналіз цінової тактики 57 2.6 Аналіз цін конкурентів 60 2.7 Аналіз ринкової ситуації 64 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70 3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70 3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84 ДОДАТКИ 86

Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36

Аналіз маркетингової цінової політики підриємства

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування маркетингової цінової політики підприємства 5 1.1. Сутність цінової політики та фактори ціноутворення 5 1.2. Методи ціноутворення 13 1.3. Кон’юнктура ринку та цінова політика 20 1.4. Стратегії ціноутворення 29 2. Аналіз маркетингової цінової політики ТОВ „Ваш стиль” 33 2.1 Маркетингова характеристика підприємства ТОВ “Ваш стиль” 33 2.2 Аналіз методів ціноутворення на підприємстві ТОВ „Ваш стиль” 45 2.3 Аналіз стратегії ціноутворення підприємства ТОВ „Ваш стиль” 60 3. Шляхи вдосконалення маркетингової цінової політики підприємства ТОВ „Ваш стиль” 64 3.1 Зниження цін на продукцію підприємства ТОВ „Ваш стиль” як передумова конкурентної боротьби 64 3.2 Впровадження складових концепції маркетингу для покращення економічного стану підприємства ТОВ „Ваш стиль” 70 Висновки 84 Список використаної літератури 87

Цінова політика підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади цінової політики 5 1.1. Цінова політика підприємства її сутність та цілі 5 1.2. Фактори впливу та умови ціноутворення 6 1.3 Види та функції цінової політики 9 1.4. Управління цінами та стратегії ціноутворення у процесі формування цінової політики підприємства 15 2. Аналіз цінової політики ЗАТ «назва» 19 2.1. Характеристика підприємства 19 2.2. Управління цінами та стратегії ціноутворення на ЗАТ «назва» 25 2.3. Вплив методів формування ціни на фінансові результати діяльності підприємства 30 3. Проблеми ціноутворення 40 3.1. Проблеми та оптимальні рішення в ціноутворенні сучасних умовах 40 3.2. Державне регулювання цінової політики підприємства 47 Висновки 52 Список використаної літератури 56 Додатки 62-79