институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей машин для прибирання приміщень (пилососів)

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2005 | Размер: 280 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей машин для прибирання приміщень (пилососів)

Вступ 3
1. Стан ринку машин для прибирання приміщень (пилососів) 4
2. Класифікація та асортимент машин для прибирання приміщень (пилососів) 10
3. Споживчі властивості машин для прибирання приміщень (пилососів) та їх характеристика 17
4. Порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей машин для прибирання приміщень (пилососів) 22
5. Оцінка якості машин для прибирання приміщень (пилососів) 27
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 35
Cмотрите также:
Порівняльна характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників

Вступ 3 1. Ринок, асортимент 5 2. Виробник 9 3. Порівняльна характеристика технічних параметрів 15 4. Ціновий показник 22 5. Висновки та пропозиції 23 Література 25 Додаток 1. Характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників 27

Стан та перспективи розвитку ринку пральних машин в Україн

Зміст Зміст 1 Вступ 2 РОЗДІЛ 1 5 Стан та перспективи розвитку ринку пральних машин в Україні. 5 1.1 Стан виробництва пральних машин в Україні 5 1.2 Забезпеченість ринку України пральними машинами іноземного виробництва 7 1.3 Характеристика споживчих властивостей пральних машин 13 РОЗДІЛ 2 20 Об’єкти та методи дослідження 20 2.1. Об’єкти дослідження (пральні машини) 20 2.2 Методи дослідження 21 РОЗДІЛ 3 25 Дослідження факторів, що впливають на формування асортименту та якості пральних машин в сучасних умовах 25 3.1. Аналіз структури асортименту пральних машин, які реалізуються в магазині „Техномаркет” 25 3.2 Характеристика споживчих властивостей пральних машин 27 3.3 Виявлення споживчих переваг пральних машин 38 3.4 Експертна оцінка конкурентоспроможності пральних машин 40

Оцінка споживчих властивостей пральних машин

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку пральних машин в Україні 4 2. Класифікація пральних машин 8 3. Вимоги нормативних документів 16 4. Об’єкти та методи дослідження 20 5. Товарознавча характеристика асортименту та якості пральних машин 25 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 34 Додатки 35

Сучасні напрямки розвитку асортименту та споживчих властивостей телевізорів „Sony”

Вступ 3 1. Стан виробництва та реалізації телевізорів в Україні 5 1.1. Ринок телевізорів 5 1.2. Підприємства-виробники телевізорів в Україні 8 2. Характеристика показників споживчих властивостей телевізорів 11 3. Особливості формування асортименту телевізорів фірми „Sony” 15 3.1. Класифікація телевізорів фірми „Sony” 15 3.2. Характеристика та назначення телевізорів 16 4. Відмінні особливості телевізорів, які підвищують зручність та комфорт при експлуатації телевізорів фірми „Sony” 22 5. Порівняльна характеристика показників споживчих властивостей телевізорів різних виробників 25 Висновки 32 Список літератури 34

Товарознавча характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів різних виробників різних виробників (жидкокристалічні, плазмові, на основі електронно-струменевої трубки)

Вступ 3 1. Стан та проблеми ринку телевізійної техніки в Україні та світі 5 2. Характеристика показників споживчих властивостей 9 3. Характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів представлених на ринку України 18 4. Аналіз асортименту та властивостей в магазині ТОВ "Назва" магазин "Назва" 30 5. Контроль та оцінка якості телевізорів в магазині 34 Висновки та пропозиції 39 Список використаних джерел 41 Додатки 44

Товарознавчі аспекти дослідження ринку сухих будівельних сумішей (СБС) в Україні

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку СБС в Україні 5 2. Характеристика сухих будівельних сумішей 12 3. Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей товарів на ринку 15 4. Об’єкти та методи дослідження 24 5. Вивчення вагомості споживчих властивостей 27 6. Експертна оцінка споживчих властивостей 28 Висновки та пропозиції 41 Література 42

Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей косметичних засобів для дітей на основі магазинів ДЦ

План Вступ 3 1. Стан та проблеми розвитку ринку косметичних засобів для дітей 5 2. Характеристика показників споживчих властивостей, призначення 10 3. Характеристика асортименту та показників споживчих властивостей на ринку України 15 4. Вплив на здоров’я дитини косметичних засобів 20 5. Аналіз, структура асортименту засобів в ДЦ 22 Висновки та пропозиції 25 Література 27 Додатки 29 Метою курсової роботи є визначення товарознавчої характеристики, якості та асортименту косметичних дитячих товарів. Об’єкт дослідження – косметичні дитячі товари, реалізовувані в магазинах „ДЦ-мережа”. Завдання дослідження: - дослідити сучасний стан ринку косметичних засобів для дітей; - проаналізувати їх основні споживчі властивості та фактори, що їх формують; - проаналізувати асортимент та якість косметичних засобів для дітей на прикладі досліджуваного підприємства.

АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. СПОЖИВЧІ ВЛАСТИВОСТІ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ............... 4 1.1. Споживчі властивості гелів для душу.................................................. 4 1.2. Класифікація та характеристика асортименту.................................... 7 1.3. Характеристика виробника...................................................................15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ.................................................................................................................................................. 19 2.1. Аналіз асортименту гелів....................................................................... 19 2.2. Аналіз споживчих властивостей........................................................... 28 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ................................................................................. 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................... 34

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ КОСМЕТИКИ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ВИРОБНИЦТВА

Вступ 4 1.Аналітичний огляд споживчого ринку чоловічої косметики вітчизняного та закордонного виробництва 6 2.Класифікація, товарознавча характеристика асортименту чоловічої косметики, що реалізує підприємство 13 3.Порівняльна характеристика асортименту і споживчих властивостей косметичних засобів 18 4.Оцінка якості, характеристика показників якості, що встановлюється в нормативних документах 25 Висновки та пропозиції 29 Література 31

Характеристика сучасного асортименту ювелірних товарів

Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика ювелірних товарів та їх класифікація. 6 2. Споживчі властивості ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва. 18 3. Аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України 26 4. Порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів Київського та Костромського ювелірного заводу 30 5. Оцінка якості ювелірних товарів 34 Висновки та пропозиції. 41 Список літератури 43 Додаток. Вироби ВАТ “Київський ювелірний завод” 45 Метою роботи є вивчення сучасного асортименту ювелірних товарів і організаційно-економічних засад підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників.Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є: - подання загальної характеристики ювелірних товарів та їх класифікація; - вивчення споживчих властивостей ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва; - аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України; - порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів ВАТ “Київський ювелірний завод” та “Костромський ювелірний завод” (Росія); - вивчення методів оцінки якості ювелірних товарів. Об’єктом дослідження є асортимент українських ювелірних виробів з точки зору оцінки його технологічного рівня та відповідності потребам ринку. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних питань забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств з виробництва ювелірних виробів.