институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток монологічної компетенції дошкільника в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 54 | Год: 2010 | Размер: 628 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток монологічної компетенції дошкільника в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами



ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1 4
1.1. Проблема формування монологічного мовлення у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній літературі 4
1.2. Психологічні особливості розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку 7
1.3. Роль картини у розвитку мовлення дошкільників. Методика організації роботи з навчання розповідання за сюжетною дидактичною картиною дітей старшого дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2 24
2.1. Особливості монологічного мовлення дітей 5 – 6 року життя 24
2.2. Організація роботи з формування монологічного мовлення дошкільників 5 – 6 року життя в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами 29
2.3. Рівень сформованості монологічного мовлення дітей в результаті проведеної роботи 40
ВИСНОВКИ 44
ЛІТЕРАТУРА 49
ДОДАТКИ 52

Cмотрите также:
Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими

ВСТУП 1 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 3 І.1. Мовний фактор спілкування 5 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 7 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 11 ІІ.1. Контакти дошкільника з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 11 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей дошкільного віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 16 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 35

Психологія дошкільника

Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53

Діяльність і пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ І РОЗВИТОК ДИТИНИ 5 1.1. Пізнавальний розвиток дитини 5 1.2. Психологічні основи розвитку пізнавальних здібностей дитини дошкільного віку 11 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 18 2.1. Розвиток пізнавальної діяльності у грі 18 2.2. Пізнавальний розвиток старшого дошкільника 20 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ – ДОШКІЛЬНИКА 26 3.1. Описання діагностичних методик 26 3.2. Організація та хід досліджень 32 3.3. Результати досліджень 43 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58 Класифіація ігор Діагностика рівня невербальної креативності (Субтест “Завершення картинок” (стислий варіант тесту К. Торренса))

Слідчий в кримінальному процесі

Вступ 3 1. Поняття кримінально-процесуальної компетенції слідчого 5 2. Обсяг і межі кримінально-процесуальної компетенції слідчого. 12 3. Делегування компетенції іншим слідчим та органам дізнання 21 Висновок 30 Список літератури 33

Кримінально-процесуальна компетенція слідчого

Вступ 3 1.Поняття кримінально-процесуальної компетенції слідчого. Обсяг і межі кримінально-процесуальної компетенції слідчого. 3 2. Делегування компетенції іншим слідчим та органам дізнання 11 Висновок 15 Задача1 17 Задача №2 17 Список літератури 19

Кримінально-процесуальна компетенція слідчого

Вступ 3 1. Поняття кримінально-процесуальної компетенції слідчого 5 2. Обсяг і межі кримінально-процесуальної компетенції слідчого 18 3. Делегування компетенції іншим слідчим та органам дізнання 25 Висновки 33 Література 36

Кримінально-процесуальна компетенція міліції

Вступ. 3 1.Поняття кримінально-процесуальної компетенції міліції. 5 2.Обсяг і межі кримінально-процесуальної компетенції міліції. 9 3. Розмежування компетенції дізнавача і начальника органу міліції. 16 Висновки. 25 Література 27

Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. СВІДОМІСТЬ ТА САМОСВІДОМІСТЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПРЕДМЕТ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ 5 1.1 Дослідження дошкільного віку у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі 5 1.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини-дошкільника 9 1.3 Психологічна готовність дитини до школи 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ПРОЯВИ СВІДОМОСТІ ДОШКІЛЬНИКА ЧЕРЕЗ ЙОГО ХУДОЖНІЙ СВІТОГЛЯД 14 2.1 Констатуючий експеримент 16 2.2 Формуючий експеримент 20 2.3 Контрольний експеримент 25 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 34

Організація і керівництво дидактичними іграми в старшому дошкільному віці

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні та психолого–педагогічні особливості гри 5 1.1 Особливості походження гри 5 1.2 Наукові теорії та сучасні дослідження гри 8 1.3 Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини 11 1.4 Класифікація дитячих ігор 13 Розділ ІІ. Феноменологія дидактичних ігор 17 2.1 Особливості дидактичної гри 17 2.2 Структура дидактичної гри 20 Розділ ІІІ. Класифікація дидактичних ігор та педагогічне керівництво ними 23 3.1 Види дидактичних ігор 23 3.2 Керівництво педагога дидактичними іграми 26 Висновки 29 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 31

Організація і керівництво дидактичними іграми в старшому дошкільному віці

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні та психолого–педагогічні особливості гри 5 1.1 Особливості походження гри 5 1.2 Наукові теорії та сучасні дослідження гри 8 1.3 Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини 11 1.4 Класифікація дитячих ігор 13 Розділ ІІ. Феноменологія дидактичних ігор 17 2.1 Особливості дидактичної гри 17 2.2 Структура дидактичної гри 20 Розділ ІІІ. Класифікація дидактичних ігор та педагогічне керівництво ними 23 3.1 Види дидактичних ігор 23 3.2 Керівництво педагога дидактичними іграми 26 Висновки 29 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 31