институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Принцип вільного ціноутворення невід’ємна ознака ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Психологический тренинг | Реферат | Страниц: 48 | Год: 2010 | Размер: 73 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Принцип вільного ціноутворення невід’ємна ознака ринку

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 6
1.1. Ціна як провідна категорія ринкової системи господарювання 6
1.2. Види функції та фактори ціноутворення в умовах ринку 10
1.3. Державне регулювання ціноутворення в умовах ринку 17
2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 20
2.1. Методичні підходи до розрахунку цін в умовах ринкової економіки 20
2.2. Динаміка цін і тарифів в Україні 29
3. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ 33
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТОК 47

Cмотрите также:
Фондовий ринок та класифікація учасників ринку цінних паперів

Вступ 3 1. Фондовий ринок 5 1.1. Сутність фондового ринку. 5 1.2 Фондова біржа - невід’ємна складова фондового ринку 9 2. Учасники ринку цінних паперів 12 2.1.Активні учасники ринку цінних паперів. 12 2.2 Пасивні учасникі ринку цінних паперів 23 3.Система взаcмодії суб’cктів ринку цінних паперів 27 Висновок 31 Література 33

Ціноутворення на різних типах ринків

Вступ 3 1. Ринкове ціноутворення як поєднання вільного ціноутворення і державного регулювання 3 2. Види цін і їх характеристика 7 3. Порядок формування цін в сфері виробництва 16 Висновки 23 Література 25

Ринкове ціноутворення. Види цін і їх характеристика

Вступ 3 1. Ринкове ціноутворення як поєднання вільного ціноутворення і конкуренції 3 2. Види цін і їх характеристика 7 3. Порядок формування конкурентних цін в сфері виробництва 13 Висновки 18 Література 20

Організація екскурсійної діяльності Варіант 28

1. Екскурсійні об'єкти. Показники їх оцінки 3 2. Реклама як невід'ємна частина організації екскурсійного обслуговування. Форми і засоби реклами 7 Література 16

Цінова стратегія підприємства, держави

1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Ринкове ціноутворення як поєднання вільного ціноутворення і державного регулювання 5 1.2. Система цін в Україні. Джерела інформації про ціни. 9 1.3.Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності. 13 1.4. Порядок формування цін в сфері виробництва. Внутрішні ціни 19 2. РЕКОМЕНДАЦІЇ. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 28 Література 32

Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання

Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13

Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання

Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13

Ціноутворення в умовах монопольного ринку

Вступ 3 І. Розділ. Теоретичні аспекти ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.1. Специфіка ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.2. Фактори, які впливають на ціноутворення в умовах монопольного ринку 10 1.3. Характеристика основних засад монопольного ціноутворення 11 ІІ. Розділ. Дослідження антимонопольного регулювання ціни. Зарубіжний досвід 20 2.1. Досвід Росії в регулюванні монополіями 20 2.2. Захист конкуренції в країнах світу 27 ІІІ. Розділ. Аналіз монопольної діяльності на Україні 30 3.1. Регулювання монопольної ціни на законодавчому рівні 30 3.2. Дослідження монополізації ринку лісоматеріалів 43 Висновок 49 Література 51 Додаток А 55 Додаток Б 56

Ціноутворення на монопольному ринку

Назва роботи Ціноутворення на монопольному ринку Розділ Мікроекономіка Вид роботи Курсова робота Кількість сторінок 23 Ціна 0 Зміст ВСТУП 3 Розділ І. Ціноутворення на монопольному ринку 4 1.1. Ринкова ціна в умовах монополії 7 Розділ ІІ. Монопольний попит 9 2.1. Дані про витрати 16 2.2. Рівняння граничного прибутку і граничних витрат 17 Розділ ІІІ. Неправильні уявлення про монополістичне ціноутворення 20 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Організаційне проектування системи управління персоналом

Вступ 3 1. Загальні питання підбору та оцінки кадрів на прикладі управлінського персоналу 5 2. Відбір персоналу як невід’ємна складова управління людськими ресурсами підприємства 12 Висновки 21 Джерела та література 22