институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз інформації по операції пов’язаних з реалізацією товарів виконаних робіт послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Деньги и кредит | Курсовая | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 136 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз інформації по операції пов’язаних з реалізацією товарів виконаних робіт послуг


Вступ 3
1. Можливості програми «1С:Підприємство 8.0» для організації обліку і аналізу інформації по операціях пов’язаних з реалізацією товарів виконаних робіт послуг 5
2. Організація аналізу інформації по операціях пов’язаних з реалізацією товарів виконаних робіт послуг за допомогою програми «1С:Підприємство8.0» 10
3. Схема планування продажів на основі проведеного аналізу інформації по операціях пов’язаних з реалізацією товарів виконаних робіт послуг 13
Висновки 19
Список літератури 21

Cмотрите также:
Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107

ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)

ВСТУП 3 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17 2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23 2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26 2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ

Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг

Вступ 3 Розділ 1. Економічний зміст товарів, робіт, послуг 6 1.1. Характеристика та класифікація товарів, робіт, послуг 6 1.2. Нормативне регулювання обліку, аналізу і аудиту товарів, робіт, послуг 11 Розділ 2 Організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг на підприємстві ТОВ „назва” 19 2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ „назва” 19 2.2. Фактичний стан обліку і аудиту на підприємстві ТОВ „назва” 23 2.3. Методика аудиту товарів, робіт, послуг 30 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 49-58

Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг

Вступ 3 Розділ 1. Економічний зміст товарів, робіт, послуг 6 1.1. Характеристика та класифікація товарів, робіт, послуг 6 1.2. Нормативне регулювання обліку, аналізу і аудиту товарів, робіт, послуг 11 Розділ 2 Організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг на підприємстві ТОВ „назва” 19 2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ „назва” 19 2.2. Фактичний стан обліку і аудиту на підприємстві ТОВ „назва” 23 2.3. Методика аудиту товарів, робіт, послуг 30 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 49-55

Облік аудит і аналіз витрат на виробництво продукції (робіт, послуг)

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АУДИТ ВИТРАТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ У ФІНАНСОВО – ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Економічна сутність витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 5 1.2 Законодавчо - нормативне регулювання обліку витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 14 1.3 Класифікація витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 15 1.4 Організаційно - економічна характеристика підприємства 19 РОЗДІЛ 2. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І АУДИТ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) 30 2.1 Мета та етапи обліку витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 30 2.2 Аналітичний облік витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 34 2.3Синтетичний облік витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 42 2.4 Інвентаризація незавершеного виробництва 46 2.5 Аудит витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 50 2.6 Автоматизація обліку і аудиту витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 57 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) 64 3.1 Значення, завдання та джерела інформації для аналізу витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 64 3.2 Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 69 3.3 Аналіз витратомісткості продукції або аналіз витрат за центрами відповідальності 78 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 96

Методичні основи обліку реалізації продукції

Вступ 3 Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6 1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12 1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16 Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24 2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24 2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31 Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36 3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36 3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39 3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46 Висновки та пропозиції 50 Список використаної літератури 53 Додатки 561

Організація обліку реалізації товарів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи здійснення реалізації продукції (товарів, послуг) 5 1.1. Поняття та класифікація продукції (товарів, послуг) 5 1.2. Техніко-економічна характеристика підприємства 16 Розділ 2. Нормативно-законодавча база з обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 23 Розділ 3. Організація обліку реалізації товарів 27 3.1. Документування операцій, пов’язаних з рухом готової продукції та товарів 27 3.2. Аналітичний та синтетичний облік операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 29 3.2. Аналітичний та синтетичний облік операцій, пов’язаних з рухом товарів 36 Висновки 47 Список використаних джерел: 50 Додатки

Правове регулювання забезпечення економічної безпеки закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти

Вступ 3 1. Нормативно-правові аспекти здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти 5 2. Механізм регулювання забезпечення економічної безпеки закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти 14 3. Позитивні та негативні моменти регулювання закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти 20 Висновки 24 Список використаних джерел 25

Облік, контроль та аналіз реалізації товарів та торгових націнок

ВСТУП 6 Розділ І. Реалізація товарів та торгова націнка в господарській діяльності підприємства. 9 1.1. Економічна сутність реалізації товарів та торгової націнки. 9 1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази та спеціальної літератури 14 Розділ ІІ. Організаційно-економічна характеристика ТОВ “D&V-інвест”. 20 Розділ ІІІ. Розробка системи фінансового та управлінського обліку реалізації товарів та торгової націнки. 27 3.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації товарів та торгової націнки. 27 3.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом товарів, аналітичний облік товарів. 30 3.3. Фінансовий і податковий облік реалізації товарів та торгових націнок 52 3.4. Управлінський облік реалізації товарів та торгових націнок. 62 Розділ ІV. Проектування системи економічного аналізу та аудиту реалізації товарів та торгових націнок 70 4.1. Принципи побудови системи економічного аналізу 70 4.2. Аналіз реалізації товарів. 74 4.3. Методика проведення аудиту реалізації товарів та торгових націнок. 82 4.4. Узагальнення результатів проведеного аудиту товарів та торгових націнок. 97 Розділ V. Автоматизація обліково-аналітичних робіт в управлінні реалізацією товарів та торговими націнками 100 5.1. Характеристика сучасних АРМБ. Аналіз пакетів прикладних програм (ППП) автоматизації бухгалтерського обліку 100 5.2. Застосування прикладного програмного забезпечення “1С: Бухгалтерії 7.7” для обліку реалізації товарів та торгових націнок 105 ВИСНОВКИ 115 Список використаних джерел 119 Додатки 122