институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Урок – основна форма організації навчання (типи уроків комбінований урок)

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 11 | Год: 2010 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Урок – основна форма організації навчання (типи уроків комбінований урок)

Вступ 2
1. Вибір організаційної форми уроку 3
2. Завдання уроку 5
Висновки 9
Список використаних джерел 11

Cмотрите также:
педагогічне дослідження на тему: Урок як основна форма організації навчання пізнавальної діяльності школярів

Вступ 1. Класно-урочна форма навчання 1.1. Урок – основна форма організації навчання 1.2. Загальні вимоги до уроку 1.3. Основні типи уроків, що виділяють у сучасній школі 2. Особливості проведення уроків в учнів 5-го класу школи з поглибленим вивченням англійської мови 2.1. Найпоширеніші типи уроків, що використовуються вчителями даного класу 2.2. Форми роботи з учнями 2.3. Методи стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час уроку 2.4. Основні шляхи удосконалення сучасного уроку Висновки Література Додатки

Современный урок-проблемы и поиски.

ПЛАН: ВВЕДЕНИЕ 1. Урок как целостная система 2. Типология и структура уроков – проблемы и поиски. • Типология уроков • Урок изучения нового материала • Урок совершенствования знаний • Урок обобщения и систематизации • Комбинированный урок • Уроки контроля и коррекции знаний 3. Организация учебной деятельности учащихся на уроке • Фронтальная форма • Индивидуальная форма • Групповая форма 4. Система уроков по теме • Урок лабораторно-практических занятий • Урок защиты тематических занятий • Зачетный урок 5. Другие формы организации обучения • Экскурсия ВЫВОДЫ СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

Структура уроку іноземної мови (англійської)

Вступ. 2 1. Урок, як основна форма організації навчання. 3 1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3 1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6 1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6 1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7 1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8 1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8 1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9 1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10 2. Типи та структура уроків англійської мови. 12 2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12 2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15 2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18 3. Практична частина. 24 Висновок. 31 Література. 32

Урок як основна форма організації навчання мови в школі

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. УРОК ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 4 1.1. Вибір організаційної форми уроку 4 1.2. Завдання уроку 6 1.3. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 10 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 16 2.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 16 2.2. Методика розвитку монологічного мовлення 18 2.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 20 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36

Современный урок.

СОДЕРЖАНИЕ Введение 3 1.Типология и структура уроков 5 1.1.Типология уроков 7 1.1.1.Урок изучения нового материала 7 1.1.2.Урок совершенствования знаний, умений и навыков 8 1.1.3.Урок обобщения и систематизации 8 1.1.4.Комбинированный урок 9 1.1.5.Уроки контроля и коррекция знаний, умений и навыков 9 2.Организация учебной деятельности учащихся на уроке 11 2.1.Фронтальная форма 11 2.2.Индивидуальная форма организации работы учащихся на уроке 12 2.3.Групповая (звеньевая) форма организации учебной работы учащихся 14 3.Система уроков по теме 18 3.1.Первый урок 19 3.2.Урок-семинар 20 3.3.Урок лабораторно-практических занятий 25 3.4.Зачетный урок 27 Заключение 29 Список использованной литературы 30

Підготовка вчителя до уроку

Зміст Вступ……………………………………………………………… Розділ I. Загальні поняття про організацію навчання………… 1.1. Поняття про форми організації навчання………… 1.2. Урок - основна форма організації навчання. Типологія уроків……………………………………. Розділ II. Підготовка вчителя до уроку…………………………. 2.1. Підготовка вчителя до уроку, самоаналіз його результатів…………………………………………………. 2.2. Інші форми організації навчання…………………….. Висновки………………………………………………………….. Використана література………………………………………….. Додатки…………………………………………………………….

Ефективність навчально-виховної роботи

Вступ 3 1. Форма організації навчання 4 2. Класифікація форм організації навчання 7 3. Урок: типи та структура 9 Висновок 16 Література 17

Ефективність навчально-виховної роботи

Вступ 3 1. Форма організації навчання 4 2. Класифікація форм організації навчання 7 3. Урок: типи та структура 9 Висновок 16 Література 17

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 4 1.1 Види нетрадиційних уроків. Особливості методики проведення 4 1.2 Лекція як одна з нестандартних форм навчання 13 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 16 2.1 Практичне впровадження нестандартних уроків 16 2.2 Приклад нестандартного уроку та його методичні особливості 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27

Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя

Найпоширенiшi нестандартнi уроки Урок-інтелектуальна розвага Урок-екскурсія Урок-подорож Урок-гра Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас Ігрові технології навчання Приклади використання опорних схем на уроках Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Розмноження квіткових Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Тіла. Речовини. Молекули Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас Будова рослин. Рослини живі організми. 34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint