институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Реферат | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 45 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією

Вступ 2
1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5
1.1. Теоретичні засади комунікацій 5
1.2. Групи типи та методи комунікацій 7
1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9
1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15
2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19
2.1. Загальні відомості про фірму 19
2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21
2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29
Висновки 32
Література 34





Cмотрите также:
Технологія здійснення підприємницького менеджменту (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5 1.1. Місце менеджера в системі управління організацією 5 1.2. Методи управління сучасною організацією 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ (НА ПРИКЛАДІ ПП «ПРОМЕТЕЙ») 13 2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 13 2.2. Аналіз практики управління організацією 18 3. НАПРЯМКИ ПОКРАЩЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 24 3.1. Формування культури управління в практиці сучасних підприємств 24 3.2. Шляхи вдосконалення системи управління організацією 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 32

Сутність та місце прийняття рішення в процесі управління організацією

ВСТУП 2 1. СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.1. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.2. СУЧАСНІ ТЕОРІЇ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 7 1.3. ЕТАПИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 11 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РІШЕНЬ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 15 2.1. МЕТОДИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 15 2.2. ПРИНЦИПИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ 20 2.3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ГОТЕЛІ “ЗАТИШОК” М. БАЛАКЛАВА 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 34 ДОДАТОК 3 35 ДОДАТОК 4 36 ДОДАТОК 5 37

Принципи управління організацією

Вступ 3 Розділ 1. Організаційна структура організації: сутність, типи 4 1.1. Сутність організаційної структури підприємства 4 1.2. Типи організаційних структур управління 8 Розділ 2. Сучасні методи та принципи управління організацією 18 2.1. Поняття та основи класифікації методів управління 18 2.2. Принципи та етапи побудови організаційної структури управління підприємством 26 Розділ 3. Аналіз принципів управління організацією (на прикладі фармацевтичного підприємства „Дарниця”) 31 2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 31 3.2. Дослідження принципів управління організацією 36 Висновки 43 Література 44-45 Темою роботи є: „Принципи управління організацією”. Метою роботи є визначення основних принципів управління організацією в цілому та окремими її складовими підрозділами зокрема. Об’єктом дослідження є фармацевтичне підприємство "Дарниця" . Предметом дослідження виступає механізм формування та вдосконалення принципів управління організацією. Літературною базою слугують підручники та періодична література вітчизняних та зарубіжних авторів.

Роль комунікацій в управлінні організацією

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.1 Сутність і види комунікацій 4 1.2 Поняття процесу комунікації 7 1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11 РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14 2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14 2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16 2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21 2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24 РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.1 Сутність і види комунікацій 4 1.2 Поняття процесу комунікації 7 Рис. 1.2 Медаль процесу комунікації 8 1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11 РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14 2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14 2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16 2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21 2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24 РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Корпоративні стратегії злиття і придбання

ВСТУП 2 1. ЕВОЛЮЦІЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДУМКИ 3 2. ЗМІНА ЗАВДАНЬ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 9 3. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 12 4. ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 15 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 21

Цільове управління організацією

ЗМІСТ 1. Цільове управління організацією 3 2.Практична частина 20 2.1 Побудувати дерево цілей життя 20 2.2 Побудувати дерево проблем життя 21 2.3 Розробити сценарій типів процесів управління, шо відповідають завданням другого блокує 22 Література 23

Цільове управління організацією

ЗМІСТ 1. Цільове управління організацією 3 2.Практична частина 20 2.1 Побудувати дерево цілей життя 20 2.2 Побудувати дерево проблем життя 21 2.3 Розробити сценарій типів процесів управління, шо відповідають завданням другого блокує 22 Література 23

УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 5 1.1 Сутність та класифікація методів управління в організаціях 5 1.2 Процес і методи прийняття управлінських рішень 26 1.3 Системний підхід до управління в ринкових умовах 35 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "МОЛДІМ" 39 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 39 2.2 Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства 54 2.3 Дослідження особливостей діяльності менеджерів підприємства ВАТ "Молдім" 57 2.4 Аналіз та узагальнення результатів діяльності керівництва підприємства ВАТ "Молдім" по розвитку системи менеджменту на підприємстві 66 РОЗДІЛ 3. ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ВАТ”МОЛДІМ” 69 3.1 Удосконалення організаційно-адміністративних методів управління в ВАТ ”Молдім” 69 3.2 Удосконалення соціально-психологічних методів управління в ВАТ “Молдім” 73 3.3 Удосконалення економічних методів управління в ВАТ”Молдім” 77 3.4. Удосконалення дослідницьких методів управління в ВАТ”Молдім” 88 РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 92 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100

Проектування систем комунікацій у менеджменті

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5 1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13 2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19 2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21 2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26 3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26 3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35