институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Облік реалізації готової продукції в системі управління підприємством

Каталог пособий и учебных материалов | Архитектура | Реферат | Страниц: 62 | Год: 2010 | Размер: 113 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Облік реалізації готової продукції в системі управління підприємством

Вступ 3
1. Економічна сутність реалізації готової продукції 5
2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 6
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 8
4. Первинна документація з обліку реалізації 15
5. Облік доходів від реалізації готової продукції 22
6. Облік собівартості реалізованої готової продукції 27
7. Облік витрат на збут 28
8. Порядок визначення фінансового результату від реалізації готової продукції 30
Висновки і пропозиції 37
Список використаних джерел 40
Додатки 42

Cмотрите также:
Облік готової продукції та її реалізації

Вступ 2 1. Економічна сутність та значення готової продукції та її реалізації 4 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11 3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15 4. Облік реалізації готової продукції 17 5. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції та її реалізації 26 Висновки і пропозиції 31 Література 35 Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізації продукції 38

Облік і аналіз відвантаження і реалізації готової продукції

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція 5 1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок 5 оцінки в бухгалтерському обліку 5 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції 6 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації 9 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації 9 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції 13 2.3.Формування первинної вартості готової продукції та її ціни 17 2.4. Облік готової продукції та її реалізації 21 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації 36 Висновки 52 Список використаних джерел 55

Облік і контроль реалізації готової продукції та її фінансових результатів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 5 1.1.Сутність готової продукції 5 1.2.Поняття фінансових результатів 17 1.3.Техніко-економічна характеристика підприємства ВАТ "Львівська пивоварня" 22 РОЗДІЛ 2. ОБЛІК ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 28 2.1.Аналітичний та синтетичний облік готової продукції 28 2.2. Облік реалізації готової продукції на підприємстві ВАТ "Львівська пивоварня" 39 2.3.Особливості організації та функціонування інформаційної системи обліку реалізації готової продукції 51 РОЗДІЛ 3. КОНТРОЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 60 3.1.Мета проведення контролю 60 3.2.Організація контролю реалізації готової продукції та її фінансових результатів 62 ВИСНОВКИ 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 81 Додатки 85

ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40

Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції.

ЗМІСТ стор. Вступ.............................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6 1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції...........................9 1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації...................................................21 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації.................................................................................................................21 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції .....................................................................................................................................26 2.3. Формування первинної вартості готової продукції та її ціни........................30 2.4. Облік готової продукції та її реалізації.........................................................34 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації..................................................49 3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49 3.2. Аналіз структури продукції............................................................................... 3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................ 3.4. Аналіз рівня якості продукції.......................................................................... 3.5. Аналіз реалізації готової продукції.............................................................. 3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації...... Висновки.................................................................................................................... Список використаних джерел.................................................................................. Додатки....................................................................................................................

Роль фінансового обліку в системі управління підприємством

1. Роль фінансового обліку в системі управління підприємством 3 2. Облік довгострокових інвестицій 6 3. Облік вибуття основних засобів 7 4. Склад запасів і порядок відображення їх у фінансовій звітності згідно з ПСБО-9 “Запаси” 9 5. Облік готової продукції і товарів 14 Література 19

Облік реалізації готової продукції і витрат на збут

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції і витрат на збут 5 1.1. Нормативне регулювання обліку реалізації готової продукції 5 1.2. Нормативне регулювання обліку витрат на збут 17 Розділ 2. Облік реалізації готової продукції і витрат на збут 23 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 23 2.2. Облік реалізації готової продукції 28 2.3. Облік витрат на збут 33 Розділ 3. Шляхи вдосконалення обліку реалізації готової продукції і витрат на збут 35 3.1. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції 35 3.2. Шляхи вдосконалення витрат на збут 38 Висновки 41 Список використаних джерел 43 Додатки 45

Облік реалізації робіт та послуг в системі управління підприємством

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи обліку реалізації робіт та послуг в системі управління підприємством 4 1.1. Організація реалізації робіт та послуг підприємством 4 1.2. Документальне оформлення реалізації робіт, послуг 9 1.3. Рахунки, призначені для обліку реалізації робіт та послуг 12 РОЗДІЛ 2. Облік реалізації побутових послуг на підприємстві Альфа 14 2.1. Облік реалізації побутових послуг 14 2.2. Облік передачи відремонтованої побутової техніки 19 2.3. Облік гарантійного обслуговування 21 РОЗДІЛ 3. Відображення в звітності реалізації робіт та послуг 23 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 Додаток А 32 Додаток Б 35

Аудит випуску і реалізації готової продукції на підприємстві харчової промисловості

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти аудиту випуску і реалізації готової продукції 5 1.1. Визначення, оцінка та класифікація основних засобів 5 1.3. Огляд нормативної та законодавчої бази з аудиту орендованих основних засобів 7 Розділ 2. Методика аудиту випуску і реалізації готової продукції 10 2.1. Мета та завдання аудиту випуску і реалізації готової продукції 10 2.2. Джерела отримання аудиторських доказів аудиту випуску і реалізації готової продукції 11 2.3. Основні методи, прийоми та процедури аудиту випуску і реалізації готової продукції 13 2.4. Загальний аудиторський ризик та його складові 15 2.5. Послідовність проведення аудиту випуску і реалізації готової продукції 20 Розділ 3. Організація аудиту випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 22 3.1. Техніко – економічна характеристика діяльності ДП ВАТ «Назва» БКК 22 3.2. План та програма аудиту випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 26 3.3. Аудит випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 28 Висновки та пропозиції 35 Список використаної літератури 37 Додатки 39

Облік та аудит реалізації продукції власного виробництва в системі управління підприємства

Вступ 3 Розділ 1 Готова продукція власного виробництва та особливості її функціонування у фінансово-господарській діяльності підприємства 6 1.1. Економічна сутність процесу реалізації як основного господарського процесу 6 1.2. Готова продукція власного виробництва в системі управління підприємства 11 1.3. Огляд нормативно-правової бази та спеціальної літератури з питань обліку та аудиту реалізації продукції власного виробництва 21 Розділ 2 Бухгалтерський облік реалізації продукції власного виробництва в сучасних умовах господарювання 28 2.1. Документальне оформлення операцій з обліку реалізації продукції власного виробництва 28 2.2. Облік витрат, що включаються до фактичної собівартості готової продукції та витрат, пов'язаних з її реалізацією 31 2.3. Облік доходів від реалізації продукції власного виробництва та формування фінансових результатів 42 Розділ 3. Аудит реалізації робіт та послуг в сучасних умовах господарювання 52 3.1. Організація аудиту реалізації продукції власного виробництва 52 3.2. Методика аудиту реалізації продукції власного виробництва в сучасних умовах господарювання 58 Висновки 66 Список використаних джерел 70 Додатки 76