институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зміст та методика з розділу „Формування уявлень про число та навчання лічбі з дітьми 7-року життя”

Каталог пособий и учебных материалов | Источниковедение, архивоведение | Курсовая | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Зміст та методика з розділу „Формування уявлень про число та навчання лічбі з дітьми 7-року життя”

Вступ 4
1. Характеристика етапів розвитку лічильної діяльності у дошкільників 6
2. Методика навчання лічбі у старшій групі 8
3. Конспекти занять з цікавої математики 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15

Cмотрите также:
Формування у дітей 7-го року життя уявлень про форму

Вступ 2 1. Особливості сприйняття дітьми форми предметів і геометричних фігур 4 2. Методика роботи з розвитку уявлень про форму у дітей дошкільного віку (старша група) 6 3. Скласти 2 конспекти нетрадиційних занять з цікавої математики для дітей конкретної вікової групи складовою частиною якого буде вирішення програмових завдань з формування уявлень про геометричну фігуру 8 Висновки 10

. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ НА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1 Основні методи та форми навчання математиці в дошкільному закладі 5 1.2 Навчання лічбі у дошкільному віці: форма та організація занять 6 1.3 Зміст дидактичних ігор та ігрових ситуацій на заняттях з математики 15 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 20 2.1 Використання "Макромозаїки Васильченко" при навчанні лічбі у дошкільному закладі 20 2.2 Основні ігрові ситуації на заняттях з математики 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 34

Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41

Ознайомлення дошкільників з побутом українців

Вступ 3 1. Побут населення України - важлива складова матеріальної культури українців 7 2. Завдання та зміст ознайомлення дошкільників з побутом українців 17 3. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку в різних вікових групах з побутом населення України 30 4. Робота вихователя по ознайомленню дітей середнього дошкільного віку з народним житлом українців 36 Висновки 41 Список використаної літератури. 43-46 Об’єкт дослідження – навчально-виховна робота з ознайомлення дітей з побутом українців в дошкільному закладі освіти та сім’ї. Предмет дослідження – процес формування уявлень дітей 5-го року життя про побут українців. Мета дослідження – виявити можливості дітей 5-го року життя у засвоєнні знань про побут українців, простежити особливості формування початкових історичних уявлень дітей, на основі експериментального дослідження розробити методику формування уявлень дітей середнього дошкільного віку про побут українців

Формування просторових уявлень в дошкільників (старший дошкільний вік)

Вступ 3 1. Особливості сприйняття простору дітьми дошкільного віку 4 2. Методика роботи з розвитку просторових уявлень в дошкільників 9 3. Скласти картотеку дидактичних ігор і вправ, що використовуються в роботі з розвитку просторових уявлень в дітей конкретної вікової групи 12 Висновок 15 Список використаної літератури 16 Педагогіка (математика)

Організація та методика навчання метання дітей дошкільного віку

Вступ 2 1. Педагогічні основи формування рухових функцій дошкільників 5 1.1. Стан вивчення проблеми формування рухових функцій дошкільників у науковій педагогічній та методичній літературі 5 1.2. Психофізіологічні основи формування рухових навичок у дітей дошкільного віку 11 1.3. Характеристика метання як основного руху особливості виконання руху дітьми дошкільного віку 14 1.4. Динаміка формування навичок з метання у дошкільників 17 1.5. Особливості методики навчання метання дітей дошкільного віку 22 Висновок до розділу 1 24 2. Організаційні та педагогічні умови навчання метання дітей дошкільного віку в практиці роботи ДНЗ 27 2.1. Визначення рівня умінь і навичок з метання на дальність (в ціль) згідно нормативним показникам дітей різних вікових груп 27 2.2. Зміст різних форм роботи з фізичного виховання щодо навчання дітей метання на дальність (у ціль) 29 2.3. Модель навчання дітей дошкільного віку метання на дальність (у ціль) 33 Висновок до розділу 2 38 Висновки 40 Використана література 42 Додатки 44

Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять

Зміст Вступ 2 1. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку. Аналіз психолого-педагогічних досліджень 7 2. Методика проведення ігор-занять з розвитку мовлення з дітьми раннього віку 20 3. Особливості спілкування дітей в ситуації з дорослими і з однолітками 28 Особливості спілкування дитини 30 4. Методика формування у дітей діалогічного мовлення в процесі ігор-занять 34 5. Рівні сформованості діалогічного мовлення у дітей третього року життя 42 Висновки і педагогічні рекомендації 45 Список використаної літератури 48 Додатки 52

Самостійна діяльність дітей 2-го року життя

ВСТУП 3 1. Значення самостійної діяльності в розвитку дітей 2-го року життя 4 2. Види діяльності дітей 2-го року життя 7 3. Умови, необхідні для діяльності дітей 2-го року життя 10 4. Методика керівництва діяльністю дітей 2-го року життя 12 ВИСНОВОК 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22

Методика формування каліграфічного письма

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти формування навичок каліграфічного письма в початковій школі 9 1.1. Вивчення засад викладання каліграфічного письма в історичному розвитку 9 1.2. Сучасні погляди педагогів на навчання каліграфічного письма 16 1.3. Проблеми формування каліграфічного письма в початковій школі 24 Висновки з першого розділу 28 Розділ 2. Методика формування каліграфічного письма 30 2.1. Загальні питання роботи з формування каліграфічного письма та види списування 30 2.2. Формування каліграфічного письма та застосування різних видів списування на уроках навчання грамоти в початковій школі 47 Висновки з другого розділу 60 Висновки 62 Список використаної літератури 65

Особливості оволодіння математичними знаннями та навичками у процесі навчання учнів спеціальних шкіл (дітей з тяжкими вадами мовлення)

Вступ 3 1. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості. Порушення мовлення 5 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 5 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 7 2. Стратегії освоєння мови дітьми 9 2.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 9 2.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 13 3. Навчання математиці дітей з важкими вадами мовлення 17 3.1. Особливості уявлень дітей з вадами мовлення у галузі математики 17 3.2. Значення арифметичних задач у навчанні дітей з порушеннями мовлення елементам математики 19 3.3. Методика навчання дітей спеціалізованої групи розв’язуванню задач 21 3.4. Методичний матеріал для розв’язування арифметичних задач 24 Висновки 28 Список використаної літератури 31 Додатки 33