институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Логістична діяльність підприємства (на прикладі ТОВ «ДП Сеть-Маркет»)

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Диплом | Страниц: 94 | Год: 2010 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 450 грн. | Смотреть | Купить

Логістична діяльність підприємства (на прикладі ТОВ «ДП Сеть-Маркет»)


ВСТУП 3
1. Сутність та особливості здійснення логістичної діяльності на підприємстві 6
1.1 Поняття задачі та концепції логістики 6
1.2 Характеристика основних логістичних систем 21
1.3 Методи і інструменти раціоналізації інформаційних та матеріальних потоків в логістиці 27
2. Організація та контроль логістичної діяльності у ТОВ «ДП Сеть-Маркет» 49
2.1. Загальна економічна характеристика ТОВ «ДП Сеть-Маркет» 49
2.2. Аналіз логістичної діяльності на підприємстві та управління нею 57
2.3. Основні недоліки логістичної діяльності у ТОВ «ДП Сеть-Маркет» та рекомендації щодо її покращення 71
ВИСНОВОК 87
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 90

Cмотрите также:
Структура і зміст операційної діяльності підприємства (на прикладі будівельного підприємства ТОВ „Дюна Плюс”)

Вступ 3 1. ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ЗАГАЛЬНІЙ СТРУКТУРІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Загальна структура економічної діяльності підприємства 5 1.2. Управлінська діяльність підприємства 10 1.3. Фінансова діяльність підприємства 22 1.4. Кадрова діяльність підприємства 25 1.5. Логістична діяльність підприємства 34 1.6. Маркетингова діяльність підприємства 37 1.7. Операційна діяльність підприємства 45 1.8. Специфіка операційного менеджменту в будівельних організаціях 50 1.8.1. Особливості операційної діяльності будівельної організації 50 1.8.2. Специфіка управління операційною діяльністю будівельного підприємства 52 1.9. Нормативно-правова база операційної діяльності підприємства 55 1.10. Структура операційної діяльності та управління нею 63 1.11. Контроль операційної діяльності 67 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ДЮНА-ПЛЮС» 71 2.1. Загальна економічна характеристика підприємства «Дюна-плюс» 71 2.2. Операційна діяльність на підприємстві «Дюна-плюс» та управління нею 95 2.3. Недоліки в операційній діяльності та управлінні нею та рекомендації щодо її поліпшення 104 2.4. Рекомендації щодо поліпшення операційної діяльності на підприємстві „Дюна Плюс” 106 Висновки 111 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 114

ОСНОВНЫЕ ЭЛЕМЕНТЫ ТОВАРНОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ

СОДЕРЖАНИЕ 1. РАЗВИТИЕ ТОРГОВЛИ НА СОВРЕМЕННОМ ЭТАПЕ 3 2. ОСНОВНЫЕ ЭЛЕМЕНТЫ ТОВАРНОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ 4 2.1. ОБЩАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА АОЗТ "МИКС-МАРКЕТ" 4 2.2 ТЕХНИКО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ АОЗТ "МИКС-МАРКЕТ" 6 2.3 ОБЯЗАННОСТИ ТОВАРОВЕДА НА ПРЕДПРИЯТИИ 16 2.4 ИЗУЧЕНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО СПРОСА 17 2.5 АНАЛИЗ ПОСТАВЩИКОВ АОЗТ "МИКС-МАРКЕТ" 20 3. ИЗУЧЕНИЕ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО УПРАВЛЕНИЮ КАЧЕСТВОМ ПРОДУКЦИИ 23 4. ПУТИ УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ АССОРТИМЕНТА 30 В АОЗТ "МИКС-МАРКЕТ" 30 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ПРИЛОЖЕНИЕ 35

Аналіз маркетингової діяльності компанії „Маркет”

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні підходи до реалізації маркетингової діяльності підприємств 5 1.1 Концепції управління підприємством 5 1.2 Можливості застосування основних концепцій управління маркетинговою діяльністю підприємства 10 Розділ 2 Аналіз маркетингової діяльності компанії „Маркет” 17 2.1 Характеристика макросередовища підприємства 17 2.2 Аналіз чинників мікросередовища компанії 20 2. 3 Мета, задачі маркетингової діяльності компанії „Юні вест” 23 2.4 Організаційна структура маркетингу 31 Розділ 3 Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та економічна оцінка ефективності маркетингу 39 3.1 Оцінка ефективності маркетингу 39 3. 2 Витрати на організацію маркетингової діяльності на підприємстві „Маркет” 41 ВИСНОВКИ 42 Список використаних джерел 44

Звіт про проходження практики (на прикладі ВАТ "Харківський машинобудівний завод "Світло шахтаря")

ВСТУП 3 1 Загальне ознайомлення з характером господарської діяльності підприємства, його організаційною структурою, рівнем організації економічної роботи 4 2 Зовнішнє середовище та маркетингова діяльність 6 3 Виробнича діяльність підприємства 8 4 Забезпечення виробничої програми підприємства матеріальними ресурсами 12 5 Забезпечення підприємства трудовими ресурсами та ефективність їх використання 13 6 Майно підприємства 15 7 Доходи, витрати та прибуток підприємства 17 8 Фінансова та інвестиційна діяльність підприємства 20 9. Планова діяльність підприємства 22 ВИСНОВКИ 24 ДОДАТКИ 25

Контрольна робота операційний менеджмент

1. Задачі нормування в операційних системах 4 2. Особливості операційного менеджменту в організації зеленого туризму 8 3. Структурно-логістична схема операційної системи Вашої професійної діяльності (на прикладі ресторанного бізнесу). 14 Висновок 18 Література 19

Логістика

1. Описати матеріальні потоки конкретного підприємства 3 2. Описати функціональні області логістики підприємства 5 3. Логістична стратегія розвитку підприємства 9 4. Розробка пропозицій 11 У даному завданні для вибору одного із трьох перевізників маємо такі вихідні дані: Використана література: 17

Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11 1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45 3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45 3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-74

Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття логістичної системи: основні категорії, види 5 2. Логістична концепція діяльності туристичного підприємства 8 3. Конкурентоспроможність туристичного підприємства та місце логістики в ній 10 Висновки 16 Список використаної літератури 19

ДВА ПОДХОДА К СЕТЕВОМУ ВЗАИМОДЕЙСТВИЮ. ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПОНЯТИЯ "СЕТЬ"

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 3 1. ДВА ПОДХОДА К СЕТЕВОМУ ВЗАИМОДЕЙСТВИЮ. ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПОНЯТИЯ "СЕТЬ" 4 1.1 Глобальные сети, городские сети, локальные сети 5 1.2 Технология Ethernet 7 2. ОСНОВНЫЕ ПРОТОКОЛЫ ЛОКАЛЬНЫХ СЕТЕЙ 10 2.1 Три типа процедур уровня LLC 13 3. БАЗОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ. ТЕХНОЛОГИЯ TOKEN RING 15 4. TCP/IP 17 4.1 Структура связей протокольных модулей 18 4.2 Правила маршрутизации в модуле IP 22 IP-адрес 22 5. ТЕХНОЛОГИЯ FDDI 25 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 29 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 30 ПРИЛОЖЕНИЕ 32

Непрямі податки й особливості їх впливу на фінансово-господарську діяльність суб’єктів господарювання (на прикладі ХАРЧОВОГО підприємства)

Вступ 4 1. Сутність непрямих податків та теоретичне дослідження їх впливу на діяльність підприємства 6 1.1 Сутність непрямих податків та їх вплив на діяльність підприємства 6 1.2 Аналіз податкового навантаження в економіці України та країнах з розвинутою ринковою економікою 13 2. Характеристика непрямих податків сплачуваних ВАТ «Назва» 20 2.1 Економічна характеристика підприємства 20 2.2 Фінансовий стан підприємства 20 2.3 Процедура нарахування та сплати непрямих податків на ВАТ «Назва» 29 3. Оцінка факторів впливу на обсяги надходжень податкових платежів до бюджетів усіх рівнів 40 Висновки 52 Література 55 Додатки 60