институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сформулювати гіпотезу про зв’язок між рівнем емоційної напруженості і рівнем інтелектуального контролю за поведінкою розробити план її експериментальної перевірки

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між рівнем емоційної напруженості і рівнем інтелектуального контролю за поведінкою розробити план її експериментальної перевірки

Вступ 2
1. Сутність впливу емоційної напруги на контроль за поведінкою 3
2. Ознаки емоційної напруги 4
3. Аналіз впливу емоційної напруженості (стресу) на психологічний контроль майбутніх вчителів 6
Висновки. Досвід боротьби з підвищеною емоційною напругою шляхом посилення контролю за поведінкою 11
Література 12
Додатки 14

Cмотрите также:
Сформулювати гіпотезу про зв'язок між рівнем розвитку соціально-психологічного клімату колективу та ефективністю його виробничої діяльності і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між рівнем розвитку соціально-психологічного клімату колективу та ефективністю його виробничої діяльності і розробити план її експериментальної перевірки План експериментальної перевірки висунутої гіпотези Програма соціально-психологічного тренінгу безконфліктного спілкування в колективі

Сформулювати гіпотезу про умови розвитку комунікативних навичок особистості і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про умови розвитку комунікативних навичок особистості і розробити план її експериментальної перевірки План експериментальної перевірки висунутої гіпотези Констатуючий експеримент Формуючий експеримент Контрольний експеримент

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки Гіпотеза: стиль сімейного виховання, який, певною мірою, є результатом взаємодії індивідуально-типових особливостей емоційності батьків та дитини, в свою чергу впливає на прояви емоційності дитини, підтримуючи чи маскуючи їх, спричинюючи девіантну поведінку дитини. Для реалізації поставленої мети й перевірки вірогідності гіпотези необхідно вирішити такі завдання: 1. На підставі теоретико-методологічного аналізу літератури обґрунтувати підходи до дослідження проблеми девіантної поведінки у співвідношенні зі стилями сімейного виховання, розглянути структуру цих явищ, їх психологічний зміст та специфіку проявів. 2. Розробити комплекс діагностичних методик, релевантних меті та завданням дослідження; створити психодіагностичний інструментарій, спрямований на вивчення девіантної поведінки дітей та їх батьків як членів однієї сімейної системи. 3. Емпірично дослідити якісні показники емоційності, широкий спектр властивостей особистості, характеристики стилю сімейного виховання та співвідношення між ними. 4. Визначити типи емоційності (комбінації емоційних модальностей) дітей та їх батьків і вивчити можливі варіанти їх сполучень. 5. Дослідити прояви психологічних властивостей особистості, в тому числі акцентуйованих рис, у дітей – представників різних типів емоційності. 6. Виявити стилі сімейного виховання та їх специфіку в сім’ях дітей, які розрізняються за типом емоційності.

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між статусом та самооцінкою особистості та розробити план її експериментальної перевірки

1. Методологічна частина 3 (Дослідження планується провести в один етап на учнях 10-11 класів СШ) 2. Методична частина 9 3. Математична обробка отриманих даних 14 4. Формулювання висновків 19 Список використаної літератури 20 Додатки 21

Експерементальна психологія

Вступ 3 1. Сутність впливу емоційної напруги на контроль за поведінкою 4 2. Сутнісні ознаки емоційної напруги 6 3. Аналіз впливу емоційної напруженості (стресу) на психологічний контроль майбутніх вчителів 8 3.1. Тест на конфліктність 11 3.2. Тест “Чи загрожує вам нервовий зрив?” 13 Висновки. Досвід боротьби з підвищеною емоційною напругою шляхом посилення контролю за поведінкою 17 Література 19

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між інтелектом і порядком народжуваності дитини і розробити план її експериментальної перевірки

1. Методологічна частина 3 1. Актуальність дослідження 2. Мета дослідження 3. Об'єкт дослідження 4. Предмет дослідження 5. Характеристика досліджуваних понять: 6. Гіпотези дослідження 7. Завдання дослідження: 8. Психологічна характеристика вибірки 2. Методична частина 7 Прогресивні Матриці Равена Б Л А Н К 3. Математична обробка отриманих даних 25 4. Формулювання висновків 25 Список використаної літератури 26

Особливості спілкування

План. Вступ. Розділ 1. Особливості спілкування. Розділ 2. Особливості спілкування та поводження підлітка з низьким рівнем культурного розвитку. Розділ 3. Основні проблеми підлітків з низьким рівнем культурного розвитку. Висновок. Список використаної літератури.

Методи встановлення ціни

1. Оцінка виконання плану виробництва продукції по номенклатурі і загальному обсягу і дотримання графіка виробництва продукції (комплектність). 3 2. Методи встановлення ціни "за рівнем поточних цін", "рівнем попиту", їхні особливості і сфери застосування. 10 Завдання 3. 17 Література 18

Стан ринку праці в Україні за рівнем зайнятості населення

Вступ 3 1. Теоретичні засади зайнятості. Сутність, причина та форми безробіття 3 2. Державна політика зайнятості та її основні напрямки 6 3. Стан ринку праці в Україні за рівнем зайнятості населення 8 4. Шляхи вдосконалення політики зайнятості в Україні 10 Висновки 15 Література: 17

Психологічні основи формування емоційної сфери особистості

Вступ 3 1. Теоретичні основи емоційної сфери 7 1.1.Суть і функції емоцій 7 1.2. Основні теорії емоцій 19 1.3. Особливості емоційного реагування особистості: аналіз основних форм переживання емоційних станів 27 2. Емпіричне дослідження емоційної сфери особистості 36 2.1. Підходи, які застосовуються для дослідження емоційної сфери 36 2.2. Методика дослідження 44 2.3. Схема проведення і результати 55 3. Аналіз результатів дослідження та розробка коригувальних дій 67 3.1. Інтерпретація отриманих результатів 67 3.2. Основні напрямки розвитку емоційного саморегулювання та контролю за емоційним станом 77 Висновки та пропозиції 106 Список використаних джерел 110 Додатки 113-130 Метою даної роботи став аналіз особових емоційної сфери молодих людей, схильних до емоційної залежності в коханні і осіб, що мають епізодичний досвід вживання алкогольних речовин. Всього дослідженням було охоплено 50 чоловік.