институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план приватного офтальмологічного кабінету або салону оптики

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 26 | Год: 2010 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план приватного офтальмологічного кабінету або салону оптики

Резюме 3
1.Характеристика продукції 4
2.Дослідження ринку збуту і конкуренції 5
3.Маркетинг-план 8
4.Виробничий план 10
5.Організаційний план 11
6.Юридичний план 12
7.Оцінка ризику та страхування 15
8.Фінансовий план 18
Висновки 26
Список літератури 27

Cмотрите также:
Бізнес-план: створення приватного стоматологічного кабінету або аптечного кіоску

РЕЗЮМЕ 3 1.Характеристика продукції 5 2. Дослідження ринку збуту і конкуренції 6 3. Маркетинг-план 12 4. Виробничий план 14 5. Організаційний план 19 6. Юридичний план 20 7. Оцінка ризику та страхування 21 8. Фінансовий план 22 Список використаної літератури 26

Бізнес-план масажного салону

1.Резюме 3 2.Оцінка ринку збуту 4 3.Маркетинг – план 6 4.Виробничий план 8 5.Організаційний план 10 6.Юридичний план 11 7.Фінансовий план 12 8.Стратегія фінансування 20 Список літератури 26

Бізнес-план (створення стоматологічного кабінету – „Меді-Лайт”)

РЕЗЮМЕ 3 1.Характеристика продукції 5 2. Дослідження ринку збуту і конкуренції 6 3. Маркетинг-план 12 4. Виробничий план 14 5. Організаційний план 19 6. Юридичний план 20 7. Оцінка ризику та страхування 21 8. Фінансовий план 22 Список використаної літератури 26

Організація і управління салоном краси

Вступ 4 Розділ 1. Суть організації та управління підприємством 5 1.1. Наукова організація управлінської праці 5 1.2. Оптимізація управлінської праці 8 Розділ 2. Аналіз організації та управління салону краси “Софі” 10 2.1. Організаційно-економічна характеристика салону краси “Софі” 10 2.2. Аналіз обсягу реалізації послуг салону краси “Софі” 12 2.3. Аналіз асортименту додаткових послуг салону краси “Софі” 17 Розділ 3. Шляхи удосконалення організації та управління салону краси “Софі” 20 3.1. Вдосконалення організації діяльності салону краси “Софі” 20 3.2. Пропозиції по формуванню позитивного іміджу салону краси “Софі” на ринку салонів краси м. Києва 22 Висновки 25 Список використаних джерел 27

Курсова робота з основ менеджменту, Бізнес-план перукарні

ВСТУП 3 1. Вибір виду діяльності 4 2. Вибір правової форми підприємства 7 3. Визначення місії та загальних цілей організації 10 4. Вибір стратегії організації 10 5. Планування реалізації стратегії 10 6. Організація діяльності 15 7. Фінансовий план 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27 Метою роботи є обґрунтування створення бізнес-плану для відкриття салону-перукарні у м. Києві та оцінка одержаних результатів.

РЕКЛАМА В МОДЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Завдання: Розробіть і обгрунтуйте рекламну кампанію для організації модельного бізнесу на вибір ЗМІСТ 1. Загальні засади організації рекламної компанії салону-краси 4 2. Позиціонування й активний маркетинг салону краси 4 3. Розробка рекламної компанії салону краси 7 3.1. Маркетингове дослідження відвідувачів салонів краси 7 3.2. Загальні відомості про салон краси 13 3.3. Організація презентації салону краси 16 Список використаної літератури 25

Заснування салону краси

Зміст ВСТУП 3 1. КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5 2. ОПИС БІЗНЕС-ІДЕЇ 6 3.ОРГАНИЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 7 4. ПЕРСОНАЛ 8 5. МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН 8 5.1 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ОТОЧЕННЯ 9 5.2 ЦІНОУТВОРЕННЯ 10 5.3 КОСМЕТИЧНИЙ МАСАЖ ОБЛИЧЧЯ. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГИ І ЦІНОУТВОРЕННЯ 10 6. МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ ПОСЛУГ 17 7. ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 17 8. ОЦІНКА РИЗИКІВ 21 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Бізнес-план створення гінекологічного кабінету

РЕЗЮМЕ 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ, ЩО НАДАВАТИМУТЬСЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4 2.АНАЛІЗ РИНКУ ГІНЕКОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ 7 3.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 10 4. ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ 11 5. ПЛАН НАДАННЯ ПОСЛУГ 16 6. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23

Етапи створення приватного підприємства

ЗМІСТ ВСТУП ......................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи відносин власності ...........................4 1.1. Економічна сутність власності, її структрура ............................4 1.2. Правове забезпечення відносин власності ...............................12 1.3. Новітні тенденції у розвитку відносин власності.........................14 РОЗДІЛ 2. Етапи створення приватного підприємства ..................18 2.1. Формування підприємницької ідеї ...........................................18 2.2. Технологія створення приватного підприємства ...................20 РОЗДІЛ 3. Бізнес-план ПП „Попелюшка” ......................................22 ВИСНОВОК ..........................................................................................38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ....................................39 ДОДАТКИ .............................................................................................40

Поняття приватного підприємства

Зміст Вступ 3 1. Поняття приватного підприємства 4 2. Організаційно-правові форми підприємств 5 3. Створення приватного підприємства 7 4. Установчі документи приватного підприємства 9 5. Державна реєстрація приватного підприємства 11 6. Припинення діяльності приватного підприємства 13 Висновки 17 Список використаних джерел 19