институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Дослідно-експериментальна робота з обґрунтуванням ефективності ігрових методів у соціальній адаптації дітей молодшого шкільного віку

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 26 | Год: 2010 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Дослідно-експериментальна робота з обґрунтуванням ефективності ігрових методів у соціальній адаптації дітей молодшого шкільного віку

Вступ 3

Експериментальне дослідження соціальної адаптації молодших школярів засобами ігрової діяльності 6

1. Критерії ефективності соціальної адаптації молодших школярів засобами ігрової діяльності 6

2. Програма експериментального дослідження процесу соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку засобами ігрової діяльності 10

3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи 20

Висновки експериментального дослідження 23

Список використаної літератури 26
Cмотрите также:
Ігрові методи в соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку

Вступ 2 Розділ 1. Особливості діяльності соціального педагога навчального закладу при роботі з молодшими школярами 5 1.1 Зміст та методи виховання дітей молодшого шкільного віку 5 1.2 Характеристика ігрових методів які застосовуються у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 18 Розділ 2. Особливості використання ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 24 2.1 Специфіка застосування ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшо шкільного віку 24 2.2 Рекомендації щодо використання ігрових методів в роботі соціального педагога з молодшими школярами 33 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Особливості розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАМ'ЯТІ І ЇЇ ПРОЦЕСІВ 6 1.1. Психологічна теорія пам'яті в історичному процесі розвитку 6 1.2. Загальна характеристика пам'яті 10 1.3. Види пам'яті і їхня характеристика 16 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 28 2.1. Загальна характеристика розвитку пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 28 2.2. Розвиток довгострокової пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 34 2.3. Розвиток довільної пам'яті молодших школярів. 38 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ПРИКЛАДІ ДІТЕЙ У НОРМІ ТА ІЗ ЗПР 43 3.1. Діагностика розвитку процесів памяті в дітей молодшого шкільного віку у нормі та із ЗПР 43 3.2. Виявлення переважного типу памяті в дітей молодшого шкільного віку 53 ВИСНОВКИ 62 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 65-68 Мета дипломної роботи визначити головні аспекти функціонування пам’яті та її розвиток і особливості у дітей молодшого шкільного віку. Структурно дипломна робота складається зі вступу трьох розділів з підпунктами, висновків та використаної літератури. В першому розділі викладаються основні теоретичні основи досліджень по проблемам функціонування та розвитку пам’яті, із виділенням основних видів та процесів пам’яті. В другому розділі конкретизуються аспекти розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку із виділенням особливостей довгострокової та довільної пам’яті. В третьому практичному розділі досліджується пазять на прикладі двох груп дітей з різними умовами становлення особистості. Теоретичне значення дипломної роботи полягає о необхідності систематизування теоретичного і практичного матеріалу щодо розгляду проблем розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку. Практичне значення дипломної роботи полягає у можливості застосування на практиці викладеного матеріалу студентами та викладачами вищих навчальних закладів

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6 1.2. Особливості розумових процесів 13 1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25 2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25 2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32 2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТКИ 62

МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5 1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15 2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15 2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45

Сім’я як чинник виховання дитини молодшого шкільного віку

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Сімейне виховання дітей молодшого шкільного віку, як чинник загальновиховного процесу 7 РОЗДІЛ 2. Експериментальне дослідження виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї. 13 2.1 Теорія і практика виховання культури міжособистісних взаємин в сім’ї 13 2.2 Зміст і результати експериментального дослідження з виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24

Загальна характеристика дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 1. Теоретичні основи проблеми неуспішності молодших школярів. 2. Загальна характеристика дітей молодшого шкільного віку. 3. Психолого-педагогічні причини неуспішності молодшого школяра. 4. Шляхи подолання неуспішності молодшого школяра. Висновок Список використаної літератури

Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 9 1.1. Роль природи в розумовому розвитку дошкільників 9 1.2. Використання словесних методів в процесі ознайомлення дітей з тваринним світом 23 1.3. Аналіз сучасних програм і практики роботи дошкільних навчальних закладів 45 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 56 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 58 2.1. Наявний рівень знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ до початку дослідної роботи 58 2.2. Система роботи по збагаченню знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ в процесі використання словесних методів 72 2.3. Вплив словесних методів на збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ 76 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 85 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90 ДОДАТКИ 97-132

БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО В

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 РОЗДІЛ ІІ. СПРЯМУВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 12 2.1. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ 12 2.2.РУХОВІ УМІННЯ І НАВИЧКИ 14 2.3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 17 РОЗДІЛ ІІІ. СТРУКТУРА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 20 3.1. ЕТАПИ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 20 3.1.1. ЕТАП РОЗУЧУВАННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 20 3.1.2. ЕТАП ЗАСВОЄННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 25 3.1.3. ЕТАП ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 26 3.2. ЗАСОБИ І МЕТОДИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.1. ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.2.МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВИХ ДІЙ 30 3.2.3. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37

БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО В

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 РОЗДІЛ ІІ. СПРЯМУВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 12 2.1. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ 12 2.2.РУХОВІ УМІННЯ І НАВИЧКИ 14 2.3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 17 РОЗДІЛ ІІІ. СТРУКТУРА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 20 3.1. ЕТАПИ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 20 3.1.1. ЕТАП РОЗУЧУВАННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 20 3.1.2. ЕТАП ЗАСВОЄННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 25 3.1.3. ЕТАП ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 26 3.2. ЗАСОБИ І МЕТОДИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.1. ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.2.МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВИХ ДІЙ 30 3.2.3. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37

Вплив сім'ї на формування особистості дитини молодшого шкільного віку

Вступ 3 Розділ І. Сім’я як провідний фактор впливу на розвиток і формування особистості дитини молодшого шкільного віку 6 1.1 Психологічні особливості дитини молодшого шкільного віку 6 1.2 Вплив сімейного виховання на формування особистості дитини молодшого шкільного віку 8 1.3 Класифікація типів сімей 15 1.4 Помилки сімейного виховання 16 Розділ ІІ. Аналіз передового досвіду соціально – педагогічної діяльності з сім ями в Україні 18 2.1 Нормативно законодавча база соціального захисту сімей в Україні 18 2.2 Форми соціально – педагогічної діяльності з сім'єю 20 2.3 Тренінг – як інноваційна технологія соціально – педагогічної діяльності з дітьми молодшого шкільного віку, які виховуються в неблагополучних сім'ях 22 Висновки 27 Список використаної літератури 29 ДОДАТКИ 31