институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маржинальна концепція Л. Вальраса

Каталог пособий и учебных материалов | Журналистика | Курсовая | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 52 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Маржинальна концепція Л. Вальраса

Маржинальна концепція Л.Вальраса
Зміст

Вступ 2
1. Внесок Леона Вальраса у світову економічну науку 4
2. Сутність концепція маржиналізму 6
3. Аналіз структури загальної системи економічних наук та теорія цінності 8
3. Модель загальної економічної рівноваги 11
4. Значення наукового доробку Л.Вальраса 14
Висновки 16
Список використаної літератури 18

Cмотрите также:
Модель загальної рівноваги Вальраса

Вступ 3 1. Вихідні положення теоретичної системи Л. Вальраса 4 2. Л.Вальрас. Створення моделі загальної економічної рівноваги 13 3. Концепція економічної рівноваги Вальраса 18 Висновки 22 Список використаної літератури 24

«Маржинальна революція» в економічній науці. Формування неокласичної традиції

1. Маржинальна революція в економічній науці 2. Віденська школа політекономії. Теорія граничної корисності 3. Математичний напрям та Лозанська школа політекономії 4. Кембриджська школа економічної науки Література

«Маржинальна революція» в економічній науці. Формування неокласичної традиції

1. Маржинальна революція в економічній науці 2. Віденська школа політекономії. Теорія граничної корисності 3. Математичний напрям та Лозанська школа політекономії 4. Кембриджська школа економічної науки Література

Сучасні концепції демократії

Вступ 3 1.Концепція Дарендорфа. 4 2.Концепція масових комунікацій 4 3.Концепція плюралізму еліт 5 4.Систематизм Девіда Істона 6 5.Концепція Р.Арона 6 6.Концепція трансформації пост комуністичних суспільств. 7 7.Концепція Аренда Лепхарда. 9 Література

Маркетинговий менеджмент

Вступ 3 1. Еволюція концепції маркетингового менеджменту 8 1.1. Концепція вдосконалення виробництва 8 1.2. Концепція вдосконалення товару 9 1.3. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 9 1.4. Концепція маркетингу 10 1.5. Концепція соціально-етичного маркетингу 12 2. Функції і напрямки маркетингового менеджменту 18 3. Шляхи розвитку маркетингового середовища 25 Висновки 32 Список використаної літератури 35

Сучасні концепції самоменеджменту

Вступ 3 1. Концепція менеджменту людських ресурсів 4 2. Концепція, побудована на ідеї обмежень 6 3. Концепція самоменеджменту В. Андреєва 9 4. Концепція, заснована на ідеї культури ділового життя 10 5. Міждисциплінарна модель самоменеджменту 11 Висновки 12 Література 14

Маркетинг.

Зміст 1.Концепція удосконалювання товару і виробництва 2. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 3.Концепція чистого маркетингу 4. Торгові посередники. Критерії вибору 5. Створення суспільної репутації. Заходу паблик рилейшнз 6. Перспективні напрямки рекламної діяльності 1.1.. Брендинг — високоефективна технологія завоювання й утримання споживача

Психологія лідерства

План 1. Поняття лідерства 3 2. Психологічні аспекти лідерства 5 3. Сучасні моделі лідерства 7 3.1. Концепція атрибутивного лідерства 7 3.2. Концепція харизмитичного лідерства 10 3.3. Концепція перетворюючого лідерства 12 3.4. Основи ефективного лідерства 13 Список використаної літератури 16

Концепція державних фінансів Дж. Кейнса

Вступ 3 Концепція державних фінансів Дж. Н. Кейнса 4 Економічне вчення Дж. Кейнса 4 Кейнсіанська модель макроекономічної рівноваги 8 Посткейнсіанський напрям. Концепція політики доходів 13 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Інтерпретація терміну культура в класичному розумінні

Вступ 3 1. Первинні уявлення про походження терміну «культура» 3 2. Погляди німецьких класиків на культуру 5 3. Найвідоміші теорії культури 7 3.1. Еволюціоністська концепція 7 3.2. Циклічний розвиток культури 7 3.3. Антропологічна (функціональна) концепція 11 3.4. Соціологічна концепція 12 Висновок 15 Література 16