институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Визначення прискорення вільного падіння за допомогою математичного маятника (робота 1.1)

Каталог пособий и учебных материалов | Ораторское искусство | Курсовая | Страниц: 8 | Год: 2010 | Размер: 581 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Визначення прискорення вільного падіння за допомогою математичного маятника (робота 1.1)

ЗМІСТ


Теоритична частина 2
Хід виконання роботи 7
Література 9

Cмотрите также:
Визначення прискорення тіла вільного падіння за допомогою математичного маятника (лабораторна робота)

Визначення прискорення тіла вільного падіння за допомогою математичного маятника Мета роботи: 1) Виміряти прискорення вільного падіння по періоду коливань математичного маятника 2) Вивчити методику математичної обробки результатів прямих та непрямих вимірювань 3) Вивчити закони гармонійного коливального руху Прилади та обладнання: 1) важка кулька що привязана на довгій нитці що не розтягується 2) вертикальна шкала 3) секундомір

Контрольна робота ризикологія

1. Поняття математичного очікування випадкової величини 4 2. Поняття оптимальної структури портфеля 7 3. Задача. 17 Фірма планує вкласти в інвестиційний проект 250 тис дол., однак існує 15% ризику того, що в результаті падіння курсу місцевої валюти фірма втратить 1/3 вкладених засобів. Крім того існує 57% ймовірності того, що в країні відбудеться державний переворот, що призведе до зміни уряду в результаті чого фірма втратить всі вкладені гроші. Оцініть ризик втрат Література. 19

Вивчення законів обертального руху на хрестоподібному маятнику Обербека (Лабораторна робота)

Мета роботи 2 Результати вимірювань 2 Табличні і задачні величини і результати прямих вимірювань 2 Результати непрямих вимірювань 3 Визначимо відності похибки 3 Вопроси для самоконтролю 4 Дайте визначення кутових швидкості та прискорення і покажіть як їх можна виразити через відповідні лінійні величини. 4 Визначте та розкрийте фізичний зміст нормального та тангенціального (дотичного) прискорення 5 Дайте визначення моменту інерції матеріальної точки та тіла довільної форми поясніть фізичний зміст моменту інерції. 6 Що таке момент сили 7 Запишіть вираз для кінетичної енергії тіла що обертається 9 Що називають моментом імпульсу тіла? Сформулюйте закон збереження імпульсу 10

Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8 1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8 1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17 1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36 Висновки до І розділу 39 Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42 2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42 2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57 2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61 Висновки до ІІ розділу 65 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75-95

Ризик падіння загальноринкових цін

1. Поводження суб’єктів ризику 3 2. Ризик падіння загальноринкових цін; 9 Задача: 17 Література 19

робота з рекреалогії

План 1. Поняття “вільного часу” 3 2. Комплексна оцінка рекреаційного потенціалу Вінницької області 3 Література 17

Проблеми вільного часу і дозвілля студентської молоді

ВСТУП 3 Розділ 1 6 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВІЛЬНОГО ЧАСУ ТА ДОЗВІЛЛЯ 6 1.1. Концепції вільного часу та дозвілля 6 1.2. Основні теоретичні поняття 9 Висновки до 1-го розділу 15 Розділ 2 16 МЕТОДОЛОГІЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОПИТУВАННЯ НА ТЕМУ "ВІЛЬНИЙ ЧАС ТА ДОЗВІЛЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ" 16 2.1. Мета, завдання та гіпотези дослідження 16 2.2. Характеристика емпіричних понять 17 2.3. Обґрунтування вибірки 20 2.4. Методика проведення опитування 21 Висновки до 2-го розділу 23 Розділ 3 24 ОБРОБКА ТА АНАЛІЗ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ДОЗВІЛЛЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВІЛЬНОГО ЧАСУ СТУДЕНТАМИ 24 3.1. Обробка та узагальнення інформації 24 3.2. Аналіз та інтерпретація результатів 27 Висновки до 3-го розділу 29 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 Додатки 34 Анкета для проведення опитування з теми "Вільний час та дозвілля студентської молоді"

Моделювання в економічному аналізі

1. ПОНЯТТЯ МОДЕЛЮВАННЯ В ЕКОНОМІЧНОМУ АНАЛІЗІ 2 2. МЕТОДИКА ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ 5 3. ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14

Відтворення емотивності художнього і публіцистичного тексту засобами мови перекладу (семантика стилістика)

ВСТУП 3 Розділ 1. Загальні питання емотивності. 5 1.1. Визначення понять емоційність та емотивність 5 1.2. Емотивність тексту 9 Розділ 2. Засоби відтворення емотивності 21 2.1. Епітети 21 2.2. Метонімія 24 2.3. Метафора 25 Розділ 3. Практичні засади що до відтворення емотивності при перекладі. 29 3.1. Відтворення емотивності в текстах художнього стилю 29 3.1.1. Відтворення емотивності за допомогою епітетів 33 3.1.2. Відтворення емотивності за допомогою метонімії 36 3.1.3. Відтворення емотивності за допомогою метафори 38 3.2. Відтворення емотивності в публіцистичних текстах 39 3.2.1. Відтворення емотивності за допомогою епітетів 40 3.3.2. Відтворення емотивності за допомогою метонімії 42 3.2.3. Відтворення емотивності за допомогою метафори 44 3.3. Порівняльний аналіз відтворення емотивності в текстах різних стилів 47 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52-64

Контрольна робота з економічного аналізу

Теоретична частина 1 17. Економічно-логічні методи, їх класифікація. Область використовування. 3 28. Послідовність та етапи економічного, математичного моделювання господарських операцій та процесів. 11 Література 16