институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Визначення прискорення тіла вільного падіння за допомогою математичного маятника (лабораторна робота)

Каталог пособий и учебных материалов | Ораторское искусство | Курсовая | Страниц: 9 | Год: 2010 | Размер: 715 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Визначення прискорення тіла вільного падіння за допомогою математичного маятника (лабораторна робота)

Визначення прискорення тіла вільного падіння за допомогою математичного маятника

Мета роботи:
1) Виміряти прискорення вільного падіння по періоду коливань математичного маятника
2) Вивчити методику математичної обробки результатів прямих та непрямих вимірювань
3) Вивчити закони гармонійного коливального руху

Прилади та обладнання:
1) важка кулька що привязана на довгій нитці що не розтягується
2) вертикальна шкала
3) секундомір
Cмотрите также:
Визначення прискорення вільного падіння за допомогою математичного маятника (робота 1.1)

ЗМІСТ Теоритична частина 2 Хід виконання роботи 7 Література 9

Вивчення законів обертального руху на хрестоподібному маятнику Обербека (Лабораторна робота)

Мета роботи 2 Результати вимірювань 2 Табличні і задачні величини і результати прямих вимірювань 2 Результати непрямих вимірювань 3 Визначимо відності похибки 3 Вопроси для самоконтролю 4 Дайте визначення кутових швидкості та прискорення і покажіть як їх можна виразити через відповідні лінійні величини. 4 Визначте та розкрийте фізичний зміст нормального та тангенціального (дотичного) прискорення 5 Дайте визначення моменту інерції матеріальної точки та тіла довільної форми поясніть фізичний зміст моменту інерції. 6 Що таке момент сили 7 Запишіть вираз для кінетичної енергії тіла що обертається 9 Що називають моментом імпульсу тіла? Сформулюйте закон збереження імпульсу 10

Контрольна з практичної психології

Лабораторна робота № 1. 3 Методика Джекобса 3 Лабораторна робота № 2. 5 Оперативна пам'ять. 5 Лабораторна робота № 3. 6 Методика діагностики рівня соціальної фрустрації Л. І. Вассермана 6 (модифікація В. В. Бойко). 6 Лабораторна робота № 4. 9 Методика Ч. Д. Спілбергера, Ю. Л. Ханіна. „Шкала самооцінки" 9 Лабораторна робота № 5. 11 Методика „Інтелектуальна лабільність" чи вміння переключатися. 11 Лабораторна робота № 6. 13 Тест зростаючої важкості (Методика Равена) (скорочений варіант). 13 Тест Равена - тест Інтелекту. 13 Використана література 15

Експериментально-психологічні методи дослідження мислення та мовлення людини

Теоретична частина 3 1. Характеристика методів дослідження мислення та мовлення особистості 3 2. Послідовність проведення емпіричного дослідження особливостей мислення 5 3. Типові помилки в дослідженні мислення й мовлення особистості та методи запобігання їм. 8 Практична частина 10 Лабораторна робота № 1 10 Лабораторна робота № 1 Мета: ознайомити студентів із процедурою визначення лабільності-ригідності розумових процесів за допомогою методу "словесний лабіринт". Мета: виявлення рухливості або лабільності розумових процесів. Лабораторна робота № 2 14 Мета: сформувати у студентів уміння застосовувати методику дослідження особливостей наочно-образного мислення "піктограма". Необхідний матеріал: Чисті аркуші паперу, прості та кольорові олівці, секундомір. Лабораторна робота № З 17 Мета: сформувати у студентів навички дослідження за методикою вивчення індивідуально-психологічних особливостей мислення "відгадування загадки". Список використаної літератури 19

Визначення моменту інерції тіла методом крутильних коливань (робота 1.3)

ЗМІСТ Теоритичні відомості 2 Хід роботи 5 Література 8

Контрольна робота ризикологія

1. Поняття математичного очікування випадкової величини 4 2. Поняття оптимальної структури портфеля 7 3. Задача. 17 Фірма планує вкласти в інвестиційний проект 250 тис дол., однак існує 15% ризику того, що в результаті падіння курсу місцевої валюти фірма втратить 1/3 вкладених засобів. Крім того існує 57% ймовірності того, що в країні відбудеться державний переворот, що призведе до зміни уряду в результаті чого фірма втратить всі вкладені гроші. Оцініть ризик втрат Література. 19

Контрольна з медичної техніки вар. 8

1. Лабораторна діагностика - розділ клінічної діагностики. Предмет і методи лабораторних досліджень. Лабораторна техніка. Напрями лабораторного дослідження. 3 2. Обладнання відділення інтенсивної терапії. 9 3. Характеристика оториноларінгологічних інструментів. Вказати приклади оториноларінгологічних інструментів, вимоги до них та перевірка якості 13 Література 18

Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8 1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8 1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17 1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36 Висновки до І розділу 39 Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42 2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42 2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57 2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61 Висновки до ІІ розділу 65 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75-95

Особливості дослідження емоцій і почуттів людини

Теоретична частина 3 1. Характеристика методів дослідження емоцій і почуттів людини 3 2. Труднощі у застосуванні методів і методик вивчення емоційної сфери особистості 7 Практична частина 9 Лабораторна робота № 1 9 Лабораторна робота № 1 Мета: ознайомити студентів із процедурою дослідження рівня тривожності (за методикою Філліпса). Методика особистісна. Призначена для вивчення рівня і характеру тривожності, пов'язаною зі школою у дітей молодшого і середнього віку. Стимульний матеріал тесту складається з 58 питань, які можуть зачитуватися школярам, а можуть і пропонуватися письмово. На кожне питання потрібно однозначно відповісти «та чи ні». Автором виділяються наступні чинники (шкали) тривожності: ... Лабораторна робота № 2 12 Мета: сформувати у студентів уміння застосовувати методику дослідження самооцінки емоційного стану особистості. Методика дослідження самооцінки особистості по Дембо – Рубінштейн. ... Лабораторна робота № З 15 Мета: сформувати у студентів навички використання методів візуальної психодіагностики (згідно з методикою розпізнавання емоцій за виразом обличчя). Розпізнавання емоцій проводиться за наступною схемою Основні параметри 1. Стать сприйманої людини і пов'язані з цим психологічні якості. 2. Вікові особливості індивіда і загальне враження про пройдений ним життєвий шлях. 3. Тнп статури і обумовлені типові особливості (пік¬нік, атлетик, астенік). 4. Специфічний людський тип (художній, мислительний, змішаний). 5. Тип темпераменту (сангвінічний, флегматичний, холеричний, ме¬ланхолічний) і його можливі поєднання (складний темперамент). 6. Тнп особистості (що пізнає, емоційно-комунікативний, практи¬чний). 7. Вид професійної діяльності людини. Додаткові дані 8. Голова і обличчя: співвідношення частин голови; загальна будова обличчя і його пропорції; лоб, зморшки, бровн; очі і ніс; рот і підборіддя. 9. Мімічні рухи, особливості погляду, окремо сміх і усмішка. Особливості ходи, постава, характеристики стійкі і посадки. 10. Форма рук і пальців, особливості жестикуляції (жести захисту, оцен¬ки, агресивності, відвертості і т. д.). 11. Характеристики голосу і дистанція в спілкуванні (швидкість і гучність мови, артикуляція, висота і режим голосу, відстань в розмові та ін.). 12. Загальне читання "сигналів тіла" і характеристика основних рис особистості (активність — пасивність, егоїзм — альтруїзм, екстраверсія —інтроверсія, воля—безволля, впевненість — невпевненість, відкритість—лице¬мірство і т. д.) 13. Особливості оформлення зовнішнього вигляду і "територіального" оточення (кольори, яким віддається перевага, предмети особистого ужитку, обстанов¬ка і т. д.). 14. Особливості протікання поведінкових реакцій (характер емоційних проявів). Список використаної літератури 19 Додаток 21

Ризик падіння загальноринкових цін

1. Поводження суб’єктів ризику 3 2. Ризик падіння загальноринкових цін; 9 Задача: 17 Література 19