институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості проведення бесіди з дітьми підлітками юнаками

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент антикризисный | Разное | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Особливості проведення бесіди з дітьми підлітками юнаками

1. Загальні принципи проведення бесіди з дітьми підлітками особами юнацького віку. 2
2. Прийоми техніки ведення консультативної бесіди. 6
3. Особливості взаємодії психолога-консультанта та клієнта у процесі психолого-педагогічного консультування. 9
Список використаної літератури 13

Cмотрите также:
Контрольна робота з психолого-педагогічного консультування

1. Загальні принципи проведення бесіди з дітьми, підлітками, особами юнацького віку 3 2. Прийоми техніки ведення консультативної бесіди 7 3. Особливості взаємодії психолога-консультанта та клієнта у процесі психолого-педагогічного консультування 13 Література 17

Мета та завдання диспансерних обстежень

План Вступ 3 Мета та завдання диспансерних обстежень 4 Проведення диспансерних обстежень 5 Медичний диспансерний контроль за дітьми, підлітками, юнаками і дівчатами у масовому спорті 7 Висновок 14 Список використаної літератури 15

Мета та завдання диспансерних обстежень

План Вступ 3 Мета та завдання диспансерних обстежень 4 Проведення диспансерних обстежень 5 Медичний диспансерний контроль за дітьми, підлітками, юнаками і дівчатами у масовому спорті 7 Висновок 14 Список використаної літератури 15

Психологічне консультування батьків по проблемах взаємоставлень з дітьми-підлітками

Вступ 2 Психологічне консультування батьків по проблемах взаємовідносин з дітьми-підлітками 3 Висновки 12 Список використаної літератури 13

Види роботи з агресивними дітьми(особливості)

Вступ 2 1. Дитяча агресія як психічне явище 3 2. Корекційна робота з агресивними дітьми молодшого шкільного віку 6 3. Види та особливості корекційної роботи з агресивними підлітками 8 Висновки 15 Список використаної літератури 17

МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5 1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5 1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9 1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14 1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17 Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20 2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20 2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22 2.3. Вправи для розвантаження хребта 23 2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24 Висновки 28 Література 30

МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5 1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5 1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9 1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14 1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17 Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20 2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20 2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22 2.3. Вправи для розвантаження хребта 23 2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24 Висновки 28 Література 30

Технологія проведення ділової бесіди

1. Особливість ділової бесіди як форми колективного обговорення проблем 2. Стратегічні підходи до ділової бесіди 3. Технологія ефективної ділової бесіди

ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІЯ ПРИДАТНОСТІ ДО ЗАНЯТЬ СПОРТОМ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ І СТАТУРИ В ПРЕДСТАВНИКІВ РІЗНИХ ВИДІВ СПОРТУ.................................................…..4 1.1. Легка атлетика 5 1.2. Плавання 6 1.3. Важка атлетика 6 1.4. Гімнастика 7 1.5. Боротьба 8 1.6. Баскетбол 9 РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІЯ ПРИДАТНОСТІ ДО ЗАНЯТЬ СПОРТОМ 11 2.1. Тестування в діагностиці фізичної роботоспроможності і функційної готовності спортсменів 11 2.2. Лікарсько-педагогічний контроль 14 2.3. Медичний контроль за дітьми, підлітками, юнаками і дівчатами у масовому спорті 19 РОЗДІЛ 3. ПОПЕРЕДЖЕННЯ ВИНИКНЕННЯ ТРАВМАТИЗМУ ТА СПОСОБИ ЙОГО ПРОФІЛАКТИКИ 26 3.1. Загальна характеристика спортивного травматизму 26 3.2. Аналіз причин, механізмів і профілактика спортивних травм у різних видах спорту 29 ВИСНОВОК 35 ЛІТЕРАТУРА 37

ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІЯ ПРИДАТНОСТІ ДО ЗАНЯТЬ СПОРТОМ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ І СТАТУРИ В ПРЕДСТАВНИКІВ РІЗНИХ ВИДІВ СПОРТУ.................................................…..4 1.1. Легка атлетика 5 1.2. Плавання 6 1.3. Важка атлетика 6 1.4. Гімнастика 7 1.5. Боротьба 8 1.6. Баскетбол 9 РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІЯ ПРИДАТНОСТІ ДО ЗАНЯТЬ СПОРТОМ 11 2.1. Тестування в діагностиці фізичної роботоспроможності і функційної готовності спортсменів 11 2.2. Лікарсько-педагогічний контроль 14 2.3. Медичний контроль за дітьми, підлітками, юнаками і дівчатами у масовому спорті 19 РОЗДІЛ 3. ПОПЕРЕДЖЕННЯ ВИНИКНЕННЯ ТРАВМАТИЗМУ ТА СПОСОБИ ЙОГО ПРОФІЛАКТИКИ 26 3.1. Загальна характеристика спортивного травматизму 26 3.2. Аналіз причин, механізмів і профілактика спортивних травм у різних видах спорту 29 ВИСНОВОК 35 ЛІТЕРАТУРА 37