институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Глобальний егоїзм лідерів економічного розвитку та викривлення в умовах міжнародної торгівлі.

Каталог пособий и учебных материалов | Контроль и ревизия | Курсовая | Страниц: 26 | Год: 2010 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Глобальний егоїзм лідерів економічного розвитку та викривлення в умовах міжнародної торгівлі.

Вступ 2
1. Головні види суперечностей у світовому господарстві та механізми їх розв’язання 4
2. Складові процвітання лідерів економічного розвитку 9
2.1. Секрети багатства «золотого мільярда» 9
2.2. Особливості економічного розвитку провідних країн світу в 2008 році 12
3. Глобалізація і безпека розвитку 15
3.1. Сутність процесів глобалізації 15
3.2. Школи економічного глобалізму 17
Висновки 23
Список літератури 26

Cмотрите также:
Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі

Вступ 4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі 6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі 6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі 10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні 17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю 26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні 34 Висновки 46 Література 48

Міжнародна торгівля

Вступ4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні34 Висновки46 Література48

Міжнародна торгівля як фактор економічного зростання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ЯК СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН 5 1.1. Сутність міжнародної торгівлі та її концепції 5 1.2. Етапи розвитку міжнародної торгівлі 11 1.3. Система показників розвитку міжнародної торгівлі 14 РОЗДІЛ 2. МІСЦЕ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ 19 2.1. Теорії вільної торгівлі 19 2.2. Участь у МПП. Сучасні тенденції розвитку світової економіки економіки 21 2.3. Теорія порівняльної переваги Рікардо 24 РОЗДІЛ 3. ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ ЯК ФАКТОР ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ 28 3.1. Роль зовнішньої торгівлі в економічному розвитку України 28 3.2. Проблеми залучення України до МПП та напрямки їх вирішення 31 ВИСНОВКИ 37 ЛІТЕРАТУРА 39 ДОДАТКИ 42

Міжнародна торгівля в сучасних умовах

ВСТУП 3 1. ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ТОРГІВЕЛЬНОЇ СИСТЕМИ – ОСНОВНА РИСА СУЧАСНГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 5 2. ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРІГВЛІ НА СУЧАНОМУ ЕТАПІ 7 2.1. Динаміка міжнародної торгівлі 7 2.2. Товарна структура міжнародної торгівлі 8 2.3. Географічна структура міжнародної торгівлі 11 3. ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНІ ПОЗИЦІЇ УКРАЇНИ 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23 ДОДАТОК 25

МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................. 3 1 ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................. 4 2 ТЕОРІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................................................. 7 3 СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ....................................................... 15 3.1 Поняття міжнародної торгівлі............................................................ 15 3.2 Структура міжнародної торгівлі...... .................................................. 17 4 МОДЕЛІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ........................................................... 20 4.1 Вільна торгівля........................................................................................ 20 4.2 Протекціонізм.......................................................................................... 21 5 РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ....................... 25 ВИСНОВКИ........................................................................................................ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.................................................................................... 31

Бартерна торгівля як форма міжнародної торгівлі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 5 1.1. Передумови розвитку міжнародної торгівлі 5 1.2. Форми міжнародної торгівлі 7 1.3. Місце бартерної торгівлі у сучасній міжнародній торгівлі 11 Висновки до розділу І 17 РОЗДІЛ ІІ. МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ БАРТЕРНОЇ ТОРГІВЛІ 19 2.1. Динаміка розвитку бартерних відносин в міжнародній торгівлі 19 2.2. Сучасні тенденції бартеру як форми міжнародної торгівлі 22 2.3. Місце України в світовій бартерній торгівлі 27 2.4. Перспективи розвитку бартерної торгівлі за умов глобалізації 33 Висновки до розділу ІІ 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 47

ПЕРСПЕКТИВИ І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації 5 1.1. Поняття та сутність міжнародної торгівлі 5 1.2. Географічна структура міжнародної торгівлі 9 Розділ 2. Передумови та проблеми розвитку зовнішньої торгівлі України 12 2.1. Природні передумови 12 2.2. Демографічні передумови 13 2.3. Історико-економічні передумови 14 2.4. Геополітичні передумови 16 Розділ 3. Аналіз зовнішньої торгівлі України 18 3.1. Сучасний стан зовнішньої торгівлі України 18 3.2. Географія зовнішньої торгівлі 21 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Міжнародна торгівля

ВСТУП 3 1. Теоретичні основи здійснення міжнародної торговлі 4 1.1. Сутність, види та показники світової торгівлі 4 1.2. Зовнішньоторговий мультіплікатор, принцип порівняльної переваги і причини, що впливають на обсяги імпорту в країну 7 1.3. Державне регулювання міжнародної торгівлі 10 2. Україна як суб٬єкт міжнародної торгівлі 16 2.1. Основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі 16 2.2. Проблема підвищення конкурентоздатності української продукції 23 2.3. Програма стимулювання експорту продукції 24 3. Розвиток світової міжнародної торгівлі 26 3.1. Динаміка світової зовнішньої торгівлі 26 3.2. Тенденції розвитку міжнародної торгівлі 27 Висновки 28 Список використаної літератури 29

Міжнародна торгівля

Вступ 3 1. Значення міжнародної торгівлі в світовій економіці 4 2. Динаміка міжнародної торгівлі 6 3. Товарна структура міжнародної торгівлі 7 4. Географічна структура міжнародної торгівлі 10 Висновки 15 Список використаних джерел 16

Особливості міжнародної торгівлі в євро-регіонах

ВСТУП 3 1. МІСЦЕ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ 5 2. СТВОРЕННЯ ЄВРОРЕГІОНІВ, ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА ВЗАЄМОДІЇ ПРИКОРДОННИХ РЕГІОНІВ ЄС 8 3. ПОЛІТИКА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ У СФЕРІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ: ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ЕТАПУ 15 ВИСНОВКИ 26 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТКИ 28-29