институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості уяви та мислення в процесі діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Особливості уяви та мислення в процесі діяльності

ВСТУП 2

РОЗДІЛ І. Мислення та уяви в процесі діяльності людини 3

1.1 Психологічне визначення мислення в загально-психологічній науці 3

1.2 Поняття уяви в психологічній науці 10

1.3 Міце мислення і уяви в процесі діяльності людини 12

РОЗДІЛ ІІ. Експериментальне дослідження індивідуальних особливостей уяви як важливого чинника людської діяльності 26

2.1 Мета устаткування та процедура дослідження індивідуальних особливостей уяви 26

2.2 Обробка результатів 27

2.3 Аналіз результатів дослідження 29

ВИСНОВКИ 31

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33




Cмотрите также:
Розвиток уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності

ВСТУП……………………………………………………………………3-5 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «УЯВА» У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ………………………………………………..........6-11 1.1. Уява: зміст та розвиток……………………………………………...6-8 1.2. Роль уяви в самостійної художньої діяльності дитини………….9-11 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВИ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ …………12-19 2.1. Засоби розвитку уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності 12-15 2.2. Особистісно орієнтований підхід на шляху розвитку уяви дитини ……………16-19 РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО РОЗВИТКОМ УЯВИ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20- 3.1. Передумови розвитку самостійної художньої діяльності 20-23 3.2. Поради щодо оптимізації розвитку уяви дитини в процесі самостійної художньої діяльності 24-29 ВИСНОВКИ: 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 31-32

Дослідження особистості (Практична психологія)

1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІЧНО-ПОНЯТІЙНОГО МИСЛЕННЯ 3 2. ДОСЛІДЖЕННЯ АНАЛІТИЧНОСТІ МИСЛЕННЯ 5 3. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКТИВНОСТІ ТА ГНУЧКОСТІ МИСЛЕННЯ 6 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ЛАБІЛЬНОСТІ 9 5. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ УСТАНОВКИ (МИНУЛОГО ДОСВІДУ) НА СПОСІБ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ 11 6. ПРЯМИЙ ВІЛЬНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ТЕСТ 14 7. СПРЯМОВАНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ 16 8. ПОБУДОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ СЛУХАЧА 17 9. ПСИХОГРАФОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПИСЬМОВОЇ МОВИ 19 10. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЯВИ (В ТОМУ ЧИСЛІ ТВОРЧОЇ УЯВИ) 20 11. ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОЇ УЯВИ 23 12. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ УЯВИ 25 13. ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ Ч.Д.СПІЛБЕРГА 26 14. ДІАГНОСТИКА ЕМПАТІЇ. ОЦІНКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ АКТИВАЦІЇ, ІНТЕРЕСУ, ЕМОЦІЙНОГО ТОНУСУ, НАПРУГИ І КОМФОРТНОСТІ 28 15. ДОСЛІДЖЕННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ ТА ВОЛЬОВИХ ЗУСИЛЬ ОСОБИСТОСТІ 32 16. ДОСЛІДЖЕННЯ ІМПУЛЬСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ 33 Література 38

Уява як психічний пізнавальний процес

Вступ. Визначення уяви 3 1. Характерні особливості уяви 3 2. Види уяви 6 3. Процеси уяви 10 Висновки. Індивідуальні відмінності в уяві 13 Список використаної літератури 15

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6 1.2. Особливості розумових процесів 13 1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25 2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25 2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32 2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТКИ 62

МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5 1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15 2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15 2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45

Контрольна робота психологія

ЗМІСТ 1. Вплив уваги на психічну діяльність 3 2. Процеси пам’яті: запам’ятовування, відтворення, збереження і забування 7 3. Репродуктивне й продуктивне мислення. Критичне і творче мислення 11 4. Сутність мови і мовлення. Ознаки мови. Ознаки мовлення 12 5. Різновиди уяви. Етапи творчої уяви 13 6. Теорія диференціальних емоцій К. Ізарда 15 Список використаної літератури 16

Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників

Зміст Вступ .. 3 1. Розділ 1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників. 5 §1. Теоретичне уявлення про уяву його видах і функціях 5 §2. Психологічні особливості уяви дітей дошкільного віку 22 §3. Прояв уяви в ігровій діяльності дошкільників 26 Висновок по 1 главі 31 2. Розділ 2. Досвід експериментального дослідження ролі уяви в дошкільному віці 33 §1. Організація і методики вивчення особливостей уяви в дошкільному віці 33 §2. Результати вивчення особливостей уяви в дошкільному віці і їх аналіз. 37 §3. Психолого-педагогічні рекомендації по розвитку уяви у дітей 45 Висновок по 2 главі 49 Висновок 51 3. Бібліографія 52 4. Додаток 53

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

Психологія дошкільника

Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53

Характеристика уяви як пізнавального процесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ УЯВИ 5 1.1. Теоретичне уявлення про уяву її видах і функціях 5 1.2. Аналітико-синтетичний характер процесів уяви 10 РОЗДІЛ ІІ. ДОСВІД ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ УЯВИ 14 2.1. Організація і методика вивчення розвитку уяви у дошкільному та молодшому шкільному віці 14 2.2. Результати вивчення розвитку уяви у дітей при підготовці до школи за методикою О.Дяченко та роль гри у психологічному розвитку дітей дошкільного віку 17 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32