институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Експериментальне дослідження пам’яті

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Експериментальне дослідження пам’яті

Вступ 2

І. Загальні засади розвитку експериментального дослідження пам’яті 3

ІІ. Експериментально-психологічні дослідження пам’яті 7

2.1 Характеристика класичних експеримнтальних підходів до вивчення пам’яті 7

2.2 Підходи до вивчення структури пам’яті з позицій теорії переробки інформації 10

2.3 Вивчення особливостей короткочасної пам’яті 12

2.4 Вивчення особливостей тривалої пам’яті 14

Висновки 16

Список використаних джерел 17

Cмотрите также:
Темперамент особистості і його експериментальне дослідження

Вступ 3 1. Фізіологічна основа темпераменту 4 2. Психологічна характеристика темпераментів 5 3. Експериментальні методи дослідження темпераменту - практика 7 (Для дослідження можна використовувати опитувальник формально-динамічних властивостей індивідуальності (ОФДВІ) В.М. Русалова) Висновок 13 Список використаної літератури 14

Невротичні розлади у старшокласників

ЗМІСТ Вступ .......................................................................... 2 Розділ І. Теоретичні основи невротичних розладів у старшокласників. 1.1. Проблема невротичних розладів ............……................. 6 1.2.Види невротичних розладів у старшокласників ........... 20 Розділ ІІ. Експериментальне дослідження. 2.1. Організація експериментального дослідження невротичних розладів у старшокласників ........….................. 37 2.2. Методичний апарат дослідження…………………..…43 Розділ ІІІ. Аналіз результатів дослідження 3.1. Аналіз та узагальнення результатів дослідження .... 48 Висновки ............................................................... Список використаної літератури .............................. 49

Експериментальне дослідження зорового сприйняття

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ 5 1.1. Загальна характеристика сприйняття 5 1.2. Фізіологічна основа зорового сприйняття 6 1.3. Психологічні закономірності зорового сприйняття 9 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИВЧЕННЯ ЗОРОВОГО СПРИЙМАННЯ 14 2.1. Планування та методики дослідження 14 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 18 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

Самопізнання як феномен соціальної психології

Вступ..................................................................................................................3
І. Теоретичні аспекти проблеми становлення самосвідомості
в юнацькому віці...........................................................................................6
1.1. Теоретичні підходи до вивчення самосвідомості і
його структури.......................................................................................6
1.2. Особливості самосвідомості в юнацькому віці.................................15
ІІ. Експериментальне дослідження розвитку професійної
самосвідомості студентів ...........................................................................44
2.1. Організація і методи дослідження......................................................44
2.2. Аналіз результатів дослідження..........................................................46
Висновки.............................................................................................................63
Література...........................................................................................................68
Додатки................................................................................................................72


Психологія емоційних станів людини

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Емоційні стани людини як об’єкт психологічної науки 3 1.1 Людина і емоції: психологічна характеристика 3 1.2 Емоції і почуття в загальнопсихологічній науці 8 1.3 Фізіологічне підгрунтя та вираження емоцій і почуттів 11 1.4. Форми переживання емоцій і почуттів 13 1.5 Вищі почуття 16 1.6 Емоції і почуття в процесі людської діяльності 18 РОЗДІЛ ІІ. Експериментальне дослідження впливу гендерної ідентичності особистості на рівень тривожності 23 2.1 Теоретичні засади дослідження 23 2.2 Мета гіпотеза та завдання дослідження 31 2.3 Аналіз результатів дослідження 31 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ

Дослідження гендерних аспектів статево-рольової соціалізації дошкільників Інтерв’ю з вихователями Методичні рекомендації для розвитку статево-рольової соціалізації дошкільників СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім’ї

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІКИ 6 1.1. Економічна освіта в теорії та практиці педагогіки 6 1.2 Основні цілі, задачі і принципи економічного виховання старших дошкільників 8 1.3. Роль сім‘ї в економічному вихованні старших дошкільників 10 РОЗДІЛ 2 13 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ УЯВЛЕНЬ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 13 2.1. Організація дослідження та проведення констатуючого експерименту 13 2.2 Проведення та результати формуючого этапа дослідження 19 2.3 Результати контрольного етапу дослідження 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Внутрішня мотивація та учбова творчість студентів

Вступ 3 Розділ І. Теоретичний аналіз мотиваційної сфера студента та розвиток творчої діяльності 5 1.1 Психологічна мотивація студентів в процесі навчання 5 1.2 Особливості творчої діяльності студентів 8 Розділ ІІ. Методи і вибірка експериментального дослідження 13 2.1 Методи експериментального дослідження 13 2.2 Гніздова (серійна) вибірка 14 Розділ ІІІ. Експериментальне дослідження мотиваційної структури у студентів І-го та ІV-го курсів навчання. 16 Висновки 24 Список використаної літератури 26

Актуальні проблеми підготовки молоді до подружнього життя

Вступ 2 Розділ І. Актуальні проблеми підготовки молоді до подружнього життя 7 1.1 Сучасна проблематика психологічного клімату молодої сім’ї 7 1.2 Проблеми готовності молоді до сумісного подружнього життя 15 Розділ ІІ. Експериментальне дослідження на тему: Психологічне становлення готовності старшокласників до сімейного життя в умовах діяльності психологічного відділення реабілітаційного центру 27 2.1 Методи дослідження 27 2.2 Аналіз результатів дослідження 28 Висновки 35 Додатки 37 Список використаної літератури 51

Властивості уваги та її зв’язок з успішністю молодшого школяра

Зміст: Вступ.......................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми уваги та її зв’язок з успішністю 1.1. Загальні особливості уваги........................................................5 1.2. Особливості уваги молодших школярів..................................9 Розділ 2. Методи і методики дослідження уваги у молодших школярів 2.1. Методи дослідження уваги молодших школярів................12 2.2. Використання методик дослідження уваги та її зв’язку з успішністю школярів..................................................................................................15 Розділ 3. Експериментальне дослідження зв’язку уваги з успішністю 3.1. Аналіз проведеного дослідження властивостей уваги........19 3.2. Аналіз успішності школярів......................................................27 3.3. Знаходження зв’язку успішності з уважністю молодших школярів...........................................................................................................29 Висновки................................................................................................31 Список літератури..............................................................................33 Додатки..................................................................................................34