институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Соціальна політика як чинник формування економічних основ стабільного етнонаціонального розвитку

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент антикризисный | Курсовая | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Соціальна політика як чинник формування економічних основ стабільного етнонаціонального розвитку

Вступ 2
1. Особливості формування економічних основ для етнонаціонального розвитку 3
2. Основні тези етнополітичного менеджменту 6
3. Прийняття управлінських рішень в етносоціальній сфері 13
Висновки 15
Список використаних джерел 18

Cмотрите также:
Основні принципи етнонаціонального розвитку політичної культури

Вступ 3 1. Зміст та основні принципи етнонаціонального розвитку політичної культури 4 2. Етнічна людина як суб’єкт етнонаціональної та державно-правової діяльності 7 3. Етнонаціональні виміри і механізм вдосконалення українського суспільства 10 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Зміст та основні принципи етнонаціонального розвитку політичної культури

Вступ 3 1. Зміст та основні принципи етнонаціонального розвитку політичної культури 4 2. Етнічна людина як суб’єкт етнонаціональної та державно-правової діяльності 7 3. Етнонаціональні виміри і механізм вдосконалення українського суспільства 10 Висновки 18 Список використаної літератури

Контрольна з курсу "Соціальна політика"

Зміст 1.1. Проаналізуйте умови формування ринку праці Вашого регіону……………...2 1.2.Що, на Вашу думку, необхідно зробити, щоб рівень розвитку соціальної політики в Україні був не лише наслідком, а й фактором прискорення економічного розвитку нашої держави та Вашого регіону……………………...…4 1.3.Визначте особливості, характерні для функціонування ринку праці в адміністративно-командній та ринковій економічних системах……….………….7 1.4.Надайте оцінку моделі соціального захисту в Україні……………………..…..9 1.5. Назвіть у яких формах та методах впроваджується соціальний діалог у вашому регіоні, наведіть приклади діяльності територіальних тристоронніх соціально-економічних рад………………………………………………………….11 Список використаної літератури……………………………………………………14

Політика як соціальна реальність

Вступ 3 1. Політика як соціальне явище 4 2. Політика в україні на сучасному етапі розвитку суспільства 7 Висновки 11 Використана література 12

Система розподілу доходів. Соціальна політика держави

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Сутність ринкової, соціально ринкової і змішаної економіки 5 1.1. Еволюція ринкової економіки і основні риси сучасних економічних систем 5 1.2. Причини вживання терміна "ринкова економіка" 15 Розділ 2. Система розподілу доходів. Соціальна політика держави 17 2.1. Розподіл доходів в умовах ринкової економіки 17 2.2. Визначення заробітної плати. Заробітна плата на конкретних ринках праці 21 2.3. Доходи від власності 26 2.4. Соціальна допомога населенню 31 Висновок 35 Список використаної літератури 37

Соціальна політика в ринкових умовах

Вступ 3 1. Основи соціальної політики держави 4 2. Соціальна політика сучасної України 12 Висновки 17 Список використаної літератури 19

Соціальна політика. Відповіді на питання

1. Класифікація зайнятості на ринку праці міста. 3 2. Соціальна політика як фактор економічного розвитку України. 6 3. Порівняння національного та регіонального ринків праці. 9 4. Діяльність підрозділів Українського координаційного комітету сприяння зайнятості населення в місті. 11 5. Форми і методи соціального діалогу (партнерства) у місті. 13 Література 16

Управління соціально-культурною сферою

Вступ 3 1. Поняття і структура соціально-культурної сфери 5 1.1. Визначення поняття соціально-культурної сфери 5 1.2. Структурна характеристика соціально-культурної сфери 6 1.2.1. Організаційно-правові засади й система освіти, як структурної складової соціально-культурної сфери в Україні 6 1.2.2. Організаційно-правові засади науки в Україні, як структурної складової соціально-культурної сфери 8 1.2.3. Охорона здоров’я в Україні, як структурна складова соціально-культурної сфери 10 1.2.4. Організаційно-правові засади культури, як структурної складової соціально-культурної сфери 11 1.2.5. Фізична культура, спорт та туризм, як структурні складові соціально-культурної сфери в Україні 12 1.2.6. Організаційно-правові засади соціального захисту населення, як структурної складової соціально-культурної сфери 12 2. Основні напрямки соціальної політики в Україні 15 2.1. Характеристика соціальної політики 15 2.2. Напрямки і пріоритети соціальної політики в Україні 16 2.2.1 .Соціальна політика, спрямована на створення умов для реалізації соціального потенціалу людини 16 2.2.2. Соціальна політика як чинник розвитку суспільних і соціальних відносин 17 2.2.3 Соціальна політика, спрямована на формування соціальної безпеки людини і суспільства 19 2.2.4. Гуманітарна сфера і гуманітарна політика 22 3. Повноваження органів виконавчої влади, що здійснюють управління соціально-культурною сферою 24 3.1. Система й повноваження органів управління освітою 24 3.2. Повноваження органів управління наукою 26 3.3. Повноваження органів управління охороною здоров’я населення 28 3.4. Повноваження органів управління культурою 29 3.5. Повноваження органів соціального захисту населення 33 Висновки 35 Список використаної літератури: 38

Місце соціальної роботи в соціальній політиці

Зміст Вступ……………………………………………………………………..3 1. Соціальні орієнтири розвитку держави. Соціальна політика……..4 2. Соціальна підтримка населення…………………………………….12 Висновок………………………………………………………………..15 Література……………………………………………………………….16 Вступ

СОЦІАЛЬНА РОБОТА ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ГРОМАДЯНСЬКОГОСУСПІЛЬСТВА

Вступ 3 1. ВЗАЄМОЗВЯЗОК ПОНЯТЬ ”ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО”, ”ДЕРЖАВА”, ”ІНДИВІД” ТА ”СОЦІАЛЬНА РОБОТА” 4 2. ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 8 Висновки 13 Література 14 Вступ Соціальна робота як суспільне явище властива людському суспільству з моменту його існування: у різні періоди свого розвитку суспільство в різній формі допомагало своїм членам виживати в критичних ситуаціях. Така допомога визначалася рівнем розвитку суспільства, його культурою в конкретно-історичний період. Сучасна соціальна робота як спадкоємиця первісних форм добродійності й опіки – достатньо широке поняття, що включає діяльність по захисту людини, по наданню йому допомоги. В умовах прагнення України до розбудови громадянського суспільства актуальність вдосконалення форм і методів соціальної роботи набуває значної актуальності. Разом з тим соціальна робота здійснює певний вплив на формування такого суспільства. Виходячи з цього, слід визнати, що соціальна робота потребує вивчення як соціальна інституція, яка сприяє розвитку громадянського суспільства на основі її зв’язку з політичними та державними організаціями, структурами, громадськими організаціями та рухами. Висновки Громадянське суспільство є основою існуючих економічних, соціальних, культурних та інших відносин, якість та рівень розвитку яких значною мірою визначають розвиненість політичних та соціальних структур – держав, партій, партійних систем, громадських об'єднань. Воно включає широку систему соціальних інституцій і міжособистісних відносин, які створюють умови для самореалізації індивідів і колективів, задоволення їх інтересів і потреб. Соціальна робота як втілення принципу справедливості в суспільстві в цьому аспекті тотожне громадянському суспільству, яке ґрунтується на загальній формальній рівності людей. Підтримуючи людей в складних життєвих ситуаціях, соціальна робота сприяє формуванню у громадськості почуття спільності, колективної відповідальності за все, що відбувається в суспільстві. Соціальна робота поступово розвиваючись та поширюючись в соціумі в кінцевому підсумку повинна створити такий рівень розвитку суспільства, що воно набуде рис громадянського суспільства, нової суспільно-політичної формації, де вплив державних інститутів примусу буде зведений нанівець.