институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психолого-педагогічні основи спілкування бібліотекаря і читача

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 31 | Год: 2010 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Психолого-педагогічні основи спілкування бібліотекаря і читача


Вступ 2
1. Історія проблеми дослідження та її вивчення 4
1.1. Історія обґрунтування бібліотеки як соціально-культурного інституту 4
1.2. Становлення бібліотечної педагогіки 11
2. Формування комунікативної компетентності бібліотекаря 13
3. Культура спілкування бібліотекаря з читачем. Імідж бібліотеки 21
4. Зв язок змісту соціальної ролі бібліотекаря з соціальними функціями бібліотеки 24
Висновки 28
Список використаної літератури 30

Cмотрите также:
Психолого-педагогічні основи спілкування бібліотекаря і читача

Вступ 2 1. Історіографія проблеми 4 2. Особливості бібліотечного спілкування 10 2.1. Вербальне спілкування в бібліотеці 10 2.2. Невербальне спілкування в бібліотеці 13 3. Комунікативна компетентність бібліотекаря, як умова якісного обслуговування користувачів 15 3.1. Комунікативна компетентність бібліотекаря 15 3.2. Бібліотекар очима користувачів 20 3.3. Культура спілкування 26 Висновки 29 Список використаних джерел 32 Додатки 34

Психолого-педагогічні прийоми організації спілкування у виробничому та навчальному колективах

План Психолого-педагогічні прийоми організації спілкування у виробничому та навчальному колективах 3 Список використаної літератури 13

Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні психолого-педагогічні основи
викладацької діяльності.......................................................................7
1.1. Предмет психології освіти та проблеми
педагогічної психології.......................................................................7
1.2. Види, умови та механізми навчання................................................13
Розділ 2. Особливості викладацької діяльності у школі.................................32
2.1. Організація навчання у молодших класах.......................................32
2.2. Джерела розумового розвитку дітей
молодшого шкільного віку................................................................41
2.3. Навчання у середніх та старших класах...........................................45
Розділ 3. Дослідження рівня викладацької діяльності.....................................53
3.1. Дослідження активності як показника професіоналізму
викладача.............................................................................................53
3.2. Типологічний підхід до оцінки особистості викладача..................63
3.3. Дослідження особливостей педагогічного спілкування..................67
Висновки................................................................................................................72
Список використаної літератури.74


СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Психологія і педагогіка. Відповіді на питання

1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14

Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах

1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки

Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах

ВСТУП 4 Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14 Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24 2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25 РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Психологія педагогічної діяльності в різних освітніх системах. Педагогічні функції та уміння. Стилі педагогічної діяльності

Реферат Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення педагогічної діяльності 6 1.1. Концептуальні засади педагогічної діяльності в умовах відродження національної школи України 6 1.2. Загальна характеристика педагогічної діяльності 12 Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти вивчення діяльності педагога 17 2.1. Особистість вчителя: педагогічні функції та уміння 17 2.2. Стилі педагогічної діяльності та педагогічного спілкування 22 Висновки 29 Список використаної літератури 31

Контрольна робота з основ психології та педагогіки

1. Закономірності спілкування й взаємодії 3 1.1. Спілкування як процес міжособистісної взаємодії 3 1.2. Спілкування в системі міжособистісних і суспільних відносин 5 1.3. Роль спілкування в соціальній адаптації особистості 8 2. Процес соціалізація особистості 8 2.1 Соціальна регуляція комунікативної поведінки індивіда. 10 2.2. Необхідність знання психолого-педагогічних особливостей спілкування 11 Висновок 13 Список використаної літератури 14

Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики

Вступ Розділ I Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики 1.1. Проблемне навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 1.2. Вікові особливості учнів старшого етапу середньої школи 1.3. Психологічна характеристика лексичної компетенції Висновки до розділу I Розділ II Методика застосування проблемного навчання у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках англійської мови 2.1. Критерії відбору лексики для вивчення у загальноосвітній школі 2.2. Етапи формування лексичної компетенції 2.3. Методика формування лексичної компетенції учнів старших класів на основі застосування проблемного підходу 2.4. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія