институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Сучасні моделі і системи визначення собівартості продукції

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Реферат | Страниц: 38 | Год: 2010 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Сучасні моделі і системи визначення собівартості продукції

Вступ 3
Розділ 1.Витрати виробництва та собівартість продукції підприємства 5
1.1Собівартість продукції підприємства: поняття елементний склад та порядок обчислення 5
1.2Сучасні моделі і системи визначення собівартості продукції 10
Розділ 2.Діагностика системи визначення собівартості продукції ПФ „Жасмін” 13
2.1Умови функціонування та характеристика основних техніко – економічних параметрів ПФ „Жасмін” 13
2.2Оцінка ефективності управління собівартістю на ПФ „Жасмін” 16
Розділ 3.Обґрунтування програми вдосконалення системи визначення собівартості ПФ „Жасмін” 22
Висновки 29
Список використаної літератури 31
Додатки 35

Cмотрите также:
Аналіз собівартості продукції (робіт, послуг)

Вступ Розділ 1. Економічна суть та методологія визначення собівартості продукції підприємства. Розділ 2. Аналіз собівартості виробництва продукції ПП “Пекур” 2.1 Інформаційно-організаційна модель аналізу собівартості продукції. 2.2 техніко-економічна характеристика підприємства. 2.3 аналіз динаміки виконан¬ня плану за показни¬ками собівартості продукції 2.4 аналіз собівартості за калькуляційними статтями витрат 2.6 Факторний аналіз витрат на одну гривню товарної продукції Розділ 3. Шляхи зниження собівартості продукції Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки

Основні концепції зниження собівартості продукції (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ ТА АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Собівартість – комплексний економічний показник: поняття, види, склад витрат 5 1.2 Зміст, завдання та джерела інформації аналізу собівартості продукції 8 1.3 Нормативно-правове регулювання обліку та аналізу собівартості продукції на підприємстві 11 2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ТА АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ БКК №1 15 2.1 Техніко-економічна характеристика діяльності комбінату 15 2.2 Аналіз складу і структури собівартості продукції комбінату 21 3 ШЛЯХИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА БКК №1 28 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 34 ДОДАТКИ 36

Визначення собівартості

Зміст Вступ 3 1. Визначення собівартості 4 2. Формування собівартості в бухгалтерському обліку 12 2.1 Формування виробничої собівартості 12 2.1.1 Прямі витрати 13 2.1.2 Інші прямі витрати 16 2.1.3 Змінні виробничі витрати 18 2.1.4 Розподіл загально виробничих витрат між видами продукції 18 2.2 Формування собівартості реалізованої продукції і відпускної ціни 19 Висновок 22 Література 24

Визначення собівартості

Зміст Вступ 3 1. Визначення собівартості 4 2. Формування собівартості в бухгалтерському обліку 12 2.1 Формування виробничої собівартості 12 2.1.1 Прямі витрати 13 2.1.2 Інші прямі витрати 16 2.1.3 Змінні виробничі витрати 18 2.1.4 Розподіл загально виробничих витрат між видами продукції 18 2.2 Формування собівартості реалізованої продукції і відпускної ціни 19 Висновок 22 Література 24

Калькуляція собівартості продукції підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5 1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5 1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14 2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20 3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24 Висновки 27 Література 29 Додатки 31

Калькуляція собівартості продукції підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5 1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5 1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14 2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20 3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24 Висновки 27 Література 29 Додатки 31

Планування собівартості продукції на підприємстві

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти планування собівартості продукції 7 1.1. Показники собівартості продукції 7 1.2. Стратегічний аналіз при плануванні собівартості продукції 11 1.3. Оперативний аналіз під час планування собівартості продукції 17 1.4. Планування собівартості продукції 20 Розділ 2. Планування собівартості продукції на підприємстві ТОВ "Делікат" 30 2.1. Мета і завдання розробки плану собівартості продукції 30 2.2. Планування матеріальних та енергетичних витрат підприємства 31 2.3. Планування витрат на оплату праці в ТОВ "Делікат" 35 2.4. Складання планової калькуляції 36 Висновки 42 Список використаної літератури 45

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Готова продукція як об'єкт бухгалтерського обліку 5 Розділ 2. Облік готової продукції та визначення її собівартості 15 Розділ 3. Шляхи удосконалення обліку готової продукції та визначення її собівартості 28 Висновки 33 Список використаної літератури 36 ДОДАТКИ 39

Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти аналізу й планування собівартості продукції 7 1.1. Показники собівартості продукції 7 1.2. Стратегічний аналіз собівартості продукції 11 1.3. Оперативний аналіз собівартості продукції 17 Розділ 2. Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 21 2.1. Характеристика підприємства ВАТ "Миколаївсільмаш" 21 2.2. Оцінка обґрунтованості планового рівня собівартості товарної продукції 24 2.3. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції ВАТ "Миколаївсільмаш" 26 2.4. Аналіз собівартості одиниці продукції та динаміки зміни собівартості порівнянної продукції 29 2.5. Аналіз витрат на одну гривню товарної продукції та витрат за економічними показниками 37 2.6. Аналіз собівартості продукції за статтями калькуляції 44 2.7. Аналіз прямих матеріальних витрат, витрат на пряму заробітну плату та обслуговування виробництва 46 Розділ 3. Зведений підрахунок резервів зниження собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 65 Висновки 67 Список використаної літератури 70 Додатки 72

Планування собівартості продукції підприємства

Вступ 4 1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6 1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6 1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15 2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19 2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19 2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22 2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25 3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31 Висновки 38 Література 40 Додатки 42