институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Система роботи школи з обдарованими дітьми (+ РЕЗЮМЕ)

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Система роботи школи з обдарованими дітьми (+ РЕЗЮМЕ)

Вступ 2

1. Психолого-педагогічні погляди на систему роботи школи з обдарованими дітьми 3

2. Методика формування системи роботи школи з обдарованими дітьми 10

3. Організація роботи школи з обдарованими дітьми 13

Висновки 20

Список використаних джерел 23

Cмотрите также:
Форми і методи роботи з обдарованими дітьми

Вступ 3 1. Характеристика творчої обдарованості дитини 5 2. Обдарованість: суть, види, принципи 9 3. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми 13 Висновки 18 Список використаної літератури 21

Форми і методи роботи з обдарованими дітьми

Вступ 3 1. Характеристика творчої обдарованості дитини 5 2. Обдарованість: суть, види, принципи 9 3. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми 13 Висновки 18 Список використаної літератури 21

"Соціальна робота з обдарованими дітьми"

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45

"Соціальна робота з обдарованими дітьми"

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45

Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти питань роботи з хворими дітьми 6 1.1. Загальне вчення про хворобу 6 1.2. Історія розвитку лікувальної фізичної культури 9 1.3. Система спеціальної освіти в Україні 12 Розділ 2. Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.1. Особливості роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.2. Метод динамічної пропріоцептивної корекції з використанням рефлекторно-навантажувального пристрою "ГРАВІТОН" (методика, запропонована професором К.О.Семеновою) 19 2.3. Методика корегуючих вправ для дітей з церебральним паралічем 22 2.4. Методика проведення лікувального плавання з дітьми, хворими церебральним паралічем 26 Висновки 32 Список використаної літератури 34 Додатки 36

Соціальна робота з безпритульними i бездоглядними дітьми

Вступ 2 Розділ І. Безпритульні та бездоглядні діти: поняття причини та сутність проблеми 4 1.1. Дитяча безпритульність та бездоглядність як соціальна проблема суспільства 4 1.2. Проблема дитячої безпритульності на державному рівні 12 Розділ 2. Основні аспекти соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.1. Загальна характеристика соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.2. Основні заходи соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 21 Висновки 26 Список використаних джерел 26

Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика дошкільної та шкільної освіти. Їхні пріоритети та недоліки 6 1.1. Перспективи удосконалення шляхів і методів дошкільної і початкової освіти 6 1.2. Зміни в цілях і завданнях початкової школи 7 1.3. Основи, функції та риси початкової школи 8 1.4. Сутність, мета і особливості дошкільної освіти 10 1.5. Перехід на дванадцятирічне навчання 12 1.6. Організація роботи з дітьми в початковій школі 13 Розділ 2. Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою 15 2.1. Психологічні особливості переходу із дошкільного закладу освіти до школи 15 2.2. Формування світогляду дошкільника та молодшого школяра засобами інтегрованих знань про людину і світ 17 2.3. Інтегрована технологія - система розвитку, навчання і виховання дітей в ДНЗ. Необхідний мінімум для переходу до школи 20 Розділ 3. Диференційовані заняття в підготовчій групі дитячого садку як один із засобів наступності між ДНЗ та школою 27 Висновки 41 Список використаної літератури 44

Взаємодія школи і батьків як умова ефективності соціально-педагогічної роботи у закладах середньої освіти

Вступ 3 1. Становлення та розвиток сім’ї як суспільного інституту 5 2. Співпраця вчителів, батьків і громадськості у вихованні дітей 12 2.1. Виховна функція сім’ї 12 2.2. Форми співробітництва школи і сім ї у вихованні дітей 15 2.3 Основні питання спільної роботи родини й школи 20 2.4. Принципи гуманістичної педагогіки 25 3. Індивідуальна робота школи з батьками 27 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41

Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю

Вступ 3 1. Принципи соціальної роботи з дітьми та молоддю в Україні 5 2. Основні напрямки державної політики у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю 6 3. Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю 8 Висновки 12 Література 14