институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Матриця Ансоффа

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 7 | Год: 2005 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Матриця Ансоффа

Список літератури
1. Стратегічний управлінський облік Кид Уорд, 2002 р. Видавництва Олімп-Бізнес"
Cмотрите также:
Матриця товари-ринки І Ансоффа та її використання у практиці на ринку послуг

Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика матриці «товари-ринки» І. Ансоффа 5 1.1. Поняття стратегії 5 1.2. Призначення матриці «товари-ринки» 11 Розділ 2. Основи банківського маркетингу 21 2.1. Сутність, функції і принципи банківського маркетингу 21 Розділ 3. Використання матриці Ансоффа на практиці 35 3.1. Застосування матриці на ринку банківських послуг 35 3.2. Застосування матриці Ансоффа на прикладі діяльності автокрамниці 37 Висновок 42 Список використаної літератури 44-45

Стратегічне маркетування

ВСТУП 1 1. РОЗГЛЯД МАТРИЦІ 2 1.1. Матриця Мак-Кінсі та Ансоффа 3 2. ОСНОВНІ СИНТЕТИЧНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 8 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16

Труднощі реалізації стратегії підприємства

План 1. Матриця Ансоффа 3 2. Труднощі реалізації стратегії підприємства 6 3. Якими основними навичками повинен володіти менеджер, щоб ефективно працювати в організації, де застосовується стратегічне управління 10 4. Задача 19 Список використаної літератури 23

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1.Стратегія і її роль у діяльності підприємства ТОВ “Любисток” 4 1.1. Соціально-економічний потенціал підприємства 4 1.2. Умови ефективного використання ресурсів 5 Розділ 2. SWOT-аналіз ТОВ “Любисток” 13 2.1. Матрицю SWOT-аналізу підприємства ТОВ «Любисток» 16 2.2.Портфельний аналіз в діяльності підприємства Матриця Ансоффа і тримірна схема Абеля 17 Висновки 23 Література 24

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1.Стратегія і її роль у діяльності підприємства ТОВ “Любисток” 4 1.1. Соціально-економічний потенціал підприємства 4 1.2. Умови ефективного використання ресурсів 5 Розділ 2. SWOT-аналіз ТОВ “Любисток” 13 2.1. Матрицю SWOT-аналізу підприємства ТОВ «Любисток» 16 2.2.Портфельний аналіз в діяльності підприємства Матриця Ансоффа і тримірна схема Абеля 17 Висновки 23 Література 24

Матриця Бостонської консультаційної групи. Цілі та задачі планування виробничої програми

1. Матриця Бостонської консультаційної групи. Матриця Мак-Кінсі. Які завдання вони вирішують 3 2. Назвіть цілі та задачі планування виробничої програми. Визначте основні процедури аналізу виконання плану виробництва у перед плановому періоді. 8 3. На конкурентному прикладі показати процес побудови сітьової моделі в оперативному плануванні науководослідничий та дослідно конструкторських робіт 18 Література 21

Контрольна робота з стратегічного менеджменту

1. Характеристика підприємства ТОВ „Декорт” 3 2. Діагностика ТОВ „Декорт”(матриця SWOT-аналізу, матриця GE – McKіnsey стратегічної привабливості портфеля продукції для досліджуваних підприємств) 6 3. Пропозиції розвитку ТОВ „Декорт” 9 Список використаних джерел 11

Стратегічний маркетинг контрольна

Вступ 3 Розділ 1. Поняття господарського портфелю організації. 4 Розділ 2. Стратегія розвитку господарського портфелю фірми. Матриця "Бостон консалтинг груп" та Матриця Мак-Кінзі. 6 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Моделі прийняття стратегічних рішень

ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ. МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ 4 1.1. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ 4 1.2. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ 6 1.2.1. Процес стратегічного планування 6 1.2.2. Визначення стратегічних господарських одиниць — СБО. 7 1.2.3. Комплексний аналіз ситуації для кожної СБО 9 1.2.4. Установлення цілей маркетингу СБО 11 1.3. МАТРИЦЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ/РИНКУ 12 1.4. МАТРИЦЯ КОНКУРЕНЦІЇ 15 1.5. МАТРИЦЯ ЗРОСТАННЯ/ЧАСТКА РИНКУ 18 1.6. МОДЕЛЬ «ПРИВАБЛИВІСТЬ-КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ» 23 2.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІІ “АКІРА” 25 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Матриця БГК, її структура, складові та побудова

План. 1. Внутрішньогалузеві, міжгалузеві, міжфірмові стратегії та стратегія інтернаціоналізації. 2. Матриця БГК, її структура, складові та побудова. 3. Виконання та контроль стратегії. 4. Диверсифікація. Перехід від концентрації до диверсифікації. Стратегічний аналіз диверсифікованих компаній. 5. Практичне завдання.