институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної висновки додатки)

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Диплом | Страниц: 82 | Год: 2010 | Размер: 79 кб. | Стоимость: 225 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної висновки додатки)


Розділ 2. Аналіз ринків та цільових сегментів ТОВ „Альфа-ПАК” 3
2.1.Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Альфа-ПАК” 3
2.2.Аналіз макро- і мікро середовища ТОВ „Альфа-ПАК” 14
2.3.Аналіз цільових ринків ТОВ „Альфа-ПАК” 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення стратегій вибору цільових ринків ТОВ „Альфа-ПАК” 39
3.1.Пропозиціїї щодо покращення ефективності вибору цільових ринків підприємства 39
3.2.Шляхи вдосконалення методики вибору маркетингових цільових ринків підприємства 49
Висновок 65
Список літератури 72

Cмотрите также:
Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи аналізу та вибору цільових ринків 5 1.1 Необхідність сегментації та критерії визначення ринкових сегментів 5 1.2 Основні етапи та принципи сегментування ринків 7 1.3 Методи визначення сегментів і види сегментації 10 Розділ ІІ. Характеристика процесу сегментування ринку на прикладі ТОВ «Киянка Нова» 14 2.1 Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ «Киянка Нова» 14 2.2 Аналіз конкурентів та споживачів ТОВ «Киянка Нова» 16 2.3 Аналіз можливостей загроз та слабких сторін підприємства 21 2.4 Сегментування ринку 25 Розділ ІІІ. Шляхи вдосконалення сегментації та позиціювання ТОВ «Киянка Нова» 31 Висновки 35 Список використаних джерел 38 Додаток А 41 Додаток В 42

Обґрунтування стратегії розвитку підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегії розвитку підприємства 6 1.1. Загальні стратегії розвитку підприємства 6 1.2. Деталізований опис стратегії розвитку підприємства 16 1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства 24 Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49 2.3. Аналітична оцінка стратегії розвитку підприємства 59 Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегії розвитку підприємства 67 3.1. Визначення стратегії розвитку 67 3.2. Програма впровадження стратегії розвитку для підприємства 73 3.3. Економічний ефект від впровадження стратегії розвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80 Висновки 91 Список використаних джерел 96 Додатки 102

Альтернативність у стратегічному виборі

ВСТУП 3 1. Поняття стратегії підприємства 4 2. Альтернативні варіанти для вибору стратегії підприємства 7 3. Обмеження стратегічного вибору з альтернативних проектів 15 4. Напрямки оцінки обраних альтернативних стратегій 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ 24

Економічна стратегія розвитку підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТИПІВ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5 1.1. Сутність стратегії організації 5 1.2. Типи стратегій розвитку організацій 8 1.3. Визначення стратегії організації 17 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 23 2.1. Етапи процесу стратегічного планування економічного розвитку організації 23 2.2. Особливості вибору стратегії економічного розвитку організації 34 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 38 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 39 3.1. Планування стратегії розширення діяльності підприємства 39 3.2. Удосконалення фінансової стратегії підприємства 42 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 50 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 56

Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Вступ 3 1. Цінові стратегії 4 1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4 1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5 2. Маркетингові стратегії цін 7 2.1. Стратегія високих цін 7 2.2. Стратегія середніх цін 9 2.3. Стратегія низьких цін 9 2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10 2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11 2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12 2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13 2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15 2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Анализ внешней и внутренней среды ООО “ Сервис Альфа плюс”

ПЛАН ВВЕДЕНИЕ...............................................................................................................................................2 .1. Анализ внешней среды ООО “ Сервис Альфа плюс” "...................................... 3 2. Анализ внутренней среды ООО “ Сервис Альфа плюс”...........................................................................................................................................................8 2.1 Динамика объемов предоставления услуг ООО “ Сервіс Альфа плюс”…………… 10 2.2 Состав и динамика стоимости основных средств ООО “ Сервіс Альфа плюс”...11. . 2.3 Динамика затрат на выполнение работ и предоставления услуг ООО “ Сервіс Альфа плюс” ...................................................................................................................12 2.4Структура и динамика имущества ООО “ Сервис Альфа плюс” .....................................14 2.5 Показатели финансовой стабильности ООО “ Сервис Альфа плюс” ............................15 . 2.6 Показатели оборотности оборотных активов ООО “ Серис Альфа плюс”..................16 2.7 . Анализ платежеспособности ООО “ Сервис Альфа плюс” .................................17. 2.8Уровень и динамика финансовых результатов ООО “ Сервис Альфа плюс” ".........18 3 Анализ сильных и слабых сторон ООО “ Сервис Альфа плюс” ............................20 Заключение.........................................................................................................................23 Литература...................................................................................................................... 25

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (1 частина дипломної роботи)

Вступ 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 8 І.1. Постановка цілей і завдань, облік, аналіз та прогноз зовнішніх і внутрішніх факторів при виборі стратегії підприємства 8 І.2. Формулювання і альтернативи стратегій підприємства в умовах переходу до ринкових відносин 18 І.3. Створення стратегічного плану 26 Література 33

Ринкова вартість підприємства і критерій вибору раціональної стратегії

Вступ 3 Ринкова вартість підприємства і критерій вибору раціональної стратегії 4 Висновки 9 Список використаних джерел 10

Цільові фонди: мета створення, порядок функціонування та ефективність

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ ДЕРЖАВНИХ ЦІЛЬОВИХ ФОНДІВ 5 2. ОСНОВНІ ВИДИ ЦІЛЬОВИХ ФОНДІВ В УКРАЇНІ 7 3. АНАЛІЗ ДОХОДІВ ТА ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНИХ ЦІЛЬОВИХ ФОНДІВ 10 4. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНИХ ЦІЛЬОВИХ ФОНДІВ В УКРАЇНІ 27 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 53

Критерії вибору банка

Зміст Вступ 3 1. Критерії вибору банка 5 2. Вихідні дані 18 3. Операційний аналіз і оцінка можливих напрямів (варіантів) розвитку підприємства 22 3.1 Базові внутріфірмові показники 22 3.2 Операційний аналіз – важливий етап стратегічного фінансового планування 24 3.3 Основні показники, які використовують при розробленні фінансової стратегії підприємства 30 4. Розроблення і обгрунтування фінансової стратегії підприємства матричним методом 34 Висновки 36 Література 39