институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Стандарти тренерської роботи при проведенні тренінгу

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Стандарти тренерської роботи при проведенні тренінгу

Вступ 2

Тема: Стандарти тренерської роботи при проведенні тренінгу 3

1. Стандарти кваліфікованості 3

2. Стандарти компетентності 5

3. Стандарти оцінки тренінгу 10

Висновки 13

Список використаної літератури 15

Cмотрите также:
Соціально-психологічний тренінг як метод активного психологічного впливу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ 5 1.1. Поняття та види соціально-психологічного тренінгу 5 1.2. Цілі та задачі соціально-психологічного тренінгу 8 1.3. Методи впливу в процесі проведення соціально-психологічного тренінгу 11 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 15 2.1. Основні етапи проведення тренінгу 15 2.2. Попередня діагностика комунікативної установки членів групи за методикою В.В.Бойко 17 2.3. Основні етапи та методологія соціально-психологічного тренінгу ділового спілкування. 23 Розділ 3. Особливості проведення тренінгу 27 3.1. Процедура тренінгу 27 3.2. Висловлювання учасників тренінгу. 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Тренінг педагогічного спілкування

Вступ 2 1. Теоретичні основи психологічного тренінгу 5 1.1. Поняття психологічного тренінгу 5 1.2. Принципи психологічного тренінгу 7 2. Діяльність тренінгових груп 13 2.1. Мета і завдання тренінгових груп 13 2.2. Методичні прийоми тренінгу 18 3. Особливості тренінгу педагогічного спілкування 30 Висновки 35 Список використаної літератури 37

Тренінг відбору працівників на роботу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1. Сутність та основні характеристики персоналу 5 1.2. Професійний відбір та професійно важливі якості персоналу 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТРЕНІНГУ ПО ВІДБОРУ ПРАЦІВНИКІВ НА РОБОТУ 16 2.1. Цільова аудиторія, мета тренінгу 16 2.2. Програма тренінгу 17 2.3. Практичні результати тренінгу 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 37

Планування організації тренінгових програм

Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Сутність тренінгу і початок роботи................................................5
Розділ 2. Планування структури тренінгу.....................................................12
Розділ 3. Застосування методики планування тренінгових програм..........20
Висновки...........................................................................................................26
Список використаної літератури.....................................................................28


Організація роботи менеджера вищої ланки керування при проведенні нарад

ВСТУП 3 1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА ПРИ ПРОВЕДЕННІ НАРАД 4 2. ТЕХНОЛОГІЇ ПРОВЕДЕННЯ НАРАД РІЗНИХ ВИДІВ 11 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 16

Соціально-психологічний тренінг як форма психологічної допомоги

Вступ 2 І. Роль психологічного тренінгу у формуванні соціалізації особистості 4 1.1 Поняття особистості і її параметр. 4 1.2 Загальна характеристика соціально-психологічного тренінгу і його історичний аспект 9 1.3 Групи тренінгів 12 1.4 Групові дискусії і рольова гра 18 ІІ. Використання соціально-психологічного тренінгу 24 2.1 Дослідження групової діагностики 24 2.2 Визначення ефективності вербальної поведінки у рольовій грі 28 Висновок 31 Список використаної літератури 33

Теорія і практика психотренінгу. Формування комунікативних умінь і навичок

Зміст 1. Характеристика тренингової групи 2 2. Сценарій тренингового заняття 2 2.1 Тема тренінгу 2 2.2. Мета й завдання заняття 3 2.3. Кількісний і якісний склад групи тривалість тренінгу 3 3. Сценарій тренінгу 3 3.1. Введення 3 3.2. Знайомство 4 3.3. Очікування учасників 4 3.4. Прийняття правил роботи групи 5 3.5. Етап оцінки рівня інформованності 5 3.6. Інформаційний блок і придбання практичних навичок 6 3.7. Підведення підсумків роботи групи 18 Список використаної літератури 19 Пропонований тренінг сприяє оволодінню прийомами ефективного спілкування через ігрові компоненти й техніку активного слухання. Тренінг спрямований на формування комунікативних умінь і навичок і розрахований на найрізноманітнішу вікову й поло-рольову аудиторію. Сформувати й удосконалити наявні комунікативні навички можуть всі бажаючі. У тренинговому занятті брали участь - 12 чоловік, 8 дівчин і 4 юнаки, у віці 19-20 років, студенти ВНЗу. Тема: Формування комунікативних умінь і навичок Ціль тренінгу - Сформувати комунікативні вміння й навички. Загальний час заняття - 6 годин.

Етика слідчої роботи

ВСТУП 3 1. ВИЗНАЧЕННЯ МОРАЛЬНИХ ВИМОГ, ЯКИХ НЕОБХІДНО ДОТРИМУВАТИ В СЛІДЧІЙ РОБОТІ 4 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МОРАЛЬНИХ ВИМОГ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ОСНОВНИХ СЛІДЧИХ ДІЙ 6 2.1. МОРАЛЬНА СТОРОНА ОДЕРЖАННЯ ПОКАЗАНЬ НА ДОПИТІ 6 2.2. ВРАХУВАННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ОЧНОЇ СТАВКИ, ОГЛЯДУ МІСЦЯ ПОДІЇ ТА ТІЛА ОСОБИ 10 2.3. ЕТИКА ПРОВЕДЕННЯ ОБШУКУ 13 2.4. ДОТРИМАННЯ МОРАЛЬНИХ ВИМОГ ПРИ ПРОВЕДЕННІ УПІЗНАННЯ 14 ВИСНОВКИ 16 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17

Підготовка і захист проектів як компоненти тренінгу

ВСТУП 3 1. ВИДИ ТРЕНІНГОВИХ ПРОГРАМ ТА ЇХ ОСНОВНІ СКЛАДОВІ 4 2. ФОРМУВАННЯ ТРЕНІНГОВОЇ ПРОГРАМИ 6 3.ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ ТРЕНІНГУ 13 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підприємства закордонного туризму

1. Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підприємства закордонного туризму. Поради по проведенню інтерв'ювання Типові помилки при проведенні інтерв'ювання Список використаної літератури