институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація обліку

Каталог пособий и учебных материалов | Налоговый учет, налоги, налоговая система | Курсовая | Страниц: 65 | Год: 2010 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Організація обліку

ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ 4
ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ. 4
КНИГА (ЖУРНАЛ) РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРВИННИХ ДОКУМЕНТІВ З ОБЛІКУ АМОРТИЗАЦІЙНИХ ВІДРАХУВАНЬ ДП «ТОРГОВИЙ ДІМ «КРОНА» 8
ТЕМА 3. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. 14
ТЕМА 4 ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСУ. 17
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ НА ОКРЕМИХ ДІЛЯНКАХ 18
ТЕМА 5. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ПРОЦЕСУ КАПІТАЛУ (ВЛАСНОСТІ). 18
ТЕМА 6. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА (АКТИВІВ) 25
ТЕМА 7. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВИТРАТ ДОХОДІВ І РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ. 39
ТЕМА 8. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКОЇ (ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ) ДІЯЛЬНОСТІ. 45
ТЕМА 9: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДАНИХ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ ЗА СКЛАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ. 48
РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОБЛІКОВОЇ КОНТРОЛЬНОЇ ТА АНАЛІТИЧНОЇ СЛУЖБ 59
ТЕМА 10 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ЗАЙНЯТОГО БУХГАЛТЕРСЬКИМ ОБЛІКОМ КОНТРОЛЕМ ТА АНАЛІЗОМ. 59
ТЕМА 11. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ТЕХНІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 62
ТЕМА 13. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 66

Cмотрите также:
Організація обліку зобов’язань

1. Організація обліку зобов’язань. 3 1.1. Поняття, нормативне регулювання та оцінка зобов’язань. 3 1.2. Організація обліку позик банку. 5 1.3. Організація обліку векселів виданих, зобов’язань за облігаціями та з оренди. 6 1.4. Організація обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками. 7 1.5. Організація обліку розрахунків за податками, платежами та по страхуванню. 10 1.6. Організація обліку іншої кредиторської заборгованості. 11 2. Практичне завдання. 13 Список літератури 17

Організація обліку доходів

Зміст Вступ………………………………………………………………………………3 1. Поняття та загальні умови визначення доходу……………..…………..6 1.1. Критерії оцінки доходу……………………………………………………6 1.2. Визнання, класифікація доходів, їх нормативне забезпечення………....7 2. Особливості організації обліку доходів………………………………...14 2.1. Організація обліку доходів від реалізації……………………………..…14 2.2. Організація обліку інших операційних доходів………………………...17 2.3. Організація обліку доходів від участі в капіталі, інших фінансових доходів………………………………………………………………………..….19 2.4. Організація обліку інших доходів……………………………………..…22 2.5. Організація обліку надзвичайних доходів……………………………....26 3. Відображення доходів у звітності та його удосконалення……………28 Висновок…………………………………………………….…………………...34 Список використаної літератури……………………………………………….36 Додатки……………………………………………………………….….………40

Організація обліку основних засобів та аудиторська перевірка їх використання

ЗМІСТ: ВСТУП……………………………………………………………………3 1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ „Люцина”………4 2. Організація облікового процесу та праці працівників бухгалтерії підприємства ………………………………………………………………...…..10 3. Організація обліку основних засобів та аудиторська перевірка їх використання …………………………………………………………………….15 4. Організація обліку товарних запасів і аудиторська перевірка їх збереження та використання в господарській діяльності …………………..17 5. Організація обліку і порядок проведення аудиту праці та її оплати ……………………………………………………………………………19 6. Організація обліку витрат діяльності та аудит собівартості реалізації …………………………………………………………………………23 7. Організація обліку і порядок проведення аудиту грошових коштів та розрахункових операцій …………………………………………...25 8. Організація роботи бухгалтерії по складанню звітності ……….31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………..33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………35 ДОДАТКИ ………………………………………………………………36

Порядок ведення обліку кредитних операцій банка

Вступ 3 1. Сутність і значення організації обліку кредитних операцій 5 2. Порядок ведення обліку кредитних операцій банка 17 2.1. Загальні питання організації обліку кредитних операцій 17 2.2. Організація обліку «стандартної» заборгованості за кредитами, заборгованості «під контролем», «субстандартна», «сумнівна», «безнадійна» 22 2.3. Організація обліку формування та використання резервів на відшкодування можливих втрат від кредитних операцій банку 24 2.4. Організація обліку нарахованих, прострочених нарахованих доходів, не сплачених у строк за наданими банком кредитами 27 2.5. Організація обліку операцій кредитного характеру (РЕПО, факторинг тощо) 29 2.6. Облік позичкового капіталу 31 3. Організація документообігу і контролю за кредитними операціями 36 3.1. Організація документообігу за кредитними операціями 36 3.2. Організація контролю за кредитними операціями 39 Висновки 42 Список використаних літературних джерел 44

Організація і методика обліку та аналізу розрахунків з постачальниками

Вступ 3 Розділ 1.Основи організації обліку та аналізу розрахунків з постачальниками 6 1.1.Сутність та організація обліку розрахунків з постачальниками 6 1.2.Законодавчо – нормативне регулювання обліку та аналізу розрахунків з постачальниками 23 1.3. Методи прийоми і процедури аналізу розрахунків з постачальниками 25 Розділ 2.Організаційні та методичні аспекти обліку та аналізу розрахунків з постачальниками на приватному підприємстві „ДІД” 32 2.1.Організація і методика обліку та аналізу розрахунків з вітчизняними постачальниками 32 2.2.Організація і методика обліку та аналізу розрахунків з іноземними постачальниками 42 2.3. Аналіз розрахунків з постачальниками 48 Розділ 3. Напрями вдосконалення обліку та аналізу розрахунків з постачальниками 55 3.1.Автоматизація обліку розрахунків з постачальниками 55 3.2. Автоматизація аналізу розрахунків з постачальниками 68 3.3. Вдосконалення обліку та аналізу розрахунків з постачальниками 73 Висновки 76 Список літератури 79

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ОПЛАТИ ПРАЦІ

ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І НОРМАТИВНА БАЗА ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ ПРАЦІ ТА ЇЇ ОПЛАТИ 6 1.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 6 1.2. Основні завдання організації обліку праці 7 1.3. Нормативна база організації обліку праці 9 1.4. Форма та види оплати праці 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ОПЛАТИ ПРАЦІ 22 2.1. Документування операцій з обліку праці 22 2.2. Організація аналітичного обліку праці і її оплата та відображення в регістрах бухгалтерського обліку 32 2.3. Відображення оплати праці у звітності 36 2.4. Автоматизація обліку праці та їх оплати 41 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ ОПЛАТИ ПРАЦІ 51 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 59

Організація обліку (на прикладі нематеріальних активів підприємства)

ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ. 3 Тема 3. Організація контрольного процесу. 16 ТЕМА 4 Організація аналітичного процесу. 19 ТЕМА 6. Особливості організації процесів обліку контролю та аналізу ресурсів підприємства (активів) 20 Тема 10 Організація праці персоналу зайнятого бухгалтерським обліком контролем та аналізом. 23 ТЕМА 12. Організація нормативно-правового забезпечення функціонування бухгалтерського обліку контролю та аналізу в управлінні підприємством. 29 Тема 13. Організація розвитку бухгалтерського обліку контролю та аналізу. 42 Список використаних джерел: 44

Організація обліку формування фінансових результатів на підприємстві ТОВ

Вступ 3 Розділ 1. Економічний зміст фінансових результатів 4 1.1. Огляд літератури по обліку формування фінансових результатів 4 1.1.Економічна суть формування фінансових результатів 9 1.2.Економічна характеристика підприємства ТОВ „Корона”. 16 Розділ 2. Організація обліку формування фінансових результатів на підприємстві ТОВ «Корона» 20 2.1. Організація обліку формування фінансових результатів 20 2.2. Організація документування обліку фінансових результатів 27 2.3. Організація обліку фінансових результатів 30 2.4. Використання комп’ютерних технологій при організації обліку 43 Висновки. 51 Список використаної літератури. 53

Організація обліку і аудиту фінансових результатів на підприємствах

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи обліку і аудиту фінансових результатів 1.1. Організація обліку фінансових результатів 1.2. Організація аудиту фінансових результатів 1.3. Організація аналізу фінансових результатів Розділ 2. Організація обліку і аудиту фінансових результатів на прикладі УФ СГ „ТАС” 2.1. Організація обліку доходів підприємства 2.2. Організація обліку витрат підприємства 2.3. Організація обліку фінансових результатів підприємства 2.4. Організація аудиту підприємства 2.5. Особливості організації аналізу страхових підприємств Розділ 3. Удосконалення обліку і аудиту фінансових результатів на підприємствах з надання послуг та їх аналіз 3.1. Удосконалення обліку і аудиту фінансових результатів на підприємствах з надання послуг 3.2. Удосконалення проведення аналізу фінансових результатів на підприємствах з надання послуг Висновки Перелік використаної літератури

Організація обліку наявності та руху запасних частин

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ НАЯВНОСТІ І РУХУ ЗАПАСНИХ ЧАСТИН. 4 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СКЛАДСЬКОГО ОБЛІКУ. 6 3. ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІТИЧНОГО ОБЛІКУ. 7 ВИСНОВОК 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 14