институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробити і виконати конкурсну зачіску на базі 80-х років з використанням пастижного виробу

Каталог пособий и учебных материалов | Дидактика | Диплом | Страниц: 44 | Год: 2010 | Размер: 1254 кб. | Стоимость: 225 грн. | Смотреть | Купить

Розробити і виконати конкурсну зачіску на базі 80-х років з використанням пастижного виробу

Вступ 3
1. Творча частина 5
1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямів моди в зачісках 5
1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі зачіски 11
1.3. Розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи сучасного напрямку моди і типу обличчя 15
2. Технологічна частина 19
2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 19
2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленої зачіски. Розробка технологічної послідовності виконання зачіски 21
2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів інструментів та обладнання необхідних для виконання зачіски 25
Висновок 33
Додатки 35
Література 45

Cмотрите также:
Розробити і виконати вечірній фото макіяж на базі Відродження Італії з використанням пастижного виробу

Вступ 3 1. Творча частина 7 1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямів моди в макіяжі та стилі 7 1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі образу та макіяжу 17 1.3. Розробка моделі схеми образу відповідно до історичної епохи сучасного напрямку моди і типу обличчя 23 2. Технологічна частина 28 2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 28 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленого стилю та макіяжу. Розробка технологічної послідовності виконання макіяжу 32 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів інструментів та обладнання необхідних для виконання макіяжу 37 Висновок 44 Додатки 46 Література 43

Розробити і виконати жіночу вечірню зачіску на основі моди зачісок епохи Відродження Західної Європи. Передбачити два перечиси. Виконати пастиж.

Вступ 3 1. Творча частина 5 1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямів моди в зачісках 5 1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі зачіски 11 1.3. Розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи сучасного напрямку моди і типу обличчя 15 2. Технологічна частина 20 2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 20 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленої зачіски. Розробка технологічної послідовності виконання зачіски 23 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів інструментів та обладнання необхідних для виконання зачіски 29 Висновок 38 Додатки 40 Література 44

Розробити і виконати жіночу фантазійну зачіску з волосся довільної довжини на основі моди зачісок Української національної зачіски 17- початок 20 ст. Передбачити 1-2 варіанти перечісу. Виконати постижний виріб. (без додатків)

ВСТУП 3 1. ТВОРЧА ЧАСТИНА 5 1.1. Характеристика сучасних і перспективних напрямків моди на зачіски, одяг, візаж, аксесуари 5 1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору моделі зачіски 13 1.3. Розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи, сучасного напрямку моди і типу обличчя 19 2. ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА 25 2.1.Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 25 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленої зачіски. Розробка технологічної послідовності виконання зачіски 31 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів та обладнання необхідних для виконання зачіски 38 ВИСНОВОК 46 ДОДАТОК 1 48 ДОДАТОК 2 49 ЛІТЕРАТУРА 50

Розробити і виконати жіночу зачіску спеціального призначення з волосся середньої довжини на основі моди зачісок періоду французької революції та Директорії. Передбачити 1-2 варіанти перечису. Виконати постижний вибір

Вступ 1. Творча частина 1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямків моди в зачісках 1.2. Характеристика епохи Директорії та обґрунтування вибору базової моделі зачіски 1.3. Розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи, сучасного напрямку моди і типу обличчя 2. Технологічна частина 2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленої зачіски. Розробка технологічної послідовності виконання зачіски епохи Великої французької революції та Директорії 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів та обладнання, необхідних для виконання зачіски Висновок Додатки Література

_Розробити і виконати чоловічу зачіску на основі моди 80 - х років

ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………….3 I. Творча частина……………………………………………………..5 1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямів моди в зачісках……………………………………………………..5 1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі зачіски ……………………………………8 1.3. Розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи, сучасного напрямку моди і типу обличчя….10 II. Технологічна частина ……………………………………………12 2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу………………………………………………17 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленої зачіски. Розробка технологічної послідовності виконання зачіски………….…………………….25 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів та обладнання необхідних для виконання зачіски………………….27 Висновок………………………………………………………………29 Додатки ………………………………………………………………. Література. ……………………………………………………………

Жіноча зачіска спеціального призначення з середньої довжини волосся на основі моди зачісок 60х років 20 століття. Передбачити два варіанти перечісу. Виконати пастижний виріб. (На основі історії розробити сучасний варіант)

Вступ 2 1. Творча частина 5 1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямів моди в зачісках 5 1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі зачіски 11 1.3. Розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи сучасного напрямку моди і типу обличчя 17 2. Техногічна частина 23 2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 23 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленої зачіски. Розробка технологічної послідовності виконання зачіски 26 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів інструментів та обладнання необхідних для виконання зачіски 33 Висновок 41 Додатки 44 Література 50

Контрольна робота фінанси підприємств

1. Оптимізація джерел та умов залучення позикових ресурсів 3 2. Задача 9 Приватне підприємство «Артем» освоїло виготовлення нового виробу. Визначити норматив оборотних коштів у незавершеному виробництві цього виробу, якщо: 1) валові витрати на виробництво (собівартість) виробу становлять 4600 грн.; 2) згідно з виявленим ринковим попитом річна виробнича програма нового виробу сформована в розмірі 650 одиниць; Література 10

Контрольна з маркетингу

37. Методи прямого та непрямого маркетингового ціноутворення. 3 25. Національні та міжнародні асоціації маркетингу та інтеграційні процеси в Україні 15 Ситуаційна задача № 1. 20 Ситуаційна задача № 1. "СТРАТЕГІЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ" Розробити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи продукції, розташовані відповідно до рейтингу за двома категоріями: • перспективний ріст ринку; • відносна частка на ринку. Таблиця 1. Необхідні дані: № п/п Показники Виріб 1 Виріб 2 Виріб 3 Виріб 4 1. Обсяг ринку, тис. грн. 20,0 30,0 15,0 18,0 2. Майбутній обсяг ринку, тис. шт. 36,0 32,4 17,0 36,2 3. Обсяг продажу, тис. шт. 1,0 11,3 - 15,0 4. Ціна виробу, грн. 90,0 60,0 - 150,0 5. Рентабельність продукції, % 20,0 12,0 - 30,0 6. Трудомісткість одного виробу, год. 3,0 1,5 10,0 4,0 Таблиця 2. Шкала попиту на виріб 3 Ціна, грн. 600 550 500 450 400 350 Попит, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0 Таблиця 3. Вартість виробництва виробу 3 Виробництво товарів, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0 Сукупні постійні витрати, тис. грн. 750 750 750 750 750 750 Сукупні змінні витрати, тис. грн. 450 750 950 1110 1900 2800 1. Визначити ціну,обсяг продажу і рентабельність виробу 3. 2. Визначити по кожному виробу ріст ринку, прибуток, чисельність персоналу. 3. Побудувати «пакетну» матрицю і визначити стратегію інвестицій. 4. Які основні принципи сегментування споживчого ринку?

Контрольна. Маркетинг

37. Методи прямого та непрямого маркетингового ціноутворення. 3 25. Національні та міжнародні асоціації маркетингу та інтеграційні процеси в Україні 15 Ситуаційна задача № 1. 20 Ситуаційна задача № 1. "СТРАТЕГІЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ" Розробити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи продукції, розташовані відповідно до рейтингу за двома категоріями: • перспективний ріст ринку; • відносна частка на ринку. Таблиця 1. Необхідні дані: № п/п Показники Виріб 1 Виріб 2 Виріб 3 Виріб 4 1. Обсяг ринку, тис. грн. 20,0 30,0 15,0 18,0 2. Майбутній обсяг ринку, тис. шт. 36,0 32,4 17,0 36,2 3. Обсяг продажу, тис. шт. 1,0 11,3 - 15,0 4. Ціна виробу, грн. 90,0 60,0 - 150,0 5. Рентабельність продукції, % 20,0 12,0 - 30,0 6. Трудомісткість одного виробу, год. 3,0 1,5 10,0 4,0 Таблиця 2. Шкала попиту на виріб 3 Ціна, грн. 600 550 500 450 400 350 Попит, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0 Таблиця 3. Вартість виробництва виробу 3 Виробництво товарів, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0 Сукупні постійні витрати, тис. грн. 750 750 750 750 750 750 Сукупні змінні витрати, тис. грн. 450 750 950 1110 1900 2800 1. Визначити ціну,обсяг продажу і рентабельність виробу 3. 2. Визначити по кожному виробу ріст ринку, прибуток, чисельність персоналу. 3. Побудувати «пакетну» матрицю і визначити стратегію інвестицій. 4. Які основні принципи сегментування споживчого ринку? ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 26

Контрольна з маркетингу

25. Національні та міжнародні асоціації маркетингу та інтеграційні процеси в Україні 3 13. Теорія ефективної конкуренції та її практичне застосування в умовах України. 6 Ситуаційна задача № 1. 19 Ситуаційна задача № 1. "СТРАТЕГІЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ" Розробити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи продукції, розташовані відповідно до рейтингу за двома категоріями: • перспективний ріст ринку; • відносна частка на ринку. Таблиця 1. Необхідні дані: № п/п Показники Виріб 1 Виріб 2 Виріб 3 Виріб 4 1. Обсяг ринку, тис. грн. 20,0 30,0 15,0 18,0 2. Майбутній обсяг ринку, тис. шт. 36,0 32,4 17,0 36,2 3. Обсяг продажу, тис. шт. 1,0 11,3 - 15,0 4. Ціна виробу, грн. 90,0 60,0 - 150,0 5. Рентабельність продукції, % 20,0 12,0 - 30,0 6. Трудомісткість одного виробу, год. 3,0 1,5 10,0 4,0 Таблиця 2. Шкала попиту на виріб 3 Ціна, грн. 600 550 500 450 400 350 Попит, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0 Таблиця 3. Вартість виробництва виробу 3 Виробництво товарів, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0 Сукупні постійні витрати, тис. грн. 750 750 750 750 750 750 Сукупні змінні витрати, тис. грн. 450 750 950 1110 1900 2800 1. Визначити ціну,обсяг продажу і рентабельність виробу 3. 2. Визначити по кожному виробу ріст ринку, прибуток, чисельність персоналу. 3. Побудувати «пакетну» матрицю і визначити стратегію інвестицій. 4. Які основні принципи сегментування споживчого ринку? ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25