институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Комп’ютерна схемотехніка (Завдання № 3) ТЕМА: «Розробка обчислювача на ПЛІС»

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 24 | Год: 2010 | Размер: 792 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Комп’ютерна схемотехніка (Завдання № 3) ТЕМА: «Розробка обчислювача на ПЛІС»

1. Технічне завдання
На основі ПЛІС розробити обчислювач який реалізує:
? обчислювальні команди (в ЛСМ)
? пересилки RGRAM ? RAMS
? умовні переходи
? безумовні переходи.

Блок керування операціями (СОP) реалізувати на основі розподілювача сигналів:
Y1 – вибірка команди (звернення до пам’яті)
Y2 – виконання операції
Y3 – запис результату
Y4 – формування адреси наступної команди (+k).

Представлення чисел – Прямий Код.
Тип операції – спосіб множення зі збереженням n розрядів.
Програма виконання багатотактних операцій розроблена для випадку коли операнди знаходяться в RAMS. Результат повинен бути занесений в RAMS.

Накреслити схеми:
? структурну схему всього обчислювача
? функціональні схеми розроблених блоків
? принципову схему однієї комутованої комірки (КК) ПЛІС.

Послідовність проектування CTR на PLM:
Побудова ICTR LSM RAM CPU:

1) на PLMT з параметром N1 – кількість входів побудувати n-розрядний ICTR який реалізує мікрооперації: WR-запис R – скидання +1 +2 +3 .....+k.
Індивідуальне завдання: N1=7 k1=6 n1=16 розрядів для ICTR.

2) на PLMT з параметром N2 побудувати n-розрядний суматор і блок виконання порозрядних логічних операцій LSM на k2-мікрооперацій що забезпечує алгоритмічну повноту. LSM повинен формувати ознаки:
RZ (нульовий результат)
SI (знак)
CO (перенос)
L1 (зсув вліво)
L0 (зсув вправо).
Індивідуальне завдання: N2=9 k2=12 n2=24 розрядів.

3) на PLMT з параметром N3 розробити RAM ємністю М n3-розрядних слів з однонаправленими шинами.
Індивідуальне завдання: М=256 16-розрядних слів N3=11 з керованою синхронізацією.
ЗМІСТ

1. Технічне завдання 4
2. Пояснювальна записка 5
2.1. Структурна схема CPU 5
2.2. Опис циклу виконання команд 5
2.3. Структурна схема та принцип роботи PLMT 6
3. Проектування окремих вузлів обчислювача 7
3.1. Проектування лічильника команд 7
Проектування RG 7
Проектування SM 9
Проектування лічильника СTR 10
3.2. Проектування арифметико-логічного пристрою АЛП 14
Побудова вхідного каскаду 14
Побудова другого каскаду LSM 17
Побудова третього каскаду LSM 18
Формування ознак 20
3.3. Проектування RAM 20
3.4. Регістр прапорців і регістр команд 23
4. Список літератури 24

Cмотрите также:
Комп’ютерна схемотехніка (Завдання № 1) ТЕМА: «Розробка обчислювача на ПЛІС»

1. Технічне завдання На основі ПЛІС розробити обчислювач який реалізує: ? обчислювальні команди (в ЛСМ) ? пересилки RGRAM ? RAMS ? умовні переходи ? безумовні переходи. Блок керування операціями (СОP) реалізувати на основі розподілювача сигналів: Y1 – вибірка команди (звернення до пам’яті) Y2 – виконання операції Y3 – запис результату Y4 – формування адреси наступної команди (+k). Представлення чисел – Прямий Код. Тип операції – спосіб множення зі збереженням n розрядів. Програма виконання багатотактних операцій розроблена для випадку коли операнди знаходяться в RAMS. Результат повинен бути занесений в RAMS. Накреслити схеми: ? структурну схему всього обчислювача ? функціональні схеми розроблених блоків ? принципову схему однієї комутованої комірки (КК) ПЛІС. Послідовність проектування CTR на PLM: Побудова ICTR LSM RAM CPU: 1) на PLMT з параметром N1 – кількість входів побудувати n-розрядний ICTR який реалізує мікрооперації: WR-запис R – скидання +1 +2 +3 .....+k. Індивідуальне завдання: N1=6 k1=10 n1=15 розрядів для ICTR. 2) на PLMT з параметром N2 побудувати n-розрядний суматор і блок виконання порозрядних логічних операцій LSM на k2-мікрооперацій що забезпечує алгоритмічну повноту. LSM повинен формувати ознаки: RZ (нульовий результат) SI (знак) CO (перенос) L1 (зсув вліво) L0 (зсув вправо). Індивідуальне завдання: N2=10 k2=10 n2=24 розрядів. 3) на PLMT з параметром N3 розробити RAM ємністю М n3-розрядних слів з однонаправленими шинами. Індивідуальне завдання: М=LnX 24 - розрядних слів N3=13 керуэться буфером. ЗМІСТ 1. Технічне завдання 4 2. Пояснювальна записка 5 2.1. Структурна схема CPU 5 2.2. Опис циклу виконання команд 5 2.3. Структурна схема та принцип роботи PLMT 6 3. Проектування окремих вузлів обчислювача 7 3.1. Проектування лічильника команд 7 Проектування RG 7 Проектування SM 9 Проектування лічильника СTR 10 3.2. Проектування арифметико-логічного пристрою АЛП 14 Побудова вхідного каскаду 14 Побудова другого каскаду LSM 17 Побудова третього каскаду LSM 18 Формування ознак 20 3.3. Проектування RAM 20 3.4. Регістр прапорців і регістр команд 23 4. Список літератури 24

Розробка обчислювача на ПЛІС

1. Технічне завдання 4 2. Пояснювальна записка 5 2.1. Структурна схема CPU 5 2.2. Опис циклу виконання команд 5 2.3. Структурна схема та принцип роботи PLMT 6 3. Проектування окремих вузлів обчислювача 7 3.1. Проектування лічильника команд 7 Проектування RG 7 Проектування SM 9 Проектування лічильника СTR 10 3.2. Проектування арифметико-логічного пристрою АЛП 14 Побудова вхідного каскаду 14 Побудова другого каскаду LSM 17 Побудова третього каскаду LSM 18 Формування ознак 20 3.3. Проектування RAM 20 3.4. Регістр прапорців і регістр команд 23 4. Список літератури 24 1. Технічне завдання На основі ПЛІС розробити обчислювач який реалізує: ? обчислювальні команди (в ЛСМ) ? пересилки RGRAM ? RAMS ? умовні переходи ? безумовні переходи. Блок керування операціями (СОP) реалізувати на основі розподілювача сигналів: Y1 – вибірка команди (звернення до пам’яті) Y2 – виконання операції Y3 – запис результату Y4 – формування адреси наступної команди (+k). Представлення чисел – Прямий Код. Тип операції – спосіб множення зі збереженням n розрядів. Програма виконання багатотактних операцій розроблена для випадку коли операнди знаходяться в RAMS. Результат повинен бути занесений в RAMS. Накреслити схеми: ? структурну схему всього обчислювача ? функціональні схеми розроблених блоків ? принципову схему однієї комутованої комірки (КК) ПЛІС. Послідовність проектування CTR на PLM: Побудова ICTR LSM RAM CPU: 1) на PLMT з параметром N1 – кількість входів побудувати n-розрядний ICTR який реалізує мікрооперації: WR-запис R – скидання +1 +2 +3 .....+k. Індивідуальне завдання: N1=7 k1=10 n1=14 розрядів для ICTR. 2) на PLMT з параметром N2 побудувати n-розрядний суматор і блок виконання порозрядних логічних операцій LSM на k2-мікрооперацій що забезпечує алгоритмічну повноту. LSM повинен формувати ознаки: RZ (нульовий результат) SI (знак) CO (перенос) L1 (зсув вліво) L0 (зсув вправо). Індивідуальне завдання: N2=11 k2=16 n2=18 розрядів. 3) на PLMT з параметром N3 розробити RAM ємністю М n3-розрядних слів з однонаправленими шинами. Індивідуальне завдання: М=4к 8 N3=15 з керованим буфером.

Комп’ютерна графіка. Географічні редактори

Вступ 1. Класифікація видів комп’ютерної графіки 1.1. Комп’ютерна графіка для поліграфії 2. Класифікація графічних редакторів 2.1. Редактори для створення й ретушування растрової графіки 2.2. Векторні графічні редактори. Список використаної літератури

Правові інформаційні системи

1. Ліга:Закон 3 2. "Парус-Консультант" 9 3. Професійна комп’ютерна інформаційно-пошукова система по законодавству України - “ПРАВО” Версія ПРОФ 12 4. Комп'ютерна правова система «Нормативні акти України» (кпс “НАУ”) 17 Список використаних джерел 22

Комп’ютерна графіка

Питання 1. Кольорові моделі в комп’ютері. Кольорова модель RGB 2 Питання 2. Презентація PowerPoint. Друкування презентації 6 Практичне завдання 9 Список використаної літератури 11

Комп’ютерна злочинність

Комп’ютерна злочинність 1 Література 9

Комп’ютерна техніка і математичні методи в спорті

План 1. Випадкова величина, її характеристики. Нормальний закон розподілу випадкових величин 3 2. Сучасні комп’ютерні технології (мережі, мультімедіа і т. д.). 6 3. Застосування комп’ютерів в обраному виді спорту (теніс) 8 Література 13

Портрет комп’ютерного злочинця. Криміналістика Реферат

Зміст Вступ 3 1. Комп’ютерна злочинність 4 2. Форми та способи попередження кібертероризму 5 3. Портрет комп’ютерного злочинця 8 Висновки 16 Список використаних джерел 17

Портрет комп’ютерного злочинця.

Вступ 3 1. Комп’ютерна злочинність 4 2. Форми та способи попередження кібертероризму 5 3. Портрет комп’ютерного злочинця 8 Висновки 16 Список використаних джерел 17

Комп'ютерна графіка

Класи программ для робот з растровою графікою 2 MS Publisher. Створення стандартних публікацій 8 Практичне завдання № 11 11 Список використаної літератури 12