институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Менеджмент персоналу (Варіант 1)

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2010 | Размер: 66 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Менеджмент персоналу (Варіант 1)

ВСТУП 3
ЗАВДАННЯ 1 4
Дати коротку загальну характеристику бази практики:
— повна назва організації
— галузева належність
— форма власності
— основні види продукції що виробляється виконувані послуги
— загальна чисельність персоналу (включаючи чисельність працівників територіально відокремлених частин: філій відділень цехів інститутів тощо)
— показники обсягів діяльності за минулий звітний рік: товарна продукція обсяги продажу вартість наданих замовникам послуг. Для характеристики чисельності персоналу та обсягів основної діяльності використати табличні форми та доповнити їх відповідним коментарем.

ЗАВДАННЯ 2 20
Навести перелік нормативно-правових документів (закони укази постанови положення інструкції тощо) які використовуються в організації у практиці менеджменту персоналу. Описати чинний порядок і процедури планування поточних і перспективних потреб у персоналі різних функціональних категорій. Хто в організації за це відповідає яка використовується інформація звідки вона береться?
Вивчити та описати сучасні методи стимулювання персоналу які застосовуються в організації оцінити ефективність та розробити пропозиції щодо їх вдосконалення.

ВИСНОВКИ 26
Перелік літератури 28

Cмотрите также:
Контрольна робота менеджмент персоналу

1. Чинники стратегії та політики менеджменту персоналу 3 2. Планування трудової кар'єри в організації 8 3. Методи оцінювання персоналу 15 Література 19

Менеджмент персоналу

Зміст Вступ 3 1. Кадрова політика та її суть 4 2. Показники обороту, плинності і стабільності персоналу 8 3. Професійний відбір персоналу 12 4. Оцінка керівників 16 Висновки 21 Список використаної літератури 23

Менеджмент персоналу

Вступ 3 1 Діагностика підприємства ТОВ “Терміт” 4 2 Система адміністративно-правового регулювання діяльності персоналу 11 Назва нормативно-правового документу 13 3 Планування потреб в персоналі на ТОВ “Терміт” 14 4 Система стимулювання та мотивації персоналу 16 5 Аналіз структури персоналу 20 ВИСНОВКИ 28 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 30

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ

На підприємстві збільшилась плинність персоналу, що негативно впливає на ефективність праці. Як менеджер розробіть перелік дій зі стабілізації плинності персоналу.

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Менеджмент персоналу

ЗМІСТ 1. Сутність, функції та принципи менеджменту персоналу 3 2. Кадрова документація 7 3. Ротація кадрів 11 4. Атестація спеціалістів і керівників 14 Список використаної літератури 23