институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Менеджмент персоналу (Варіант 4)

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Курсовая | Страниц: 26 | Год: 2010 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Менеджмент персоналу (Варіант 4)

Завдання № 1 2
Дати коротку загальну характеристику бази практики:
— повна назва організації
— галузева належність
— форма власності
— основні види продукції що виробляється виконувані послуги
— загальна чисельність персоналу (включаючи чисельність працівників територіально відокремлених частин: філій відділень цехів інститутів тощо)
— показники обсягів діяльності за минулий звітний рік: товарна продукція обсяги продажу вартість наданих замовникам послуг. Для характеристики чисельності персоналу та обсягів основної діяльності використати табличні форми та доповнити їх відповідним коментарем.
Завдання № 2 9
Навести і прокоментувати штатний розпис служби персоналу. Включити до Положення про службу персоналу та (якщо така є) посадову інструкцію керівника служби персоналу або менеджера (інспектора) з кадрової роботи.
Описати якими методами засобами регулюється використання робочого часу в організації включити до звіту фактичний баланс використання робочого часу за минулий звітний рік.
Вивчити як в організації вирішуються питання розвитку соціального партнерства чи є колективний договір коли він укладений як він виконується. Навести структуру колективного договору.
З ясувати що відомо працівникам про Генеральну угоду про угоди на рівні галузі та регіону.
Список використаної літератури 26

Cмотрите также:
Контрольна робота менеджмент персоналу

1. Чинники стратегії та політики менеджменту персоналу 3 2. Планування трудової кар'єри в організації 8 3. Методи оцінювання персоналу 15 Література 19

Менеджмент персоналу

Зміст Вступ 3 1. Кадрова політика та її суть 4 2. Показники обороту, плинності і стабільності персоналу 8 3. Професійний відбір персоналу 12 4. Оцінка керівників 16 Висновки 21 Список використаної літератури 23

Менеджмент персоналу

Вступ 3 1 Діагностика підприємства ТОВ “Терміт” 4 2 Система адміністративно-правового регулювання діяльності персоналу 11 Назва нормативно-правового документу 13 3 Планування потреб в персоналі на ТОВ “Терміт” 14 4 Система стимулювання та мотивації персоналу 16 5 Аналіз структури персоналу 20 ВИСНОВКИ 28 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 30

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ

На підприємстві збільшилась плинність персоналу, що негативно впливає на ефективність праці. Як менеджер розробіть перелік дій зі стабілізації плинності персоналу.

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Менеджмент персоналу

ЗМІСТ 1. Сутність, функції та принципи менеджменту персоналу 3 2. Кадрова документація 7 3. Ротація кадрів 11 4. Атестація спеціалістів і керівників 14 Список використаної літератури 23