институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Зміст і методи роботи соціальних працівників з самокерованою групою соціальної дії на стадії підготовки працівників

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент антикризисный | Курсовая | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Зміст і методи роботи соціальних працівників з самокерованою групою соціальної дії на стадії підготовки працівників


Вступ 2

1. Зміст і методи роботи соціальних працівників 2

2. Підготовка соціальних працівників для роботи з самокерованою групою 7

Література 10

Cмотрите также:
Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників 5 1.1 Формування активної пізнавальної діяльності як запорука успішної практичної роботи майбутніх соціальних працівників 5 1.2 Практикум як форма навчального процесу 11 Розділ ІІ. Методичні аспекти проведення практичного навчання 14 2.1 Організаційні моменти 14 2.2 Особливості проведення 18 Розділ ІІІ. Особливості навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 23 3.1 Підготовка фахівців з соціальної роботи в Україні 23 3.2 Закордонний досвід практичної діяльності у професійній підготовці в галузі соціальної роботи 26 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Психолого - педагогічні засади організації та проведення практичного навчання соціальних працівників 5 1.1 Формування активної пізнавальної діяльності як запорука успішної практичної роботи майбутніх соціальних працівників 5 1.2 Практикум як форма навчального процесу 11 Розділ ІІ. Методичні аспекти проведення практичного навчання 14 2.1 Організаційні моменти 14 2.2 Особливості проведення 18 Розділ ІІІ. Особливості навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 23 3.1 Підготовка фахівців з соціальної роботи в Україні 23 3.2 Закордонний досвід практичної діяльності у професійній підготовці в галузі соціальної роботи 26 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6 1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6 1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9 Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17 2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17 2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26 Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31 Висновки 38 Список використаної літератури 39

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6 1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6 1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9 Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17 2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17 2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26 Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31 Висновки 38 Список використаної літератури 39

Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи

1. Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи 1.1. Роль соціологічних знань в практиці соціальної роботи 1.2. Особливості застосування та коротка характеристика основних соціологічних методів в практиці соціальних працівників 1.3. Практична частина 2. Соціальне посередництво як метод соціальної роботи 2.1. Види посередницьких дій соціального працівника 2.2. Значення соціального посередництва при вирішенні конфліктних ситуацій

Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи

1. Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи 1.1. Роль соціологічних знань в практиці соціальної роботи 1.2. Особливості застосування та коротка характеристика основних соціологічних методів в практиці соціальних працівників 1.3. Практична частина 2. Соціальне посередництво як метод соціальної роботи 2.1. Види посередницьких дій соціального працівника 2.2. Значення соціального посередництва при вирішенні конфліктних ситуацій

"Оновлення технологій навчання соціальних працівників. Кредитно-модульна система"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Принципи кредитно-модульного навчання 5 1.1 Зарубіжні версії модульного навчання 5 1.2 Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні 12 1.3 Кредитно-модульна система у освіті України 16 Розділ ІІ. Кредитно-модульне навчання у підготовці соціальних працівників 21 2.1 Розробка курсу "Теорія соціальної роботи" за кредитно-модульною системою 21 2.2 Методичні рекомендації застосування кредитно-модульної системи в навчанні соціальних працівників 25 Висновок 34 Використана література 37 Додатки …………………………………………………………………...………40

"Оновлення технологій навчання соціальних працівників. Кредитно-модульна система"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Принципи кредитно-модульного навчання 5 1.1 Зарубіжні версії модульного навчання 5 1.2 Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні 12 1.3 Кредитно-модульна система у освіті України 16 Розділ ІІ. Кредитно-модульне навчання у підготовці соціальних працівників 21 2.1 Розробка курсу "Теорія соціальної роботи" за кредитно-модульною системою 21 2.2 Методичні рекомендації застосування кредитно-модульної системи в навчанні соціальних працівників 25 Висновок 34 Використана література 37 Додатки …………………………………………………………………...………40

Адиктивна поведінка особистості як проблема соціальної роботи

План І. Етико-деонтологічні засади соціальної роботи 3 1.1. Характеристика основних загальнолюдських цінностей 3 1.2. Специфіка принципів та цінностей соціальної роботи 3 1.3. Основні положення Міжнародної декларації етичних принципів соціальних працівників. Загальні стандарти етичної поведінки соціального працівника 5 1.4. Професійні межі у соціальній роботі 10 ІІ. Адиктивна поведінка особистості як проблема соціальної роботи 11 2.1. Поняття та види адиктивної поведінки 11 2.2. Характеристика факторів, що приводять до залежності 11 2.3. Стадії наркотичної та алкогольної залежності 12 2.4. Форми соціальної роботи із наркозалежними й алкоголозалежними клієнтами 13 Література 18

Адиктивна поведінка особистості як проблема соціальної роботи

План І. Етико-деонтологічні засади соціальної роботи 3 1.1. Характеристика основних загальнолюдських цінностей 3 1.2. Специфіка принципів та цінностей соціальної роботи 3 1.3. Основні положення Міжнародної декларації етичних принципів соціальних працівників. Загальні стандарти етичної поведінки соціального працівника 5 1.4. Професійні межі у соціальній роботі 10 ІІ. Адиктивна поведінка особистості як проблема соціальної роботи 11 2.1. Поняття та види адиктивної поведінки 11 2.2. Характеристика факторів, що приводять до залежності 11 2.3. Стадії наркотичної та алкогольної залежності 12 2.4. Форми соціальної роботи із наркозалежними й алкоголозалежними клієнтами 13 Література 18