институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комплексне дослідження маркетингових можливостей банку (на прикладі OTP Bank)

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2010 | Размер: 182 кб. | Стоимость: 85 грн. | Смотреть | Купить

Комплексне дослідження маркетингових можливостей банку (на прикладі OTP Bank)

Вступ 3
1. Характеристика стану OTP Bank 5
2. Аналіз маркетингової діяльності OTP Bank 10
3. Вдосконалення маркетингових можливостей банку 20
Висновок 28
Список використаної літератури 29

Cмотрите также:
Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)

Розділ 2. 3 2.1.Маркетингова характеристика Оболонського відділення Райффайзенбанку Аваль 3 2.2.Дослідження клієнтів банку 15 2.3.Аналіз ринку банківських послуг (для фізичних осіб) в Україні 21 Розділ 3.Напрямки вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 32 3.1.Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності Райфффайзен Банку Аваль 32 3.2.Вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 46 3.2.Розробка рекомендацій по плануванню витрат на проведення маркетингового дослідження в Райфффайзен Банку Аваль 54 Список літератури 65 Додаток

Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)

Розділ 2. 3 2.1.Маркетингова характеристика Оболонського відділення Райффайзенбанку Аваль 3 2.2.Дослідження клієнтів банку 15 2.3.Аналіз ринку банківських послуг (для фізичних осіб) в Україні 21 Розділ 3.Напрямки вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 32 3.1.Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності Райфффайзен Банку Аваль 32 3.2.Вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 46 3.2.Розробка рекомендацій по плануванню витрат на проведення маркетингового дослідження в Райфффайзен Банку Аваль 54 Список літератури 65 Додаток

Організація маркетингових досліджень роздрібного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ 5 1.1. Сутність маркетингових досліджень 5 1.2. Алгоритм процесу маркетингового дослідження 9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 13 2.1. Загальна характеристика ТОВ „ Назва” 13 2.2. Планування організації проведення маркетингових досліджень 18 2.3 Порядок проведення і технологія маркетингових досліджень у ТОВ „ Назва” 24 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 35 3.1. Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ „ Назва” на основі бенч-маркінгу 35 3.2. Удосконалення організації маркетингових досліджень на основі мінімізації типових помилок маркетингових досліджень 39 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49

Валютні операції комерційного банку

Вступ 3 Розділ 1.Теоретико-методологічні основи здійснення валютних операцій банками 4 1.1.Поняття валютних операцій та їх класифікація 4 1.2.Поняття валютного ринку та його структура 11 Схема валютного ринку 13 1.3.Сутність валютного курсу та його види 14 Розділ 2.Аналіз здійснення валютних операцій (на прикладі „UniCredit Bank”) 27 2.1.Загальна характеристика діяльності банку UniCredit Bank 27 2.2.Аналіз валютних операцій у загальному спектрі здійснюваних банківських операцій банку 29 2.3.Оцінка ефективності здійснення валютних операцій банку 32 Розділ 3.Обґрунтування напрямків вдосконалення здійснення валютних операцій комерційними банками 35 3.1.Основні проблеми валютного ринку України 35 3.2.Світовий досвід здійснення комерційними банками валютних операцій 39 Висновки 49 Список використаної літератури 54

Комплексне дослідження ринку

План 1. Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку. 2. Моделювання купівельної поведінки організації-споживача. 3. Аналіз ринкових можливостей підприємства. 4. Сегментація ринку і позиціонування товару.

Маркетингові дослідження на етапі виходу на зарубіжний ринок (на прикладі ТОВ «Клуб сиру»)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність міжнародних маркетингових досліджень 5 1.2. Методи маркетингових досліджень та їх еволюція 8 1.3. Напрями маркетингових досліджень на етапі виходу фірми на зарубіжний ринок 15 Розділ 2. Дослідження привабливості російського ринку молочних продуктів 20 2.1. Дослідження макросередовища 20 2.2. Дослідження переваг на російському ринку молочних продуктів 28 2.3. Дослідження конкуренції на російському ринку молочних продуктів 30 2.4. Рекомендації щодо доцільності виходу фірми ТОВ «Клуб сира» на російський ринок молочних продуктів 43 Висновки 48 Список використаної літератури 50

Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську

РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика агентства нерухомості “...”. 6 1.1 Коротка історія розвитку та діяльності АН“...” 6 1.2 Організаційна структура підприємства 7 1.3 Коротка характеристика послуг та умов діяльності підприємства 9 1.4 Аналіз економічних показників діяльності підприємства 11 РОЗДІЛ 2. Теоретико-методологічні засади маркетингового дослідження ринку нерухомості 14 2.1 Поняття та сутність ринку нерухомості 14 2.2 Суб’єкти та об’єкти ринку нерухомості 27 2.3 Особливості проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості 36 РОЗДІЛ 3.Організація та проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості Івано-Франківська (на прикладі агентства нерухомості “...”) 45 3.1 Організація та проведення маркетингових досліджень в АН “...” 45 3.2 Аналіз результатів дослідження ринку нерухомості Івано-Франківська 48 2.3. Прогнозування розвитку ринку нерухомості міста та його вплив на формування маркетингової стратегії АН „...” 53 РОЗДІЛ 4. Вдосконалення проведення маркетингових досліджень 62 4.1 Перспективні напрямки вдосконалення методики проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості в Агентстві нерухомості “...” 62 4.2 Автоматизація збирання та обробки маркетингової інформації 64 4.3 Використання можливостей мережі Інтернет в маркетинговій діяльності підприємства 66 РОЗДІЛ 5. Охорона праці 85 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 93 ДОДАТОК 1. Каталог елітних рекламних площадок України 99

Маркетингові дослідження при розробці нових товарів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади маркетингових досліджень 5 1.1. Маркетингові дослідження як фундамент маркетингової діяльності 5 1.2. Процес маркетингових досліджень 9 1.3. Основні етапи маркетингових досліджень при розробці та впровадженню нових товарів 11 Розділ 2. Проведення маркетингового дослідження ринку при розробці нового товару на прикладі косметичного підприємства «Актавіс» 18 2.1. Загальна характеристика виробництва косметичного підприємства «Актавіс» та створення нової серії косметики 18 2.2. Особливості методів маркетингових досліджень косметичного ринку та підприємства «Актавіс» 21 2.3. Аналіз продукції косметичного ринку його проблеми та перспективи 26 Розділ 3. Шляхи вдосконалення проведення маркетингових досліджень при розробці нових товарів 31 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 39

Комплексне дослідження ринку

1. Комплексне дослідження ринку 3 2. Комплексне дослідження ринку транспортних послуг 11 Список використаної літератури: 15 1. 1. Комплексне дослідження ринку 3 2. Комплексне дослідження ринку транспортних послуг 11 Список використаної літератури: 15 1.

Аналіз діяльності банку на прикладі банку «Аваль»

Вступ 2 1. Загальні відомості про банк 5 2. Аналіз власного капіталу 10 3. Аналіз зобов’язань банку 13 4. Аналіз активних операцій банку 17 5. Аналіз кредитних операцій 22 6. Аналіз фінансових результатів банку 28 7. Дослідження рейтингових показників банку 34 Висновки 39 Список використаних джерел 42 Додатки 45 Завданням роботи є оцінка показників діяльності банку, підвищення конкурентоспроможності банку, розробка конкурентної стратегії розвитку банку. Метою дослідження є розкриття сутності аналізу господарської діяльності банку, аналіз факторів, що впливають на конкурентоспроможність банківських послуг, шляхів підвищення конкурентоспроможності. Об’єктом дослідження є дані фінансової звітності акціонерного поштово-пенсійного банку (надалі АППБ) „Аваль”. Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з економічною діяльністю банку. Відповідно до мети були поставлені наступні завдання. 1. Надати загальну характеристику підприємству. 2. Провести економічну оцінку діяльності АППБ “Аваль”. 3. Запропонувати шляхи удосконалення господарської діяльності банку. Відповідно до завдань роботи побудована її структура, яка складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. Інформаційною основою дослідження є дані маркетингових досліджень та фінансової звітності АППБ „Аваль”, різноманітні навчальні посібники, підручники, монографії економістів, періодичні видання. Робота містить 53 сторінки тексту, 4 рисунки, 18 таблиць, 30 джерел використаної літератури, 4 додатки.