институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк”

Каталог пособий и учебных материалов | Астрономия | Курсовая | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк”

Що являє собою система Клієнт-Банк 3
Функції Клієнт-Банку 4
Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк” 5
Переваги та недоліки системи Клієнт-Банк 10
Як стати користувачем Клієнт-Банку 12
Список використаних джерел 14


Cмотрите также:
“Розрахунки в системі “клієнт-банк” та шляхи підвищення їх ефективності” (на матеріалах АКІБ “УкрСиббанк”)

ЗМІСТ Стор. Вступ ...............................................................................................…….…. Розділ 1 Теоретичні підходи дослідження розрахунків в системі “клієнт-банк”............................……………………… 1.1. Загальна характеристика розрахункових операцій комерційного банку та місце в них системи “клієнт-банк”…........... 1.2. Етапи розвитку та принципи роботи системи “клієнт-банк”.…....... 1.3. Огляд світової та національної законодавчих баз, що регламентують сферу електронного документообігу…………….... Розділ 2 Дослідження діючої системи аналізу проведення операцій по системі “клієнт-банк”.................................……... 2.1 Особливості методики здійснення аналізу проведення операцій по системі “клієнт-банк”.............................................…........ 2.2 Аналіз динаміки розвитку системи “клієнт-банк” в Київській філії АКІБ “УкрСиббанк”........................................................................ 2.3 Структурний аналіз системи “клієнт-банк” в Київській філії АКІБ “УкрСиббанк”......................................................................... Розділ 3 Вдосконалення діючої системи розрахунків в системі “клієнт-банк”……………………………………………………… 3.1 Вдосконалення організаційної системи електронних розрахунків…. 3.2 Вдосконалення діючої системи “клієнт-банк” на основі впровадження інтернет-банкінгу............................................................ Розділ 4 4.1. Огляд системи “клієнт-банк” у КФ АКІБ “УкрСиббанк”.……………. 4.2. Розробка комплексу задач “Аналіз ефективності використання системи “клієнт-банк”............................................................................… Висновки..................................................................………….......................... Список використаної літератури…………………...................................... Додатки…………...............................................................................................

Банківські операції №3

1. Вимоги до заповнення реквізитів платіжних документів 3 2. Порядок приймання та виконання платіжних документів комерційними банками 6 3.Механізм здійснення рахунків за допомогою платіжних доручень та його бухгалтерський облік 7 4. Особливості використання, переваги, недоліки та нові форми платіжних доручень 9 5. Механізм здійснення розрахунків за допомогою платіжних вимог-доручень та його бухгалтерський облік 10 6. Суб’єкти та особливості використання чеків у платіжному обороті 13 7. Механізм здійснення розрахунків чеками та його бухгалтерський облік 14 8. Класифікація, суб’єкти та особливості використання акредитивів в розрахунках 16 9. Механізм розрахунків акредитивами та його бухгалтерський облік 18 10. Схеми документообігу при використання різновидів акредитиву 20 11. Порядок, механізм та умови примусового стягнення коштів 21 12. Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк” 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ ПРОВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ПО СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ПІДХІД ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗРАХУНКІВ В СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” 5 1.1. Загальна характеристика розрахункових операцій комерційного банку та місце в них системи “клієнт-банк”. 5 1.2. Етапи розвитку та принципи роботи системи “клієнт-банк”. 12 РОЗДІЛ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ ПРОВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ПО СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” 18 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ РОЗРАХУНКІВ В СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” 26 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Автоматизація розрахункових операцій між підприємством та банком

ВСТУП. 3 1. ЩО ЯВЛЯЄ СОБОЮ СИСТЕМА КЛІЄНТ-БАНК. 4 2. ФУНКЦІЇ КЛІЄНТ-БАНКУ . 5 3. ЩО МОЖЕ КЛІЄНТ-БАНК . 6 4. ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ СИСТЕМИ КЛІЄНТ-БАНК . 9 ВИСНОВОК 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12

Бухгалтерський облік

План 1.Загальна характеристика чинників, які впливають на по дубову бухгалтерського обліку в будівельній галузі. 2.Облік міжбанківських розрахунків. 2.1.Загальні положення. 2.2.Форми безготівкових розрахунків. 2.3.Облік операцій по рахунку банку. 2.4.Система електронних платежів “Клієнт – банк”. Список використаної літератури

ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ

ЗМІСТ Вступ 3 1. Суть, будова та функції банківської системи 4 2. Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування 9 2.1 Порядок організації розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційними банками 9 2.2 Розрахункові послуги комерційних банків 11 2.3 Касові послуги комерційних банків 28 2.3.1 Організація прийому та видачі готівки в приходних та видаткових касах 28 2.3.2 Прогнозний розрахунок касових оборотів 31 2.3.3 Ведення обліку касових оборотів 35 2.4 Національний банк — банк банків: організація розрахунків та контроль за веденням касових операцій в НБУ 39 3. Про деякі напрямки розвитку розрахунково-касових банківських послуг в Україні 43 3.1 Вексель в електронних системах 45 3.2 Система електронних розрахунків із застосуванням платіжних карток Національного банку України 47 Загальні висновки 54 Додаток 1 56 Література 57

Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування

ЗМІСТ Вступ 3 1. Суть, будова та функції банківської системи 4 2. Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування 9 2.1 Порядок організації розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційними банками 9 2.2 Розрахункові послуги комерційних банків 11 2.3 Касові послуги комерційних банків 28 2.3.1 Організація прийому та видачі готівки в приходних та видаткових касах 28 2.3.2 Прогнозний розрахунок касових оборотів 31 2.3.3 Ведення обліку касових оборотів 35 2.4 Національний банк — банк банків: організація розрахунків та контроль за веденням касових операцій в НБУ 39 3. Про деякі напрямки розвитку розрахунково-касових банківських послуг в Україні 43 3.1 Вексель в електронних системах 45 3.2 Система електронних розрахунків із застосуванням платіжних карток Національного банку України 47 Загальні висновки 54 Додаток 1 56 Література 57

Інформаційні системи

1. Характеристика системи "Клієнт-банк" 3 1.1. Призначення системи "Клієнт-банк". 3 1.3. Характеристика і функції АРМ "Клієнт" 4 1.4. Поняття статусу платіжного документа в системі "Клієнт-банк". 6 1.5. Привести приклади обміну Інформацією в системі "Клієнт-банк" банку місця роботи студента. 8 2. Характеристика функціональної підсистеми "Управління кредитними ресурсами банку" 9 2.1. Перелік завдань, що автоматизуються в підсистемі "Управління кредитними ресурсами банку": 9 2.2 Інтеграція підсистеми з підсистемою "Операційний день банку". 9 2.3. Перерахувати завдання, які розв'язуються в підсистемі в АБС банку — місця робота студента. 12 Література: 13

Електронна система "Клієнт-банк", її структура та принципи

1. Електронна система "Клієнт-банк", її структура та принципи Зміст Вступ 3 Загальна характеристика системи «Клієнт-банк» 3 Принцип роботи системи «Клієнт-банк» 5 Архітектура системи «Клієнт-банк» 12 Висновок 14 Список використаних джерел 15 Задача: Розробити постановку й алгоритм автоматизованого розв’язання задачі "Розрахунок фінансового забезпечення виконання плану виробництва продукції" Зміст 1. Вступ 3 2. Постановка задачі 5 2.1. Характеристика задачі 5 2.2. Вихідна інформація 7 2.3. Вхідна інформація 9 2.4. Опис алгоритму 12 3. Технологічний процес автоматизованого рішення задачі 15 4. Висновки 20 Список використаних джерел 21

Фінансова стійкість та надійність банку.Система "Клієнт - банк"

1. Аналіз фінансової стійкості і надійності банку 2. Система «Клієнт-банк» Література