институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Ділова стратегія підприємств

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2010 | Размер: 51 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Ділова стратегія підприємств

РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 3
РОЗДІЛ 2. ВИБІР ДАНИХ 11
РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКИ ПАРАМЕТРИЧНИХ ІНДЕКСІВ 12
Завдання 1. Побудувати радар конкурентоспроможності фірми-виробника та визначити його конкурентний статус 12
Завдання 2. Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства 17
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28

Cмотрите также:
Ділова стратегія підприємства

Зміст Вступ....................................................................... 2 Завдання 1 Ділова стратегія підприємства............................. 4 Розділ І Основні теоретичні положення........................... 4 Розділ ІІ Вибір даних........................................................... 9 Розділ ІІІ ................................................................................ 11 Параметричні індекси........................................... 11 Побудова радару конкурентоспроможності...... 13 Завдання 2 Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства.................... 14 Глобальна ціль стратегії підприємства............... 14 SWOT – аналіз....................................................... 16 Програма реалізації стратегії............................... 22 Висновки................................................................ 27 Література............................................................. 28

стратегія підприємства

1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 3 1. Еволюція розуміння поняття стратегія 3 2. Формування загальнокорпоративних стратегій 6 3. Основні напрями досягнення конкурентних переваг 8 4. Прогнозування та його методи в стратегічному аналізі 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 Скласти термінологічний словник по наступним позиціям : стратегія підприємства, політика підприємства, тактика, стратегічне управління, стратегічне планування, стратегічний аналіз, стратегічний план, стратегічна зона господарювання, стратегічні бізнес-одиниці, стратегічні господарюючі центри, загально корпоративна стратегія, ділова стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія, стратегія диверсифікації, стратегія диференціації, стратегія вертикальної інтеграції, стратегія горизонтальної інтеграції, синергетичний ефект, стратегічні управлінські рішення, місія, цілі підприємства. Визначення оформлені у вигляді наступної таблиці. ЛІТЕРАТУРА 21

Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Вступ 3 1. Цінові стратегії 4 1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4 1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5 2. Маркетингові стратегії цін 7 2.1. Стратегія високих цін 7 2.2. Стратегія середніх цін 9 2.3. Стратегія низьких цін 9 2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10 2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11 2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12 2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13 2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15 2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Стратегія підприємства

Вступ 3 1. Стратегія слабких підприємств та підприємств що знаходяться в кризовому стані 5 2. Розробка фінансової стратегії 12 3. Практична частина 18 Висновки 30 Перелік літератури 33

Ділова етика

1. Особливості ділового етикету (приклад – Англія, Франція, Германія)3 2. Суть контролю7 3. Ділова етика – основа ділових стосунків9 Література15

Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок:

Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок: переваги та недоліки 2 Планування асортименту продукції в комплексі маркетингу 9

Стратегія інвестиційної діяльності фірми

Вступ 2 1. Поняття інвестиції. 4 2. Стратегії управління інвестиціями. 6 2.1. Загальна стратегія компанії. 6 2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9 2.3. Стратегія ефективного власника. 11 2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13 2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14 2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17 2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18 3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21 Висновок. 26 Список використаної літератури: 27

Стратегія підприємств

Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1. Побудова «дерева цілей» підприємства 4 2. Стратегія неспорідненої диверсифікації 8 2. Практична частина 14 Висновки 23 Перелік літератури 26

Стратегія підприємств

ВСТУП 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1. Інноваційна стратегія 5 2. Стратегії конкуренції на різних етапах життєвого циклу галузі 14 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 ВИСНОВКИ 23 БІБЛІОГРАФІЯ 25

Стратегія росту та конкуренції з урахуванням розмірів підприємств

Зміст 1. Стратегія росту та конкуренції з урахуванням розмірів підприємств 3 2. Задача 20 Література 21