институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Планування системи заходів по забезпеченню необхідності якості обслуговування в аптечних закладах

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Реферат | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 110 грн. | Смотреть | Купить

Планування системи заходів по забезпеченню необхідності якості обслуговування в аптечних закладах

Вступ 2
1. Поняття «якості обслуговування» в аптечних закладах 3
2. Процес планування системи заходів по забезпеченню необхідної якості обслуговування 11
3. Контроль якості внутрішньоаптечного обслуговування населення 18
Висновки 29
Список використаної літератури 32

Cмотрите также:
Оцінка якості медичної допомоги

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Поняття «якості обслуговування» в медичних закладах 7 1.1. Дослідження поняття якості 7 1.2. Формалізовані стандарти медичної допомоги 9 1.3. Запровадження формулярної системи 12 РОЗДІЛ ІІ. Особливості забезпечення необхідної якості медичної допомоги 16 2.1. Процес планування системи заходів по забезпеченню необхідної якості обслуговування на прикладі обраної лікувально-профілактичної установи 16 2.2. Модель кінцевих результатів оцінки діяльності поліклініки 22 РОЗДІЛ ІІІ. Заходи спрямовані на поліпшення та оцінювання якості медичної допомоги 26 3.1. Якісні показники проекту «Сімейна медицина – основа формування національної системи охорони здоров я» 26 3.2. Оцінка якості медичного обслуговування у ході ліцензування та акредитації 33 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 Додаток А 45 Додаток Б 46

Організація обслуговування виробництва та шляхи підвищення її ефективності

Анотація 4 Вступ 5 1. Науково-методичне обгрунтування організації обслуговування виробництва та його роль в діяльності підприємства 8 1.1. Поняття про виробничий процес і організацію виробництва 8 1.2. Організація матеріально-технічного обслуговування 12 1.3. Організація контролю якості та сертифікації продукції 16 1.4. Організація та обслуговування робочих місць 23 1.5. Збут готової продукції 28 1.6. Теоретичні основи і перспективи направлення стандартизації. Якість продукції, показники, методи оцінки їх рівня 32 2. Техніко-економічна характеристика та аналіз виробничо- господарської діяльності „Горлівського машинобудівельного заводу” 41 2.1. Характеристика Горлівського машинобудівельного заводу 41 2.2. Техніко-економічна характеристика процесів організації обслуговування виробництва на підприємстві 43 2.3. Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 52 2.4. Планово-управлінські рішення по забезпеченню якості продукції 67 3. Розробка плану заходів та пропозицій з покращення організації виробництва 70 3.1. Характеристика видів заходів, покращуючих організацію виробництва на підприємстві 70 3.2. Розрахунок економічної ефективності впровадження різних запропонованих заходів 76 3.3. Визначення ефективності програми стандартизації на Горлівському машинобудівельному заводі 78 Висновки 81 Список літератури 84

Управління оптовою торгівлею аптечних закладів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. 7 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ОПТОВОЮ ТОРГІВЛЕЮ АПТЕЧНИХ ЗАКЛАДІВ 7 1.1. Сутність оптової торгівлі 7 1.2. Особливості оптової торгівлі в аптеках 14 1.3. Нормативно-правове регулювання оптової торгівлі в аптечних закладах 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНИЙ 32 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ОПТОВОЮ ТОРГІВЛЕЮ В ТОВ « » 32 2.1.Загальна характеристика підприємства 32 2.2. Аналіз асортименту продукції підприємства 45 2.3. Аналіз цінової політики ТОВ « » 47 2.4. Механізм оптової торгівлі на підприємстві 51 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ 60 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОПТОВОЮ ТОРГІВЛЕЮ У ТОВ « » 60 3.1. Особливості укладання угод ТОВ « » з постачальниками та виробниками продукції 60 3.2. Удосконалення сервісного обслуговування ТОВ « » 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 86 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 90 ДОДАТКИ

Організація обслуговування

ЗМІСТ 1. Загальна характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування 3 2. Підготування приміщень для споживачів 5 3. Організація процесу самообслуговування 7 4. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства 9 5. Класифікація бенкетів і прийомів 13 6. Організація надання послуг з кейтерингу 13 7. Принципи роботи закладів швидкого обслуговування 16 8. Особливості обслуговування в барах 17 9. Організація обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства 18 10. Порядок надання послуг з харчування в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах 20 Список використаної літератури 24

Вдосконалення рівня якості продукції та метод його визначення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ І ЗАДОВОЛЕННЯ СПОЖИВАЧА 4 1.1 Сутність і види якості продукції 4 1.2 Особливості виміру якості 6 1.3 Сучасні форми контролю якості 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ ЩОДО РОЗРОБКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКЕ ХІМВОЛОКНО» 18 2.1. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівське Хімволокно” 18 2.2. Аналіз системи контролю якості на ВАТ «Чернігівське Хімволокно» 22 2.3. Політика контролю якості при виробництві хімічних волокон 29 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКЕ ХІМВОЛОКНО» 33 3.1. Планування впровадження й створення системи управління якістю 33 3.2. Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів 41 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48

Організація обслуговування святкових заходів для дітей в закладах ресторанного господарства

Вступ……………………………………………………………………………...3 Розділ І. Теоретичні аспекти обслуговування свят в закладах ресторанного господарства. І.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості………………...4 І.2. Святковий сервіс у ресторанах……………………………………..19 Розділ ІІ. Святкові заходи для дітей, що проводяться у ресторані „Люкс” (м. Львів)…………………………………………………………………………………..23 Розділ ІІІ. Удосконалення сервісних послуг у досліджуваному закладі ресторанного господарства…………………………………………………………...27 Висновки………………………………………………………………………..36 Список використаної літератури……………………………………………...38 Додатки………………………………………………………………………….40

Сучасні системи контролю якості знань у вищих навчальних закладах МВС України

Вступ 3 1. Аналіз сучасного стану контролю якості освіти у ВНЗ України 6 1.1. Оцінка якості вищої освіти в Україні і Європі 6 1.2. Сертифіковані системи якості ВНЗ 13 1.3. Методи контролю якості знань студентів у ВНЗ МВС України 17 2. Напрями удосконалення контролю формування професійних навичок майбутніх правоохоронців 28 2.1. Експериментальне дослідження педагогічних умов підвищення ефективності формування професійних навичок майбутніх правоохоронців у процесі тактико-спеціальної підготовки у ВНЗ МВС України 28 2.2. Оцінювання професійної діяльності стройових підрозділів у вищих навчальних закладах МВС України 34 2.3. Методи побудови інформаційної системи автоматизованого аналізу процесу навчання шляхом верифікації і оцінювання рівня кваліфікаційної підготовки 46 Висновок 54 Література 59

ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика якості обслуговування в індустрії туризму 5 1.1. Поняття класів обслуговування туристів 5 1.2. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 7 Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 14 2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 14 2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19 Розділ 3. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 27 3.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 27 3.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 31 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Організація обслуговування ресторанного господарства

ВСТУП 2 1. Основи організації обслуговування ресторанного господарства 4 1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 4 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6 1.3. Стандарти обслуговування ресторанного господарства 9 2. Організація обслуговування в ресторані 12 « » 12 2.1. Загальні відомості про підприємство 12 2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14 3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанного господарства України 16 3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16 3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19 3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23 3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 32 Додаток 1 33

Якість обслуговування покупців у мережевому магазинів (на прикладі)

Предмет: Організація і технологія торгівлі ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Сутність та оцінка якості обслуговування покупців 5 2. Визначальні фактори підвищення якості обслуговування покупців 11 3. Аналіз товарного асортименту ТОВ «Назва» 17 4. Дослідження організації торговельно-технологічних процесів у ТОВ «Назва» 29 5. Оцінка якості обслуговування покупців у ТОВ «Назва» 34 6. Обгрунтування напрямів підвищення якості обслуговування покупців у мережевому магазині 41 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 49