институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Маркетинг план лікарняно-профілактичного закладу

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Реферат | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 72 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинг план лікарняно-профілактичного закладу


Вступ 2
1. Характеристика медичної установи 3
1.1. Повна адреса медичного закладу 3
1.2. Забезпеченість легкою і зручною парковкою 3
1.3. Обсяг медичних послуг 3
1.4. Управління закладом 4
1.5. Маркетингові завдання розвитку установи 5
1.6. Забезпечення довгострокової результативності праці медичних працівників 7
2. Маркетингові дослідження. Збір інформації 10
2.1. Вивчення свого ринку 10
2.2. Методи визначення цільового ринку 11
3. Визначення своїх потенційних пацієнтів 15
3.1. Чисельність пацієнтів 15
3.2. Демографічна сегментація пацієнтів 15
3.3. Сегментація за захворюваністю населення 16
4. Аналіз перспектив розвитку медичного закладу 19
5. Маркетинговий бюджет. Юридичні аспекти 24
Практичне завдання 26
Література 32

Cмотрите также:
Організація роботи лікувально-профілактичного закладу (за матеріалами СМЦ „Оптима-Фарм”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичний. Теоретичні аспекти організації роботи лікувально-профілактичного закладу 6 1.1. Завдання функції та мета лікувально-профілактичного закладу 6 1.2. Використання маркетингових досліджень у лікувально-профілактичному закладі 15 1.3. Нормативно-правове підґрунтя організації роботи лікувально-профілактичного закладу 27 Висновки до розділу 1 37 РОЗДІЛ 2. Аналітичний. Оцінка організації роботи СМЦ «Оптима-Фарм» 40 2.1. Загальна характеристика діяльності СМЦ «Оптима-Фарм» 40 2.2. Аналіз економічних показників діяльності СМЦ «Оптима-Фарм» 45 2.3. Аналіз роботи організаційної структури СМЦ «Оптима-Фарм» 53 Висновки до розділу 2 76 РОЗДІЛ 3. Рекомендаційний. Шляхи удосконалення організаційної роботи лікувально-профілактичного закладу «Оптима-Фарм» 79 3.1. Напрямки поліпшення організаційної структури СМЦ «Оптима-Фарм» 79 3.2. Напрямки підвищення конкурентоспроможності послуг СМЦ «Оптима-Фарм» 89 Висновки до розділу 3 96 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 111 ДОДАТКИ 120

Фінансова стратегія лікарняно-профілактичних заходів

1. Проблеми фінансового управління лікарняно-профілактичних закладів та шляхи їх вирішення 2. Фінансова стратегія лікарняно-профілактичних заходів Список використаної літератури

Основи охорони праці в туризмі

1. Обов’язки керівника робіт, роботодавця та лікувально-профілактичного закладу у разі настання нещасного випадку на виробництві 3 2. Завдання підприємства або закладу сфери туризмі щодо зниження травмонебезпечності, впливу довкілля на туристів і екскурсантів 13 Список використаної літератури 20

Контрольна робота медична техніка

1. Загальні принципи організації роботи з медичною технікою 3 2. Організація технічного забезпечення діяльності лікувально-профілактичного закладу 7 3. Організація та виконання робіт з технічного обслуговування медичної техніки: експлуатація, технічне обслуговування, ремонт 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18

Удосконалення механізму управління комерційним доходом закладу ресторанного господарства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНИМ ДОХОДОМ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Сутність та порядок формування комерційного доходу закладу ресторанного господарства 5 1.2. Цілі та методи управління доходами закладу ресторанного господарства 10 2. АНАЛІЗ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНИМ ДОХОДОМ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 15 2.1. Економічна характеристика підприємства 15 2.2 Аналіз механізму управління комерційним доходом закладу ресторанного господарства 19 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНИМ ДОХОДОМ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 25 3.1. Шляхи підвищення ефективності механізму управління комерційним доходом закладу ресторанного господарства 25 3.2. Планування комерційного доходу на основі цільового прибутку 31 ВИСНОВКИ 35 ЛІТЕРАТУРА 38 Додаток 1 40 Додаток 2 42

Аналіз діяльності медичних установ

1. Розрахунок вартості медичних послуг бюджетних установ. 3 2. Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості лікувально- профілактичного закладу 9 Задача 15 3 Керівництвом приватної медичної установи запроваджено погодинну форму оплати праці. На основі даних таблиці визначте добовий, місячний і річний фонд заробітної плати, якщо працівники підприємства працюють у режимі 5-денного робочого тижня. Визначити також середньоденну і середньомісячну зарплату по підприємству. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

Підприємство роздрібної торгівлі (на прикладі підприємства) Бізнес-план ресторану

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОБҐРУНТУВАННЯ (ІНІЦІАЛІЗАЦІЯ) БІЗНЕС-ПЛАНУ 4 1.1. Загальні положення 4 1.2. Маркетингові дослідження ринку 4 1.2.1. Дослідження ареалу діяльності закладу ресторанного господарства 4 1.2.2. Дослідження ринку споживачів в ареалі діяльності закладу 5 1.2.3. Дослідження конкурентів 7 1.2.4. Визначення маркетингової політики 10 1.3. Визначення концептуальних засад діяльності закладу 11 РОЗДІЛ 2. ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14 2.1. Моделювання сервісно-виробничого процесу 14 2.2. Моделювання виробничого процесу 16 РОЗДІЛ 3. АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ РОЗДІЛ БІЗНЕС-ПЛАНУ 27 3.1. Розроблення пропозицій щодо розміщення об’єктів будівництва на земельних ділянках 27 3.2. Кошторис будівництва 27 РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗДІЛ БІЗНЕС-ПЛАНУ 30 4.1. Управління підприємством 30 4.1.1. Визначення та обґрунтування організаційно-правового статусу закладу ресторанного господарства 30 4.1.2. Розробка штатного розкладу закладу ресторанного господарства 31 4.2. Економічна частина 32 4.2.1. Обґрунтування операційних доходів закладу ресторанного господарства 32 4.2.2. Планування операційних активів закладу ресторанного господарства 34 4.2.3. Обґрунтування планової собівартості реалізованих товарів та продукції власного виробництва 36 4.2.4. Планування операційних витрат закладу ресторанного господарства за калькуляційними статтями 36 4.2.5. Планування операційного прибутку закладу ресторанного господарства 37 4.2.6. Планування основних показників діяльності закладу ресторанного господарства на п’ять років 38 4.2.7. Оцінка ефективності капітальних вкладень, окупності проекту закладу ресторанного господарства 39 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44

Організаційна культура та її значення в управлінні організацією

Вступ 2 1. Організаційна культура як фактор конкурентоспроможності закладу 5 2. Роль біоетики у формуванні організаційної культури в медичному закладі 11 3. Аналіз атрибутів організаційної культури обраного закладу 18 4. Оцінка наявного рівня організаційної та корпоративної культури 30 5. Удосконалення організаційної культури медичного закладу: впровадження принципу поінформованої згоди й розробка філософії закладу 33 Висновки 42 Список використаних джерел та літератури 46 Додатки 50

Поетапний аналіз витрат лікувального-профілактичного (аптечного) закладу

1. Визначення об'єктів витрат 3 2. Збирання фінансової інформації щодо об'єкта дослідження 4 3. Визначення відділення з накладними витратами 6 4. Збирання статистичної інформації для розподілу накладних витрат 12 5. Визначення методів розподілу накладних витрат 16 6. Групування витрат за категоріями: заробітна плата; інструментальнезабезпечення; обладнання; медикаменти та ін. 19 7. Класифікація витрат у межах кожної категорії. 21 8. Розрахунок прямих і непрямих витрат 23 9. Висновки щодо значення розподілу накладних витрат для ціноутворення 24 Література: 26

Поетапний аналіз витрат лікувального-профілактичного (аптечного) закладу

1. Визначення об'єктів витрат 3 2. Збирання фінансової інформації щодо об'єкта дослідження 5 3. Визначення відділення з накладними витратами 8 4. Збирання статистичної інформації для розподілу накладних витрат 10 5. Визначення методів розподілу накладних витрат 14 6. Групування витрат за категоріями: заробітна плата; інструментальнезабезпечення; обладнання; медикаменти та ін. 22 7. Класифікація витрат у межах кожної категорії. 18 8. Розрахунок прямих і непрямих витрат 20 9. Висновки щодо значення розподілу накладних витрат для ціноутворення 21 Література: 23