институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план розвитку аптеки № 1 КП «Фармація»

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Курсовая | Страниц: 25 | Год: 2010 | Размер: 81 кб. | Стоимость: 85 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план розвитку аптеки № 1 КП «Фармація»


Резюме 3
1.Аналіз стану справ у галузі 4
2.Сутність запропонованого проекту 5
3.Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 7
4.Організаційний план 8
5.Персонал і управління 10
6.План виробництва 12
7.План маркетингу 13
8.Оцінка ризиків та страхування 16
9.Фінансовий план і фінансова стратегія 18
Список використаної літератури 26

Cмотрите также:
Управління комерційною діяльностю підприємства (установи) в галузі охорони здоров’я

Вступ 3 Розділ 1. Управління комерційною діяльністю підприємства як основа успіху в ринкових умовах (теоретичний аспект) 5 1.1. Роль та значення комерційної діяльності фармацевтичного підприємства в сучасних умовах 5 1.2. Організаційні засади управління комерційною діяльністю підприємства 9 1.3. Основні показники комерційної діяльності підприємства 14 1.4. Планування комерційної діяльності підприємства 18 Розділ 2. Аналіз комерційної діяльності фармацевтичного роздрібного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м.Києва 29 2.1. Загальна характеристика та стан КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 29 2.2. Аналіз фінансових результатів КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 33 2.3. Аналіз конкурентів та асортиментної політики КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 43 Розділ 3. Удосконалення комерційної діяльності роздрібного фармацевтичного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м. Києва 54 Висновки 61 Список використаної літератури 65 Додатки 68

Розробка пакета установчих документів та бізнес-плану фармацевтичного закладу (АПТЕКИ «ЗДОРОВАНЬ»)

ВСТУП 3 1 ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 5 2 ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ ПІДПРИЄМСТВА 8 3 ХАРАКТЕРИСТИКА ПАКЕТУ ЗАСНОВНИЦЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАТ «ЗДОРОВАНЬ» 11 4 БІЗНЕС-ПЛАН СТОВРЕННЯ АПТЕКИ «ЗДОРОВАНЬ» 15 РЕЗЮМЕ 15 СУТЬ ПРОЕКТУ 16 АНАЛІЗ РИНКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 21 МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН 21 ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 26 ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 36 ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 39 ОЦІНКА РИЗИКІВ 43 ВИСНОВКИ 46 ЛІТЕРАТУРА 47 ДОДАТКИ 48

Бізнес-план розвитку аптеки

1.Характеристика послуг, що надаватимуться підприємством 3 2. Опис ринку 4 3. План маркетингу 5 4. Фінансовий план 8 5. Програма інвестування 12 Список використаної літератури 15

Курсова робота з основ менеджменту

ВСТУП 3 1. Вибір виду діяльності 4 2. Вибір правової форми підприємства 12 3. Визначення місії та загальних цілей організації 13 4. Вибір стратегії організації 14 5. Планування реалізації стратегії 15 6. Організація діяльності 16 7. Фінансовий план 20 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 Метою роботи є обґрунтування створення аптеки у м. Києві та оцінка одержаних результатів. Об’єкт дослідження – фармацевтичний бізнес м. Києва, предмет дослідження – розробка бізнес-плану відкриття аптеки у м. Києві.

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

Бізнес-план аптеки

Предмет: управління бізнесом в медицині План: Резюме проекту 3 Мета проекту 3 Суть проекту 3 Ініціатор проекту: 5 Короткий опис проекту: 5 Потреба у фінансах 6 Фінснаування:ТОВ “Фарма-Сіті” 6 План реалізації проекту- 6 Аналіз ринку 6 План маркетингу: 8 Аналіз конкурентного середовища: 10 Управлінській персонал та принципи підбору персоналу: 11 План розвитку: 16 Література 18

Проект бізнес-плану розвитку підприємства

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та функції бізнес-планування 5 1.2. Методологія розробки бізнес-плану 14 1.3. Досвід розробки бізнес-плану 21 ІІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1. Загальна характеристика підприємства 24 2.2. Аналіз організаційно-технічного рівня підприємства 26 ІІІ. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1. Вступна частина 32 3.2. Аналіз положення справ у галузі 34 3.3. Істота запропонованого проекту 37 3.4. Виробничий план 38 3.5. Організаційний план 40 3.6. План маркетингу 41 3.6. Фінансовий план 45 3.7. Оцінка ризику 53 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТОК А 64 ДОДАТОК Б 65